abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2021 @ 07:15:56 #1
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202023442
dat moet toch wel het meest domme argument voor abortus zijn :')

abortus = babymoord, KLAAR. Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.

de vraag is of babymoord gerechtvaardigd is? ik zou geen downie/gehandicapte op de wereld willen zetten nee. Maar net zals je hond inslapen, is dit ook gewoon MOORD.

waarom mag ik gene heroine gebruiken op het terras, my body my choice? hmmm
waarom mag ik niet hoesten op iemand anders, my body my choice?
waarom betaal ik belasting, my work/money my choice!
waaom mag ik niet 230 op de snelweg, my car my choice!

etc

liberalen :') de vvd heeft NL gied gedaan ja
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_202023481
Oke Henk.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_202023500
Ben je gevaccineerd TS?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  donderdag 4 november 2021 @ 07:32:47 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_202023511
Ah joh, maak je niet druk. Ik heb bijvoorbeeld een ton gepakt, maar ook die bon gepakt.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_202023518
Ik wil ook panda zijn, dat kan volgens de OP *O*
  Tettenkoning donderdag 4 november 2021 @ 07:53:03 #6
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202023615
Verhuis naar Urk, daar trouwen ze gewoon als er weer eens een zusje of nichtje zwanger is gemaakt :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Redactie Frontpage donderdag 4 november 2021 @ 07:56:44 #7
38148 crew  Innisdemon
pi_202023634
Ben je nou voor of tegen?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_202023649
quote:
13s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.

_O-
pi_202023824
quote:

abortus = babymoord, KLAAR. Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.

de vraag is of babymoord gerechtvaardigd is? ik zou geen downie/gehandicapte op de wereld willen zetten nee. Maar net zals je hond inslapen, is dit ook gewoon MOORD.

etc

deze TS :')
  donderdag 4 november 2021 @ 08:35:24 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202023917
Zie deze totaalgek @Starhopper
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 4 november 2021 @ 08:36:35 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202023930
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:35 schreef Dven het volgende:
Zie deze totaalgek @:starhopper
Is dit echt? _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 4 november 2021 @ 08:40:58 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202023989
quote:
16s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Is dit echt? _O- _O-
Wat denk jij, heeft deze user tijdens de zwangerschap langdurig zuurstofgebrek gehad of is hij nadien een paar keer door z'n moeder tegen een muur gegooid?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 4 november 2021 @ 08:42:02 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_202023996
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:32 schreef Näsenbar het volgende:
Ah joh, maak je niet druk. Ik heb bijvoorbeeld een ton gepakt, maar ook die bon gepakt.

Ik heb de mooiste op het feestje op d'r mond gepakt en ook een terrasje in de zon gepakt!

Baas in eigen buik/heil mao zedong!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_202024537
Er staat zoveel onzinnigheid in je OP dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen. Knap.
pi_202024997
In de praktijk blijkt dat het geen reet uit maakt of het verboden is of niet, de mensen doen het toch wel. Het grote verschil is of ze het professioneel in een ziekenhuis laten doen, of zelf met een breinaald met alle bijbehorende risico’s.

Dan lijkt het mij pragmatischer om het toe te staan. Dan zijn er in ieder geval iets minder tienermoeders die zichzelf per ongeluk laten doodbloeden of voor altijd onvruchtbaar maken.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_202025629
Gezien het grote aantal vouten in de OP zal TS wel helemaal ZIEDEND met het schuim op de kaken en met gebalde vuisten op zijn toetsenbordje hebben staan beuken.

Zelfbeschikkingsrecht, het zou verboden moeten worden voor al die al die vrouwen die TS nooit zal krijgen. :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 4 november 2021 @ 12:13:34 #17
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202026169
quote:

etc

BibleBeltWappie gespot. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 4 november 2021 @ 12:47:18 #18
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202026532
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:25 schreef knoopie het volgende:
In de praktijk blijkt dat het geen reet uit maakt of het verboden is of niet, de mensen doen het toch wel. Het grote verschil is of ze het professioneel in een ziekenhuis laten doen, of zelf met een breinaald met alle bijbehorende risico’s.
Ja laten we ook vooral moord en verderf niet bestraffen, want dat gebeurt toch uiteindelijk wel /s

quote:
Dan lijkt het mij pragmatischer om het toe te staan. Dan zijn er in ieder geval iets minder tienermoeders die zichzelf per ongeluk laten doodbloeden of voor altijd onvruchtbaar maken.
Laat deze dames effe 1 week in Afghanistan verblijven en ze zullen opeens gedragen en geen babies meer vermoorden. daar is de gemiddelde leeftijd 18 en hebben vrouwen plots geen problemen om kids te baren
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
pi_202026556
Inderdaad mijn lichaam ja, als je dat klompje cellen een kind wil noemen ga je goddelijke gang maar en kom het maar halen, maar niet in mijn lijf. Idioot.

Ik heb gelukkig geen kinderen, en let wel op wat ik doe. Dus gelukkig nooit abortus nodig gehad Maar mocht het onverhoopt toch een keer gebeuren ben ik wel blij dat die mogelijkheid er is , anders zorg ik er zelf wel voor.
Zolang het embryo op zichzelf niet levensvatbaar is, is het geen babymoord Punt.
Anders kun je menstrueren ook wel babymoord noemen. Zijn tenslotte ook eitjes waar een kind uit had kunnen komen 8)7

En die achterlijke vergelijkingen slaan al helemaal nergens op dat er al nieteens meer op in ga
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
BibleBeltWappie gespot. :')
Dit dus
pi_202026571
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef BlauweHoofd het volgende:

Laat deze dames effe 1 week in Afghanistan verblijven en ze zullen opeens gedragen en geen babies meer vermoorden. daar is de gemiddelde leeftijd 18 en hebben vrouwen plots geen problemen om kids te baren
Ja laten we een voorbeeld nemen aan Afghanistan of elk ander land waar abortus verboden is en waar mensen wel normaal doen!
pi_202026572
quote:

Oh, je bent gewoon een religieus extremist.
pi_202026617
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
Gezien het grote aantal vouten in de OP zal TS wel helemaal ZIEDEND met het schuim op de kaken en met gebalde vuisten op zijn toetsenbordje hebben staan beuken.

Zelfbeschikkingsrecht, het zou verboden moeten worden voor al die al die vrouwen die TS nooit zal krijgen. :(
Dit ja, of een incel of zo'n eng alpha mannetje die denkt dat iedere vrouw waar hij zijn zaad in achterlaat meteen zijn eigendom is.
Al gok ik eerder het eerste, want die tweede groep is doorgaans te zwakbegaafd om op een forum iets te posten.
pi_202026620
Had ik maar een tijdmachine dan ging ik even terug in tijd om een praatje te maken met de ouders van TS. Eventueel een breinaald achterlaten.
pi_202026656
quote:

[..]
Ja laten we ook vooral moord en verderf niet bestraffen, want dat gebeurt toch uiteindelijk wel /s
Dat is niet waar. Bij strengere straffen en betere handhaving is er wel degelijk een daling in het aantal moorden zichtbaar. In Nederland werd er een paar jaar besloten meer aandacht en geld vrij te maken voor moorden en sindsdien daalt het aantal moorden gestaag.

Bij abortus is dit niet te zien. Enkel een grote stijging in het aantal doden en levenslange verminkingen zodra je het gaat verbieden. Abortus is bijna nooit iets waar je zo maar even op maandagmorgen besluit zin in te hebben. Het is bijna altijd pas als de mensen echt geen andere uitweg meer zien. Denken dat mensen in zo een situatie zich iets van de wet aan trekken is nogal naīef.
quote:
Dit geeft nog beter aan dat je niet weet waar je het over hebt. Abortus is daar, zelfs onder de taliban, onder bepaalde voorwaarden toegestaan.
pi_202026657
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:56 schreef Questular het volgende:
Had ik maar een tijdmachine dan ging ik even terug in tijd om een praatje te maken met de ouders van TS. Eventueel een breinaald achterlaten.
En anders is post-natale abortie altijd nog een optie.
pi_202026734
quote:

[..]
[..]
In Afghanistan is alles beter :Y
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 4 november 2021 @ 13:11:16 #27
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202026786
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:05 schreef Hallojo het volgende:

[..]
In Afghanistan is alles beter :Y
Misschien kan TS daar beter heen gaan, schijnbaar zijn de vrouwen daar niet zo lastig ;(
pi_202026801
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Misschien kan TS daar beter heen gaan, schijnbaar zijn de vrouwen daar niet zo lastig ;(
Oh, is dat het onderliggende thema? Kan TS geen vrouw vinden, en denkt hij dat het daar aan ligt dat ze hier niet genoeg onderdrukt worden?
pi_202026871
quote:

etc

Precies wat ze zeggen. Het is hun lichaam en daar heb jij geen mallemoer over te zeggen. Verder hebben ze helemaal geen zin in kleine zielige mannetjes met de houding van "ik ben de man ik bepaal blablabla" hebben want het zijn diezelfde zielige mannetjes die nog te dom en te lui zijn om een ei te bakken of brood te smeren. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_202026931
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit inderdaad, en uithuwelijken is voor hem waarschijnlijk ook de enige manier om er één te krijgen.
pi_202026990
Jouw topic, jouw mening.
  donderdag 4 november 2021 @ 14:26:21 #32
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202027557
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:19 schreef HSG het volgende:

[..]
Precies wat ze zeggen. Het is hun lichaam en daar heb jij geen mallemoer over te zeggen. Verder hebben ze helemaal geen zin in kleine zielige mannetjes met de houding van "ik ben de man ik bepaal blablabla" hebben want het zijn diezelfde zielige mannetjes die nog te dom en te lui zijn om een ei te bakken of brood te smeren. :')
Ah gossie, je meiske kookt niet voor je?
  donderdag 4 november 2021 @ 14:28:06 #33
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202027573
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:56 schreef Innisdemon het volgende:
Ben je nou voor of tegen?
Voor duh, maar laten we wel het beestje bij de naam benoemen want je kan ook verkrachters niet beargumenteren met HET IS HUNNIE ZAAD HUN KEUZE WAAR ZE HET IN PROPPEN!
pi_202027627
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:40 schreef Dven het volgende:

[..]
Wat denk jij, heeft deze user tijdens de zwangerschap langdurig zuurstofgebrek gehad of is hij nadien een paar keer door z'n moeder tegen een muur gegooid?
Haha, op zijn minst ook een paar keer van de kommode afgelazerd! _O-
pi_202027868
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:26 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Ah gossie, je meiske kookt niet voor je?
Ik heb tenminste een vrouw die voor mij kookt. :')
pi_202028702
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 14:28 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Voor duh, maar laten we wel het beestje bij de naam benoemen want je kan ook verkrachters niet beargumenteren met HET IS HUNNIE ZAAD HUN KEUZE WAAR ZE HET IN PROPPEN!
Zo lang ze hun zaad in hun eigen lichaamsopeningen proppen, dan heb je helemaal gelijk. Zodra ze het in het lichaam van iemand anders (willen) proppen, dan natuurlijk niet. Dat zou dan een beetje zijn als wanneer jij voor iemand anders zou gaan bepalen of ze een abortus mag krijgen of niet.

Ik heb de belangrijke woorden even voor je dikgedrukt gemaakt. Misschien begrijp je het dan wel.
  roze donderdag 4 november 2021 @ 16:10:04 #37
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_202028750
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:22 schreef halfway het volgende:
Oke Henk.
Your beauty never ever scared me.
  donderdag 4 november 2021 @ 16:14:02 #38
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202028793
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:06 schreef knoopie het volgende:

[..]
Zo lang ze hun zaad in hun eigen lichaamsopeningen proppen, dan heb je helemaal gelijk. Zodra ze het in het lichaam van iemand anders (willen) proppen, dan natuurlijk niet. Dat zou dan een beetje zijn als wanneer jij voor iemand anders zou gaan bepalen of ze een abortus mag krijgen of niet.

Ik heb de belangrijke woorden even voor je dikgedrukt gemaakt. Misschien begrijp je het dan wel.
Ja hallo, je hont laten inslapen is ook gewoon je hont vermoorden, laten we dat wel benadrukken
de hont kiest er ook niet voor
en de baby ook niet

je kan ook gewoon slikken maar dat willen de dames weer niet maar wel een heel foetus weghalen? Op MIJN BELASTINGCENTEN?
pi_202028820
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Ja hallo, je hont laten inslapen is ook gewoon je hont vermoorden, laten we dat wel benadrukken
en de baby ook niet

je kan ook gewoon slikken maar dat willen de dames weer niet maar wel een heel foetus weghalen? Op MIJN BELASTINGCENTEN?
Wij betalen toch ook voor jouw wajong?
  donderdag 4 november 2021 @ 16:16:31 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_202028821
Leef je nog in 1850?

Wat een mokerdomme debiel ben jij
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_202028845
quote:

etc

En het vaccin?

pi_202028874
En zie hier een topic van iemand die het resultaat is van zware inteelt... Is het geen pareltje? :') 8)7
  donderdag 4 november 2021 @ 16:23:28 #43
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202028902
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:16 schreef fathank het volgende:
Leef je nog in 1850?

Wat een mokerdomme debiel ben jij
ok boomer
  donderdag 4 november 2021 @ 16:24:27 #44
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202028920
quote:
Iedereen die ongevaccineerd is aan de galg midden op de DAM te Amsterdam hangen en als voorbeeld stellen
pi_202028948
quote:
13s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:23 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
ok boomer
Goed argument, pubertje ^O^
pi_202028987
quote:
Dat mag gewoon. In sommige steden staat dan wel in de APV dat drugs waaronder alcohol nuttigen niet toegestaan is.
quote:
Mag gewoon.
quote:
Wie gaat anders de multinationals subsidiëren
quote:
Een auto is geen lichaam
pi_202029000
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:24 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Iedereen die ongevaccineerd is aan de galg midden op de DAM te Amsterdam hangen en als voorbeeld stellen
naja zeg
  donderdag 4 november 2021 @ 16:31:18 #48
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202029015
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:30 schreef Derrazi het volgende:

[..]
naja zeg
my body my choice?
pi_202029432
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:14 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
en de baby ook niet
Als het goed is laat je je hond alleen inslapen om hem uit zijn lijden te verlossen. Niet omdat je het leuk vindt. Dus dan kan je het moeilijk moord noemen.
En over welke baby heb je het? Een embryo kan je moeilijk een baby noemen. Of noem je een vrouw die ongesteld wordt ook al een babymoordenaar?
quote:
En hoeveel belastingcenten denk je dat het kost als een vrouw een kind krijgt terwijl ze dat nog helemaal niet wil en/of helemaal niet financieel klaar voor is? Denk je dat tienermoeders gratis zijn en van de lucht leven?
pi_202029642
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 16:24 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Begin maar met de 2,1 miljoen mensen in de leeftijdscategorie 0-11 jaar.
pi_202030649
quote:
Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.
Klopt, eergister was ik je zus d'r schoonvader, gister haar fuckbuddy, vandaag haar pooier. Her body, my choice.
  maandag 22 november 2021 @ 11:16:00 #52
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202289843
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 17:01 schreef knoopie het volgende:

En hoeveel belastingcenten denk je dat het kost als een vrouw een kind krijgt terwijl ze dat nog helemaal niet wil en/of helemaal niet financieel klaar voor is? Denk je dat tienermoeders gratis zijn en van de lucht leven?
Dan had ze maar haar benen moeten sluiten voor de schooiers die ze neukt
en anders lekker je eigen abortus betalen van vakantiewerk
En GEEN kindertoeslag van MIJN centen

Your body, YOUR CHOICE!
  maandag 22 november 2021 @ 11:53:18 #53
377797 Missblackhairhighheels
Intelligent en gehaat.
pi_202290266
Daar hebben we weer een andere persoon met een mentale achterstand (daarmee bedoel ik jou dus) die geen andere reden voor leven ziet. :') Kan me wel voorstellen dat iemand abortus wil plegen als diegene zwanger is van jouw kind.
FOK! is een primaire levensbehoefte. FOK! bevredigt mijn ziel.
pi_202290653
TS heb jij jezelf ooit afgetrokken? Dan ben je ook een babymoordenaar.
pi_202292152
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2021 11:16 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Dan had ze maar haar benen moeten sluiten voor de schooiers die ze neukt
en anders lekker je eigen abortus betalen van vakantiewerk
En GEEN kindertoeslag van MIJN centen

Your body, YOUR CHOICE!
Jij hoeft niet 9 maanden dat kind te dragen. Het enige wat jij doet is je plassertje in een vrouw steken en zij mag daarna alle last gaan dragen maar jij wilt wel bepalen wat zij wel of niet mag doen. Gewoon omdat jij man bent en een paar gram aan extra spiertjes hebt. Nou poe poe.

Om maar niet te spreken dat jij je geroepen voelt je verantwoordelijkheid te nemen. Mensen zoals jij kunnen nog geen ei bakken en zijn te kinderachtig om voor zichzelf te zorgen.
  maandag 22 november 2021 @ 14:31:24 #56
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202292211
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:27 schreef HSG het volgende:

[..]
Jij hoeft niet 9 maanden dat kind te dragen. Het enige wat jij doet is je plassertje in een vrouw steken en zij mag daarna alle last gaan dragen maar jij wilt wel bepalen wat zij wel of niet mag doen. Gewoon omdat jij man bent en een paar gram aan extra spiertjes hebt. Nou poe poe.

Om maar niet te spreken dat jij je geroepen voelt je verantwoordelijkheid te nemen. Mensen zoals jij kunnen nog geen ei bakken en zijn te kinderachtig om voor zichzelf te zorgen.
pi_202292229
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2021 14:31 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Vergeleken met jou is dit een compliment. Mijn dank is groot. ^O^
pi_202292252
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 12:25 schreef Intint het volgende:
TS heb jij jezelf ooit afgetrokken? Dan ben je ook een babymoordenaar.
Je hebt een eicel van een vrouw nodig om een baby te krijgen. Je leert nog wat op FOK!
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  maandag 22 november 2021 @ 14:35:24 #59
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_202292265
Moord is een strafrechterlijke term. Of het ethish en moreel verantwoord is, is een heel andere kwestie. De grootste vraag is, is het al een bewust leven.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  maandag 22 november 2021 @ 14:39:03 #60
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202292341
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:35 schreef EINZ het volgende:
Moord is een strafrechterlijke term. Of het ethish en moreel verantwoord is, is een heel andere kwestie. De grootste vraag is, is het al een bewust leven.
De grotere vraag: waarom moet de belastingbetaler mee betalen met andermans babymoorden?
pi_202292428
quote:
5s.gif Op maandag 22 november 2021 14:39 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
De grotere vraag: waarom moet de belastingbetaler mee betalen met andermans babymoorden?
Waarom moet een belastingbetaler meebetalen aan de behandeling van jouw SOA's?
pi_202293094
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:34 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Je hebt een eicel van een vrouw nodig om een baby te krijgen. Je leert nog wat op FOK!
Waarom trekken we daar de grens? Een klomje cellen met wat massa heeft vrijwel hetzelfde waarnemingsvermogen als een zaadcel.

[ Bericht 8% gewijzigd door Intint op 22-11-2021 15:40:31 ]
pi_202293263
quote:
5s.gif Op maandag 22 november 2021 14:39 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Gelukkig is een abortus geen babymoord
pi_202293352
Wat vindt deze TS van de 'voltooid leven'-plannen dan?
pi_202293671
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2021 15:33 schreef Intint het volgende:

[..]
Waarom trekken we daar de grens? Een klomje cellen met wat massa heeft vrijwel hetzelfde waarnemingsvermogen als een zaadcel.
Omdat het dan een mens wordt i.p.v. een eicel of spermacel. Over het algemeen hebben mensen moeite met het doden van mensen
"An idiot admires complexity, while a genius appreciates simplicity" - Terry A. Davis
  maandag 22 november 2021 @ 16:11:01 #66
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202293742
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 14:43 schreef HSG het volgende:

[..]
Waarom moet een belastingbetaler meebetalen aan de behandeling van jouw SOA's?
Goed punt maar daar gaat deze topic niet over.

quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 15:45 schreef Intint het volgende:

[..]
Gelukkig is een abortus geen babymoord
In psychologie heet dit ' rationalisering' .
Blijf jezelf dat maar wijsmaken, broekie.
pi_202293797
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 16:08 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Omdat het dan een mens wordt i.p.v. een eicel of spermacel. Over het algemeen hebben mensen moeite met het doden van mensen
Bedankt voor jouw mening. Gelukkig is de medische wetenschap het niet eens met je.
pi_202293817
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2021 16:11 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Goed punt maar daar gaat deze topic niet over.
[..]
Blijf jezelf dat maar wijsmaken, broekie.
Ik noem het vooral het rationaliseren van de ideologische onderbuik.

Overigens: dat hep in de Bijbel gestaan?
pi_202293985
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 16:08 schreef KroketBroodje het volgende:

[..]
Vanaf wanneer is het dan precies een mens? Hoeveel tijd nadat de spermacel de eicel heeft bereikt? Is een morning-after-pil ook al babymoord?
  maandag 22 november 2021 @ 16:29:48 #70
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202294061
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 16:15 schreef Intint het volgende:

[..]
Ik noem het vooral het rationaliseren van de ideologische onderbuik.

Overigens: dat hep in de Bijbel gestaan?
Ik ben geen christengekkie en je hoeft dat helemaal niet te zijn om babymoord af te keuren
pi_202294127
quote:
13s.gif Op maandag 22 november 2021 16:29 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Ik ben geen christengekkie en je hoeft dat helemaal niet te zijn om babymoord af te keuren
Wat is dat toch met babymoord? Dit topic gaat over abortus. Biologisch, moreel en wettelijk gezien zijn dat twee verschillende dingen.
pi_202294129
quote:
13s.gif Op maandag 22 november 2021 16:29 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Is ongesteld zijn dan ook babymoord? In jouw zwart-wit-wereldbeeld?
  maandag 22 november 2021 @ 16:38:51 #73
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202294201
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 16:34 schreef knoopie het volgende:

[..]
Is ongesteld zijn dan ook babymoord? In jouw zwart-wit-wereldbeeld?
Er zit toch geen spermacel in gekkie
  maandag 22 november 2021 @ 16:50:12 #74
Why is all the rum gone?
pi_202294362
quote:
10s.gif Op maandag 22 november 2021 16:11 schreef BlauweHoofd het volgende:

Be that as it may, in de echte wereld is abortus geen babymoord. Er is namelijk nog geen baby om te vermoorden.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_202294646
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 16:25 schreef knoopie het volgende:

[..]
Vanaf wanneer is het dan precies een mens? Hoeveel tijd nadat de spermacel de eicel heeft bereikt? Is een morning-after-pil ook al babymoord?
Als je het mij vraagt als de spermacel de eicel heeft bereikt. Dan heeft de bevruchting plaats gevonden en worden de cellen gemaakt tot mens.

https://www.gynandco.be/n(...)ens-de-zwangerschap/
pi_202294755
Zolang mannen met baarden nog altijd de voorhuiden van jonge baby' tjes afknippen in een bepaalde bevolkingsgroep, moet er niet gezeurd worden dat vrouwen controle uitoefenen over hun eigen foetus en lichaam.

Schaf eerst maar eens de barbaarse moslimse/joodse mannenbesnijdenis af, dan gaan we het eens over abortus hebben.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_202295218
En wat als een man je verkracht, je geen anticonceptie gebruikt omdat je dat niet kunt vanwege onderliggend lijden, je zwanger raakt, is dat dan wel my body my choice TS?
pi_202295552
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:13 schreef sirdanilot het volgende:
Zolang mannen met baarden nog altijd de voorhuiden van jonge baby' tjes afknippen in een bepaalde bevolkingsgroep, moet er niet gezeurd worden dat vrouwen controle uitoefenen over hun eigen foetus en lichaam.

Schaf eerst maar eens de barbaarse moslimse/joodse mannenbesnijdenis af, dan gaan we het eens over abortus hebben.
En waarom zou dat niet tegelijkertijd kunnen?
pi_202296352
Ts is jaloers dat hij nooit geaborteerd is
pi_202298014
quote:
5s.gif Op maandag 22 november 2021 18:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En waarom zou dat niet tegelijkertijd kunnen?
Noem eens een politicus op die de mannenbesnijdenis wil afschaffen.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:51:07 #81
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202305202
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
Be that as it may, in de echte wereld is abortus geen babymoord. Er is namelijk nog geen baby om te vermoorden.
Als een baby langer dan een paar maanden in de buik is dan is het gewoon een baby en geen klompke cellen
  dinsdag 23 november 2021 @ 14:51:40 #82
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202305210
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
En wat als een man je verkracht, je geen anticonceptie gebruikt omdat je dat niet kunt vanwege onderliggend lijden, je zwanger raakt, is dat dan wel my body my choice TS?
Dus er zijn 30k verkrachtingen in NL alleen per jaar?

de meeste mannen kunnen niet eens iemand in de ogen aankijken meid
pi_202305258
quote:
10s.gif Op dinsdag 23 november 2021 14:51 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]

Dit lijkt me projectie.
pi_202306302
quote:

[..]
Als een baby langer dan een paar maanden in de buik is dan is het gewoon een baby en geen klompke cellen
Lekker precieze definitie... een paar maanden. 9 weken is ook al een paar (namelijk twee) maanden.
pi_202306419
We weten wat er gebeurt in samenlevingen waar abortus is verboden: illegale abortussen, doe-het-zelf abortussen en abortussen over de grens. Er is nou eenmaal een behoefte aan abortussen dus je kunt het maar beter op een zo etisch mogelijke manier faciliteren. "My body my choice" gaat tegenstanders nooit overtuigen want die zeggen dan "wie komt er op voor de keuze van de baby?". En dan krijg je discussies wanneer iets een baby is en wanneer het nog een klompje cellen is. Een vermoeidende discussie waar beide kanten er een andere maatstaf en waarheid op na houden. Het pragmatische argument vind ik veel sterker en resulteert in aantoonbaar minder leed.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_202306674
quote:

[..]
Dat is jouw mening en volledig arbitrair. Gelukkig denken de meeste mensen daar op een biologisch niveau net iets anders over.
pi_202307518
quote:

[..]

Vent, je schaatst compleet langs mijn punt heen. Als je zegt ja sommige mensen die abortus doen zijn mokerdom, ben ik met je eens. Doe een fucking test als je na 1 keer al niet meer ongesteld bent, en bedenk vervolgens een plan. Niet >12 weken wachten (dan heb je als het goed is al 3 keer niet meer gebloed) en dan denken ja oepsie.

Maar om dan maar alles over 1 kam te scheren en elke abortus af te willen schaffen, dat schiet mij in het verkeerde keelgat. Want daarmee raak je dus ook de groepen waarbij dit soort zaken spelen zoals verkrachting, misbruik, of mensen ondanks anticonceptie en op tijd testen toch zwanger zijn geraakt of bleven menstrueren en het daardoor niet wisten, en echt geen kind kunnen houden.
pi_202307543
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 november 2021 16:30 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Het pragmatische argument vind ik veel sterker en resulteert in aantoonbaar minder leed.
De pragmatische afweging is inderdaad wil je abortussen zoals nu onder strenge regelgeving toestaan, of heb je liever dat mensen zelf thuis gaan hobbyen met een klerenhanger of medicamentencoctails, of kinderen laten opgroeien in een gezin wat (nog) helemaal geen kinderen wilde, of helemaal nog niet in staat is een kind op te voeden of onderhouden?
  zaterdag 27 november 2021 @ 14:21:16 #89
Why is all the rum gone?
pi_202365095
quote:

[..]
Het maakt niet uit hoe lang je blijft stampvoeten en met je ogen dicht en je vingers in je oren blijft roepen 'Ik wil het niet! Ik wil het niet!', het is pas een baby als het geboren is.
pi_202373325
TS heeft hey topic maar verlaten. Verstandig.
pi_202373855
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 17:42 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ik proef hier iets van een trauma..
pi_202373961
quote:
0s.gif Op zondag 28 november 2021 00:42 schreef Fugazi_ het volgende:

[..]
Ik proef hier iets van een trauma..
Nope
pi_202373973
:X
  zondag 28 november 2021 @ 03:17:49 #94
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_202374248
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:49 schreef LanaMyst het volgende:
Inderdaad mijn lichaam ja, als je dat klompje cellen een kind wil noemen ga je goddelijke gang maar en kom het maar halen, maar niet in mijn lijf. Idioot.

Ik heb gelukkig geen kinderen, en let wel op wat ik doe. Dus gelukkig nooit abortus nodig gehad Maar mocht het onverhoopt toch een keer gebeuren ben ik wel blij dat die mogelijkheid er is , anders zorg ik er zelf wel voor.
Zolang het embryo op zichzelf niet levensvatbaar is, is het geen babymoord Punt.
Anders kun je menstrueren ook wel babymoord noemen. Zijn tenslotte ook eitjes waar een kind uit had kunnen komen 8)7

En die achterlijke vergelijkingen slaan al helemaal nergens op dat er al nieteens meer op in ga
[..]
Dit dus
Dit. Moet je een baby dan maar op de wereld zetten terwijl je er niet voot kan zorgen, het beperkt zal zijn, etc. ? Als iemand om de haverklap abortus laat uitvoeren is er wat van te zeggen maar ik zie abortus niet als moord.
With love :*
  zondag 28 november 2021 @ 15:42:15 #95
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202378829
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 november 2021 23:49 schreef Intint het volgende:
TS heeft hey topic maar verlaten. Verstandig.
wat
  maandag 29 november 2021 @ 10:50:37 #96
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202388308
quote:
0s.gif Op maandag 22 november 2021 16:50 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
als een bacterie op mars wordt gevonden schreeuwt de wetenschap LEVEN maar als een baby wordt vermoord is het 'ja maar het is nog niet uit de kut gekropen dus het is al dood'

maffe liberals :')

gelukkig is Brazilie en Polen niet zo maf
  maandag 29 november 2021 @ 10:52:22 #97
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_202388330
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 10:50 schreef BlauweHoofd het volgende:
als een bacterie op mars word tgevonden schreeuwt de wetenschap LEVEN maar als een baby wordt vermoord is het ' ja maar het is nog niet uit de kut gekropen'
Als jij nu in het openbaar een bacterie vermoordt (of desgewenst: een mier of een mug of zo) zal daarover weinig ophef ontstaan.
  maandag 29 november 2021 @ 10:54:45 #98
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202388358
quote:
5s.gif Op maandag 29 november 2021 10:52 schreef Kopiko het volgende:

[..]
Als jij nu in het openbaar een bacterie vermoordt (of desgewenst: een mier of een mug of zo) zal daarover weinig ophef ontstaan.
Laten we dan het beestje bij de naam benoemen en abortus gewoon babymoord noemen.
Wellicht etisch babymoord na verkrachting of downie
pi_202388535
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 10:54 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Laten we dan het beestje bij de naam benoemen en abortus gewoon babymoord noemen.
En als broer en zus sex hebben en er komt een kindje uit met een plat achterhoofd en een overbeet dan moeten we het beestje ook gewoon bij zijn naam BlauweHoofd noemen.
  maandag 29 november 2021 @ 11:17:46 #100
498100 Sureahcamidd
graag verwijderen
pi_202388640
je moeder is my choice
  maandag 29 november 2021 @ 12:24:11 #101
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202389443
quote:
0s.gif Op maandag 29 november 2021 11:09 schreef Questular het volgende:

[..]
En als broer en zus sex hebben en er komt een kindje uit met een plat achterhoofd en een overbeet dan moeten we het beestje ook gewoon bij zijn naam BlauweHoofd noemen.
Ik moest lachen :')
  maandag 29 november 2021 @ 13:35:13 #102
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_202390350
hadden ze jou maar eruitgeroerd met de kleerhanger voordat het te laat was
verwijder dit account.
  maandag 29 november 2021 @ 13:36:10 #103
485791 CharlesKinbote
verwijderen a.u.b.
pi_202390371
quote:
serieus hoe teringdom ben je als je denkt dat deze dingen vergelijkbaar zijn? :')
verwijder dit account.
pi_202392547
quote:

[..]
als een bacterie op mars wordt gevonden schreeuwt de wetenschap LEVEN maar als een baby wordt vermoord is het 'ja maar het is nog niet uit de kut gekropen dus het is al dood'

maffe liberals :')

Ooit van planten gehoord? Dat iets leeft wil niet zeggen dat het waarnemingsvermogen heeft. Gras leeft ook. Ga je net zo hard gillen als je buurman de grasmaaier pakt?
pi_202392566
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 15:39 schreef FL_Freak het volgende:
Tegen abortus zijn, maar wel een hele bevolking willen bombarderen. :')
  maandag 29 november 2021 @ 16:01:57 #106
47047 Herkauwer
een dag niet gehuppeld .......
pi_202392871
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2021 10:54 schreef BlauweHoofd het volgende:

[..]
Laten we dan het beestje bij de naam benoemen. De eerste drie maanden van de zwangerschap spreken we over een embryo, daarna heet het een foetus en zodra het geboren is noemen we het een baby.

Als jij wil praten over babymoord dan is dat per definitie na de geboorte.
Zonnepanelen 28 * 290 = 8120 Wp - W - 11° hellingshoek
  maandag 29 november 2021 @ 16:02:56 #107
Why is all the rum gone?
pi_202392883
quote:

Ga je daar lekker naartoe. :W
  maandag 29 november 2021 @ 16:13:37 #108
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_202393027
Boeiend wat een of andere antisemiet vindt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')