Blijven hopen.quote:
Opgevroten door wolven heb ik vernomen.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:13 schreef Vvdjemoeder het volgende:
En waar is charlatan @:mikeytt
Aan het collecteren voor een goed doelquote:Op donderdag 12 september 2024 16:13 schreef Vvdjemoeder het volgende:
@Mikeytt is de Nikocado Avocado van dit forum. Altijd two steps ahead.quote:Op donderdag 12 september 2024 16:13 schreef Vvdjemoeder het volgende:
opge-wat?quote:Op donderdag 12 september 2024 17:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Opgevroten door wolven heb ik vernomen.
Vermoedelijk bedoel je 'opgevreten, het voltooid deelwoord van vreten?quote:
Nee ik bedoel nadrukkelijk opgevroten.quote:Op donderdag 12 september 2024 18:52 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Vermoedelijk bedoel je 'opgevreten, het voltooid deelwoord van vreten?
Wat mag dat betekenen?quote:Op donderdag 12 september 2024 18:54 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee ik bedoel nadrukkelijk opgevroten.
spreektaalvariantquote:Op donderdag 12 september 2024 20:44 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
https://www.ensie.nl/betekenis/opgevroten
Verbazingwekkend dat je het gebruikt.quote:Op donderdag 12 september 2024 21:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat je het niet kent, wel.
Ja maar, dat je er nog nooit van gehoord hebt. Schokkend gewoon.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:09 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat je het gebruikt.
Dat heb je verkeerd begrepen. Jou om uitleg vragen was mijn poging om jou te laten inzien hoe raar het is om allemaal te gebruiken in geschreven of getypte tekst.quote:Op vrijdag 13 september 2024 08:11 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja maar, dat je er nog nooit van gehoord hebt. Schokkend gewoon.
Da was ik nie hequote:Op vrijdag 13 september 2024 08:53 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Dat heb je verkeerd begrepen. Jou om uitleg vragen was mijn poging om jou te laten inzien hoe raar het is om allemaal te gebruiken in geschreven of getypte tekst.
Maar ook dát begreep je blijkbaar niet
quote:Op donderdag 12 september 2024 21:21 schreef FlippingCoin het volgende:
@:rozevla schele ekster zeg die armlastige treinzigeuner eens gedag
Ik helemaal geen kloonaccount joh stinkjoekelquote:Op donderdag 12 september 2024 18:25 schreef Näsenbar het volgende:
Ontopic: waarschijn zal hij onder een kloonaccount posten. Gewoon in de gaten houden wie er nu weer allemaal racistische opmerkingen zit te maken.
Ja hallo hier ben ik de Anne frank van fok, ik zie alles hoorquote:Op donderdag 12 september 2024 15:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
En van Elvis trouwens ook niet, maar dit topic gaat om rozevla. En dat vind ik toch wel een beetje vreemd. Is hij geband? Tot pulp vermalen in een hakmolen? Ontvoerd door buitenaardse wezens?
Klacht: geen duidelijkheid hieromtrent
Stinkjoekel?quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik helemaal geen kloonaccount joh stinkjoekel
Jij bent toch Belg, die hebben liever kinder vla toch hè hè hèquote:
Heb je ook een dagboek?quote:Op vrijdag 13 september 2024 10:59 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ja hallo hier ben ik de Anne frank van fok, ik zie alles hoor
Ok bosquote:
Goed geNederlandst weer Rozevlaquote:Op vrijdag 13 september 2024 10:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik helemaal geen kloonaccount joh stinkjoekel
Nee wel een grote jodenneusquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |