Doen alsof je kunt lezenquote:Op maandag 29 november 2021 14:56 schreef Dries4Ever het volgende:
Ik las ergens dat ze geen test hoefde te doen omdat ze gevaccineerd waren.
De homo sapiens?quote:Op maandag 29 november 2021 16:17 schreef incel2.0 het volgende:
Is er überhaupt ooit iets goeds uit dat hele continent gekomen?
Hee wat leuk, een garpje dat zo uit 2007 had kunnen komen.quote:Op maandag 29 november 2021 16:24 schreef EINZ het volgende:
Haha, al die lui die zich zorgen maken over de zuid afrikaanse variant. We hebben hier al jaren ervaring met de noord afrikaanse variant!
Jazeker.quote:Op maandag 29 november 2021 16:17 schreef incel2.0 het volgende:
Ik geloof dat er geruchten waren (aka Mark van Ranst, Gommers, een arts in Zuid Afrika) dat het om een zeer besmettelijke maar minder gevaarlijke (lees: je wordt er minder ziek van) variant gaat.quote:Op maandag 29 november 2021 16:27 schreef ZarB het volgende:
Is het nou al duidelijk of dit een he-le ge-vaar-lijke variant is? Gezien alle paniek?
Ow, janken dusquote:Op maandag 29 november 2021 16:30 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik geloof dat er geruchten waren (aka Mark van Ranst, Gommers, een arts in Zuid Afrika) dat het om een zeer besmettelijke maar minder gevaarlijke (lees: je wordt er minder ziek van) variant gaat.
Ja maar toen hadden we dat virus nog niet.quote:Op maandag 29 november 2021 16:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hee wat leuk, een garpje dat zo uit 2007 had kunnen komen.
Huulen, zo heet dat. Tegenwoordig zeggen we huulen. Niet eens huilen, maar huulen. Dat staat veel beter.quote:
Toen ik terugkwam van vakantie uit Egypte.quote:Op maandag 29 november 2021 16:17 schreef incel2.0 het volgende:
Tegen het verwijderen van een feutus zijn zonder enig waarnemingsvermogen, emotie of identiteit maar wel voor de massamoord op een heel land (inclusief kinderen) zijn. Interessante logica!quote:Op maandag 29 november 2021 14:54 schreef BlauweHoofd het volgende:
Shithole country
Altijd al geweest en zal altijd dat blijven
Kunnen verdomme niet eens een goeie test doen, 60 mensen met hun aids variant in een vliegtuig, testen gaat wel lekker daar of niet?
Ik zeg bom erop en parkeerplaats van maken. Apartheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |