quote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.
deze TSquote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
dat moet toch wel het meest domme argument voor abortus zijn
abortus = babymoord, KLAAR. Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.
de vraag is of babymoord gerechtvaardigd is? ik zou geen downie/gehandicapte op de wereld willen zetten nee. Maar net zals je hond inslapen, is dit ook gewoon MOORD.
waarom mag ik gene heroine gebruiken op het terras, my body my choice? hmmm
waarom mag ik niet hoesten op iemand anders, my body my choice?
waarom betaal ik belasting, my work/money my choice!
waaom mag ik niet 230 op de snelweg, my car my choice!
etc
liberalende vvd heeft NL gied gedaan ja
Is dit echt?quote:
Wat denk jij, heeft deze user tijdens de zwangerschap langdurig zuurstofgebrek gehad of is hij nadien een paar keer door z'n moeder tegen een muur gegooid?quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 07:32 schreef Näsenbar het volgende:
Ah joh, maak je niet druk. Ik heb bijvoorbeeld een ton gepakt, maar ook die bon gepakt.
BibleBeltWappie gespot.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
abortus = babymoord, KLAAR. Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.
de vraag is of babymoord gerechtvaardigd is? ik zou geen downie/gehandicapte op de wereld willen zetten nee. Maar net zals je hond inslapen, is dit ook gewoon MOORD.
etc
Ja laten we ook vooral moord en verderf niet bestraffen, want dat gebeurt toch uiteindelijk wel /squote:Op donderdag 4 november 2021 10:25 schreef knoopie het volgende:
In de praktijk blijkt dat het geen reet uit maakt of het verboden is of niet, de mensen doen het toch wel. Het grote verschil is of ze het professioneel in een ziekenhuis laten doen, of zelf met een breinaald met alle bijbehorende risico’s.
Laat deze dames effe 1 week in Afghanistan verblijven en ze zullen opeens gedragen en geen babies meer vermoorden. daar is de gemiddelde leeftijd 18 en hebben vrouwen plots geen problemen om kids te barenquote:Dan lijkt het mij pragmatischer om het toe te staan. Dan zijn er in ieder geval iets minder tienermoeders die zichzelf per ongeluk laten doodbloeden of voor altijd onvruchtbaar maken.
Dit dusquote:Op donderdag 4 november 2021 12:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
BibleBeltWappie gespot.
Ja laten we een voorbeeld nemen aan Afghanistan of elk ander land waar abortus verboden is en waar mensen wel normaal doen!quote:Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef BlauweHoofd het volgende:
Laat deze dames effe 1 week in Afghanistan verblijven en ze zullen opeens gedragen en geen babies meer vermoorden. daar is de gemiddelde leeftijd 18 en hebben vrouwen plots geen problemen om kids te baren
Oh, je bent gewoon een religieus extremist.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef BlauweHoofd het volgende:
Laat deze dames effe 1 week in Afghanistan verblijven en ze zullen opeens gedragen en geen babies meer vermoorden. daar is de gemiddelde leeftijd 18 en hebben vrouwen plots geen problemen om kids te baren
Dit ja, of een incel of zo'n eng alpha mannetje die denkt dat iedere vrouw waar hij zijn zaad in achterlaat meteen zijn eigendom is.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
Gezien het grote aantal vouten in de OP zal TS wel helemaal ZIEDEND met het schuim op de kaken en met gebalde vuisten op zijn toetsenbordje hebben staan beuken.
Zelfbeschikkingsrecht, het zou verboden moeten worden voor al die al die vrouwen die TS nooit zal krijgen.
Dat is niet waar. Bij strengere straffen en betere handhaving is er wel degelijk een daling in het aantal moorden zichtbaar. In Nederland werd er een paar jaar besloten meer aandacht en geld vrij te maken voor moorden en sindsdien daalt het aantal moorden gestaag.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ja laten we ook vooral moord en verderf niet bestraffen, want dat gebeurt toch uiteindelijk wel /s
Dit geeft nog beter aan dat je niet weet waar je het over hebt. Abortus is daar, zelfs onder de taliban, onder bepaalde voorwaarden toegestaan.quote:Laat deze dames effe 1 week in Afghanistan verblijven en ze zullen opeens gedragen en geen babies meer vermoorden. daar is de gemiddelde leeftijd 18 en hebben vrouwen plots geen problemen om kids te baren
En anders is post-natale abortie altijd nog een optie.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:56 schreef Questular het volgende:
Had ik maar een tijdmachine dan ging ik even terug in tijd om een praatje te maken met de ouders van TS. Eventueel een breinaald achterlaten.
In Afghanistan is alles beterquote:Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ja laten we ook vooral moord en verderf niet bestraffen, want dat gebeurt toch uiteindelijk wel /s
[..]
Oh, is dat het onderliggende thema? Kan TS geen vrouw vinden, en denkt hij dat het daar aan ligt dat ze hier niet genoeg onderdrukt worden?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kan TS daar beter heen gaan, schijnbaar zijn de vrouwen daar niet zo lastig
Precies wat ze zeggen. Het is hun lichaam en daar heb jij geen mallemoer over te zeggen. Verder hebben ze helemaal geen zin in kleine zielige mannetjes met de houding van "ik ben de man ik bepaal blablabla" hebben want het zijn diezelfde zielige mannetjes die nog te dom en te lui zijn om een ei te bakken of brood te smeren.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
etc
Dit inderdaad, en uithuwelijken is voor hem waarschijnlijk ook de enige manier om er één te krijgen.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kan TS daar beter heen gaan, schijnbaar zijn de vrouwen daar niet zo lastig
Ah gossie, je meiske kookt niet voor je?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:19 schreef HSG het volgende:
[..]
Precies wat ze zeggen. Het is hun lichaam en daar heb jij geen mallemoer over te zeggen. Verder hebben ze helemaal geen zin in kleine zielige mannetjes met de houding van "ik ben de man ik bepaal blablabla" hebben want het zijn diezelfde zielige mannetjes die nog te dom en te lui zijn om een ei te bakken of brood te smeren.
Voor duh, maar laten we wel het beestje bij de naam benoemen want je kan ook verkrachters niet beargumenteren met HET IS HUNNIE ZAAD HUN KEUZE WAAR ZE HET IN PROPPEN!quote:
Haha, op zijn minst ook een paar keer van de kommode afgelazerd!quote:Op donderdag 4 november 2021 08:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat denk jij, heeft deze user tijdens de zwangerschap langdurig zuurstofgebrek gehad of is hij nadien een paar keer door z'n moeder tegen een muur gegooid?
Ik heb tenminste een vrouw die voor mij kookt.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:26 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ah gossie, je meiske kookt niet voor je?
Zo lang ze hun zaad in hun eigen lichaamsopeningen proppen, dan heb je helemaal gelijk. Zodra ze het in het lichaam van iemand anders (willen) proppen, dan natuurlijk niet. Dat zou dan een beetje zijn als wanneer jij voor iemand anders zou gaan bepalen of ze een abortus mag krijgen of niet.quote:Op donderdag 4 november 2021 14:28 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Voor duh, maar laten we wel het beestje bij de naam benoemen want je kan ook verkrachters niet beargumenteren met HET IS HUNNIE ZAAD HUN KEUZE WAAR ZE HET IN PROPPEN!
Ja hallo, je hont laten inslapen is ook gewoon je hont vermoorden, laten we dat wel benadrukkenquote:Op donderdag 4 november 2021 16:06 schreef knoopie het volgende:
[..]
Zo lang ze hun zaad in hun eigen lichaamsopeningen proppen, dan heb je helemaal gelijk. Zodra ze het in het lichaam van iemand anders (willen) proppen, dan natuurlijk niet. Dat zou dan een beetje zijn als wanneer jij voor iemand anders zou gaan bepalen of ze een abortus mag krijgen of niet.
Ik heb de belangrijke woorden even voor je dikgedrukt gemaakt. Misschien begrijp je het dan wel.
Wij betalen toch ook voor jouw wajong?quote:Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ja hallo, je hont laten inslapen is ook gewoon je hont vermoorden, laten we dat wel benadrukken
de hont kiest er ook niet voor
en de baby ook niet
je kan ook gewoon slikken maar dat willen de dames weer niet maar wel een heel foetus weghalen? Op MIJN BELASTINGCENTEN?
En het vaccin?quote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
etc
ok boomerquote:Op donderdag 4 november 2021 16:16 schreef fathank het volgende:
Leef je nog in 1850?
Wat een mokerdomme debiel ben jij
Iedereen die ongevaccineerd is aan de galg midden op de DAM te Amsterdam hangen en als voorbeeld stellenquote:
Dat mag gewoon. In sommige steden staat dan wel in de APV dat drugs waaronder alcohol nuttigen niet toegestaan is.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
Mag gewoon.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
Wie gaat anders de multinationals subsidiërenquote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
Een auto is geen lichaamquote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
naja zegquote:Op donderdag 4 november 2021 16:24 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Iedereen die ongevaccineerd is aan de galg midden op de DAM te Amsterdam hangen en als voorbeeld stellen
my body my choice?quote:
Als het goed is laat je je hond alleen inslapen om hem uit zijn lijden te verlossen. Niet omdat je het leuk vindt. Dus dan kan je het moeilijk moord noemen.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ja hallo, je hont laten inslapen is ook gewoon je hont vermoorden, laten we dat wel benadrukken
de hont kiest er ook niet voor
en de baby ook niet
En hoeveel belastingcenten denk je dat het kost als een vrouw een kind krijgt terwijl ze dat nog helemaal niet wil en/of helemaal niet financieel klaar voor is? Denk je dat tienermoeders gratis zijn en van de lucht leven?quote:je kan ook gewoon slikken maar dat willen de dames weer niet maar wel een heel foetus weghalen? Op MIJN BELASTINGCENTEN?
Begin maar met de 2,1 miljoen mensen in de leeftijdscategorie 0-11 jaar.quote:Op donderdag 4 november 2021 16:24 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Iedereen die ongevaccineerd is aan de galg midden op de DAM te Amsterdam hangen en als voorbeeld stellen
Klopt, eergister was ik je zus d'r schoonvader, gister haar fuckbuddy, vandaag haar pooier. Her body, my choice.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.
Dan had ze maar haar benen moeten sluiten voor de schooiers die ze neuktquote:Op donderdag 4 november 2021 17:01 schreef knoopie het volgende:
En hoeveel belastingcenten denk je dat het kost als een vrouw een kind krijgt terwijl ze dat nog helemaal niet wil en/of helemaal niet financieel klaar voor is? Denk je dat tienermoeders gratis zijn en van de lucht leven?
Jij hoeft niet 9 maanden dat kind te dragen. Het enige wat jij doet is je plassertje in een vrouw steken en zij mag daarna alle last gaan dragen maar jij wilt wel bepalen wat zij wel of niet mag doen. Gewoon omdat jij man bent en een paar gram aan extra spiertjes hebt. Nou poe poe.quote:Op maandag 22 november 2021 11:16 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Dan had ze maar haar benen moeten sluiten voor de schooiers die ze neukt
en anders lekker je eigen abortus betalen van vakantiewerk
En GEEN kindertoeslag van MIJN centen
Your body, YOUR CHOICE!
quote:Op maandag 22 november 2021 14:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Jij hoeft niet 9 maanden dat kind te dragen. Het enige wat jij doet is je plassertje in een vrouw steken en zij mag daarna alle last gaan dragen maar jij wilt wel bepalen wat zij wel of niet mag doen. Gewoon omdat jij man bent en een paar gram aan extra spiertjes hebt. Nou poe poe.
Om maar niet te spreken dat jij je geroepen voelt je verantwoordelijkheid te nemen. Mensen zoals jij kunnen nog geen ei bakken en zijn te kinderachtig om voor zichzelf te zorgen.
Vergeleken met jou is dit een compliment. Mijn dank is groot.quote:
Je hebt een eicel van een vrouw nodig om een baby te krijgen. Je leert nog wat op FOK!quote:Op maandag 22 november 2021 12:25 schreef Intint het volgende:
TS heb jij jezelf ooit afgetrokken? Dan ben je ook een babymoordenaar.
De grotere vraag: waarom moet de belastingbetaler mee betalen met andermans babymoorden?quote:Op maandag 22 november 2021 14:35 schreef EINZ het volgende:
Moord is een strafrechterlijke term. Of het ethish en moreel verantwoord is, is een heel andere kwestie. De grootste vraag is, is het al een bewust leven.
Waarom moet een belastingbetaler meebetalen aan de behandeling van jouw SOA's?quote:Op maandag 22 november 2021 14:39 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
De grotere vraag: waarom moet de belastingbetaler mee betalen met andermans babymoorden?
Waarom trekken we daar de grens? Een klomje cellen met wat massa heeft vrijwel hetzelfde waarnemingsvermogen als een zaadcel.quote:Op maandag 22 november 2021 14:34 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Je hebt een eicel van een vrouw nodig om een baby te krijgen. Je leert nog wat op FOK!
Gelukkig is een abortus geen babymoordquote:Op maandag 22 november 2021 14:39 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
De grotere vraag: waarom moet de belastingbetaler mee betalen met andermans babymoorden?
Omdat het dan een mens wordt i.p.v. een eicel of spermacel. Over het algemeen hebben mensen moeite met het doden van mensenquote:Op maandag 22 november 2021 15:33 schreef Intint het volgende:
[..]
Waarom trekken we daar de grens? Een klomje cellen met wat massa heeft vrijwel hetzelfde waarnemingsvermogen als een zaadcel.
Goed punt maar daar gaat deze topic niet over.quote:Op maandag 22 november 2021 14:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom moet een belastingbetaler meebetalen aan de behandeling van jouw SOA's?
In psychologie heet dit ' rationalisering' .quote:Op maandag 22 november 2021 15:45 schreef Intint het volgende:
[..]
Gelukkig is een abortus geen babymoord
Bedankt voor jouw mening. Gelukkig is de medische wetenschap het niet eens met je.quote:Op maandag 22 november 2021 16:08 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Omdat het dan een mens wordt i.p.v. een eicel of spermacel. Over het algemeen hebben mensen moeite met het doden van mensen
Ik noem het vooral het rationaliseren van de ideologische onderbuik.quote:Op maandag 22 november 2021 16:11 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Goed punt maar daar gaat deze topic niet over.
[..]
In psychologie heet dit ' rationalisering' .
Blijf jezelf dat maar wijsmaken, broekie.
Vanaf wanneer is het dan precies een mens? Hoeveel tijd nadat de spermacel de eicel heeft bereikt? Is een morning-after-pil ook al babymoord?quote:Op maandag 22 november 2021 16:08 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Omdat het dan een mens wordt i.p.v. een eicel of spermacel. Over het algemeen hebben mensen moeite met het doden van mensen
Ik ben geen christengekkie en je hoeft dat helemaal niet te zijn om babymoord af te keurenquote:Op maandag 22 november 2021 16:15 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik noem het vooral het rationaliseren van de ideologische onderbuik.
Overigens: dat hep in de Bijbel gestaan?
Wat is dat toch met babymoord? Dit topic gaat over abortus. Biologisch, moreel en wettelijk gezien zijn dat twee verschillende dingen.quote:Op maandag 22 november 2021 16:29 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ik ben geen christengekkie en je hoeft dat helemaal niet te zijn om babymoord af te keuren
Is ongesteld zijn dan ook babymoord? In jouw zwart-wit-wereldbeeld?quote:Op maandag 22 november 2021 16:29 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ik ben geen christengekkie en je hoeft dat helemaal niet te zijn om babymoord af te keuren
Er zit toch geen spermacel in gekkiequote:Op maandag 22 november 2021 16:34 schreef knoopie het volgende:
[..]
Is ongesteld zijn dan ook babymoord? In jouw zwart-wit-wereldbeeld?
Be that as it may, in de echte wereld is abortus geen babymoord. Er is namelijk nog geen baby om te vermoorden.quote:Op maandag 22 november 2021 16:11 schreef BlauweHoofd het volgende:
In psychologie heet dit ' rationalisering' .
Als je het mij vraagt als de spermacel de eicel heeft bereikt. Dan heeft de bevruchting plaats gevonden en worden de cellen gemaakt tot mens.quote:Op maandag 22 november 2021 16:25 schreef knoopie het volgende:
[..]
Vanaf wanneer is het dan precies een mens? Hoeveel tijd nadat de spermacel de eicel heeft bereikt? Is een morning-after-pil ook al babymoord?
En waarom zou dat niet tegelijkertijd kunnen?quote:Op maandag 22 november 2021 17:13 schreef sirdanilot het volgende:
Zolang mannen met baarden nog altijd de voorhuiden van jonge baby' tjes afknippen in een bepaalde bevolkingsgroep, moet er niet gezeurd worden dat vrouwen controle uitoefenen over hun eigen foetus en lichaam.
Schaf eerst maar eens de barbaarse moslimse/joodse mannenbesnijdenis af, dan gaan we het eens over abortus hebben.
Noem eens een politicus op die de mannenbesnijdenis wil afschaffen.quote:Op maandag 22 november 2021 18:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En waarom zou dat niet tegelijkertijd kunnen?
Als een baby langer dan een paar maanden in de buik is dan is het gewoon een baby en geen klompke cellenquote:Op maandag 22 november 2021 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Be that as it may, in de echte wereld is abortus geen babymoord. Er is namelijk nog geen baby om te vermoorden.
Dus er zijn 30k verkrachtingen in NL alleen per jaar?quote:Op maandag 22 november 2021 17:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
En wat als een man je verkracht, je geen anticonceptie gebruikt omdat je dat niet kunt vanwege onderliggend lijden, je zwanger raakt, is dat dan wel my body my choice TS?
Dit lijkt me projectie.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:51 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Dus er zijn 30k verkrachtingen in NL alleen per jaar?
de meeste mannen kunnen niet eens iemand in de ogen aankijken meid
Lekker precieze definitie... een paar maanden. 9 weken is ook al een paar (namelijk twee) maanden.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:51 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Als een baby langer dan een paar maanden in de buik is dan is het gewoon een baby en geen klompke cellen
Dat is jouw mening en volledig arbitrair. Gelukkig denken de meeste mensen daar op een biologisch niveau net iets anders over.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:51 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Als een baby langer dan een paar maanden in de buik is dan is het gewoon een baby en geen klompke cellen
Vent, je schaatst compleet langs mijn punt heen. Als je zegt ja sommige mensen die abortus doen zijn mokerdom, ben ik met je eens. Doe een fucking test als je na 1 keer al niet meer ongesteld bent, en bedenk vervolgens een plan. Niet >12 weken wachten (dan heb je als het goed is al 3 keer niet meer gebloed) en dan denken ja oepsie.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:51 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Dus er zijn 30k verkrachtingen in NL alleen per jaar?
de meeste mannen kunnen niet eens iemand in de ogen aankijken meid
De pragmatische afweging is inderdaad wil je abortussen zoals nu onder strenge regelgeving toestaan, of heb je liever dat mensen zelf thuis gaan hobbyen met een klerenhanger of medicamentencoctails, of kinderen laten opgroeien in een gezin wat (nog) helemaal geen kinderen wilde, of helemaal nog niet in staat is een kind op te voeden of onderhouden?quote:Op dinsdag 23 november 2021 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het pragmatische argument vind ik veel sterker en resulteert in aantoonbaar minder leed.
Het maakt niet uit hoe lang je blijft stampvoeten en met je ogen dicht en je vingers in je oren blijft roepen 'Ik wil het niet! Ik wil het niet!', het is pas een baby als het geboren is.quote:Op dinsdag 23 november 2021 14:51 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ik proef hier iets van een trauma..quote:Op maandag 22 november 2021 17:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
En wat als een man je verkracht, je geen anticonceptie gebruikt omdat je dat niet kunt vanwege onderliggend lijden, je zwanger raakt, is dat dan wel my body my choice TS?
Nopequote:Op zondag 28 november 2021 00:42 schreef Fugazi_ het volgende:
[..]
Ik proef hier iets van een trauma..
Dit. Moet je een baby dan maar op de wereld zetten terwijl je er niet voot kan zorgen, het beperkt zal zijn, etc. ? Als iemand om de haverklap abortus laat uitvoeren is er wat van te zeggen maar ik zie abortus niet als moord.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:49 schreef LanaMyst het volgende:
Inderdaad mijn lichaam ja, als je dat klompje cellen een kind wil noemen ga je goddelijke gang maar en kom het maar halen, maar niet in mijn lijf. Idioot.
Ik heb gelukkig geen kinderen, en let wel op wat ik doe. Dus gelukkig nooit abortus nodig gehad Maar mocht het onverhoopt toch een keer gebeuren ben ik wel blij dat die mogelijkheid er is , anders zorg ik er zelf wel voor.
Zolang het embryo op zichzelf niet levensvatbaar is, is het geen babymoord Punt.
Anders kun je menstrueren ook wel babymoord noemen. Zijn tenslotte ook eitjes waar een kind uit had kunnen komen![]()
En die achterlijke vergelijkingen slaan al helemaal nergens op dat er al nieteens meer op in ga
[..]
Dit dus
watquote:Op zaterdag 27 november 2021 23:49 schreef Intint het volgende:
TS heeft hey topic maar verlaten. Verstandig.
als een bacterie op mars wordt gevonden schreeuwt de wetenschap LEVEN maar als een baby wordt vermoord is het 'ja maar het is nog niet uit de kut gekropen dus het is al dood'quote:Op maandag 22 november 2021 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Be that as it may, in de echte wereld is abortus geen babymoord. Er is namelijk nog geen baby om te vermoorden.
Als jij nu in het openbaar een bacterie vermoordt (of desgewenst: een mier of een mug of zo) zal daarover weinig ophef ontstaan.quote:Op maandag 29 november 2021 10:50 schreef BlauweHoofd het volgende:
als een bacterie op mars word tgevonden schreeuwt de wetenschap LEVEN maar als een baby wordt vermoord is het ' ja maar het is nog niet uit de kut gekropen'
Laten we dan het beestje bij de naam benoemen en abortus gewoon babymoord noemen.quote:Op maandag 29 november 2021 10:52 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Als jij nu in het openbaar een bacterie vermoordt (of desgewenst: een mier of een mug of zo) zal daarover weinig ophef ontstaan.
En als broer en zus sex hebben en er komt een kindje uit met een plat achterhoofd en een overbeet dan moeten we het beestje ook gewoon bij zijn naam BlauweHoofd noemen.quote:Op maandag 29 november 2021 10:54 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Laten we dan het beestje bij de naam benoemen en abortus gewoon babymoord noemen.
Wellicht etisch babymoord na verkrachting of downie
Ik moest lachenquote:Op maandag 29 november 2021 11:09 schreef Questular het volgende:
[..]
En als broer en zus sex hebben en er komt een kindje uit met een plat achterhoofd en een overbeet dan moeten we het beestje ook gewoon bij zijn naam BlauweHoofd noemen.
serieus hoe teringdom ben je als je denkt dat deze dingen vergelijkbaar zijn?quote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
Ooit van planten gehoord? Dat iets leeft wil niet zeggen dat het waarnemingsvermogen heeft. Gras leeft ook. Ga je net zo hard gillen als je buurman de grasmaaier pakt?quote:Op maandag 29 november 2021 10:50 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
als een bacterie op mars wordt gevonden schreeuwt de wetenschap LEVEN maar als een baby wordt vermoord is het 'ja maar het is nog niet uit de kut gekropen dus het is al dood'
maffe liberals
gelukkig is Brazilie en Polen niet zo maf
quote:Op maandag 29 november 2021 15:39 schreef FL_Freak het volgende:
Tegen abortus zijn, maar wel een hele bevolking willen bombarderen.
Laten we dan het beestje bij de naam benoemen. De eerste drie maanden van de zwangerschap spreken we over een embryo, daarna heet het een foetus en zodra het geboren is noemen we het een baby.quote:Op maandag 29 november 2021 10:54 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Laten we dan het beestje bij de naam benoemen en abortus gewoon babymoord noemen.
Wellicht etisch babymoord na verkrachting of downie
Ga je daar lekker naartoe.quote:Op maandag 29 november 2021 10:50 schreef BlauweHoofd het volgende:
gelukkig is Brazilie en Polen niet zo maf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |