abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 november 2021 @ 07:15:56 #1
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202023442
dat moet toch wel het meest domme argument voor abortus zijn :')

abortus = babymoord, KLAAR. Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.

de vraag is of babymoord gerechtvaardigd is? ik zou geen downie/gehandicapte op de wereld willen zetten nee. Maar net zals je hond inslapen, is dit ook gewoon MOORD.

waarom mag ik gene heroine gebruiken op het terras, my body my choice? hmmm
waarom mag ik niet hoesten op iemand anders, my body my choice?
waarom betaal ik belasting, my work/money my choice!
waaom mag ik niet 230 op de snelweg, my car my choice!

etc

liberalen :') de vvd heeft NL gied gedaan ja
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_202023481
Oke Henk.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_202023500
Ben je gevaccineerd TS?
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  donderdag 4 november 2021 @ 07:32:47 #4
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_202023511
Ah joh, maak je niet druk. Ik heb bijvoorbeeld een ton gepakt, maar ook die bon gepakt.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_202023518
Ik wil ook panda zijn, dat kan volgens de OP *O*
  Tettenkoning donderdag 4 november 2021 @ 07:53:03 #6
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_202023615
Verhuis naar Urk, daar trouwen ze gewoon als er weer eens een zusje of nichtje zwanger is gemaakt :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  Redactie Frontpage donderdag 4 november 2021 @ 07:56:44 #7
38148 crew  Innisdemon
pi_202023634
Ben je nou voor of tegen?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_202023649
quote:
13s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.

_O-
pi_202023824
quote:

abortus = babymoord, KLAAR. Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.

de vraag is of babymoord gerechtvaardigd is? ik zou geen downie/gehandicapte op de wereld willen zetten nee. Maar net zals je hond inslapen, is dit ook gewoon MOORD.

etc

deze TS :')
  donderdag 4 november 2021 @ 08:35:24 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202023917
Zie deze totaalgek @Starhopper
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 4 november 2021 @ 08:36:35 #11
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202023930
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:35 schreef Dven het volgende:
Zie deze totaalgek @:starhopper
Is dit echt? _O- _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 4 november 2021 @ 08:40:58 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_202023989
quote:
16s.gif Op donderdag 4 november 2021 08:36 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Is dit echt? _O- _O-
Wat denk jij, heeft deze user tijdens de zwangerschap langdurig zuurstofgebrek gehad of is hij nadien een paar keer door z'n moeder tegen een muur gegooid?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  donderdag 4 november 2021 @ 08:42:02 #13
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_202023996
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 07:32 schreef Näsenbar het volgende:
Ah joh, maak je niet druk. Ik heb bijvoorbeeld een ton gepakt, maar ook die bon gepakt.

Ik heb de mooiste op het feestje op d'r mond gepakt en ook een terrasje in de zon gepakt!

Baas in eigen buik/heil mao zedong!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_202024537
Er staat zoveel onzinnigheid in je OP dat ik geen idee heb waar ik moet beginnen. Knap.
pi_202024997
In de praktijk blijkt dat het geen reet uit maakt of het verboden is of niet, de mensen doen het toch wel. Het grote verschil is of ze het professioneel in een ziekenhuis laten doen, of zelf met een breinaald met alle bijbehorende risico’s.

Dan lijkt het mij pragmatischer om het toe te staan. Dan zijn er in ieder geval iets minder tienermoeders die zichzelf per ongeluk laten doodbloeden of voor altijd onvruchtbaar maken.
Op donderdag 7 juli 2022 12:47 schreef LordofLeaves het volgende:
Bij deze ben jij de marimba van KLB. :P
pi_202025629
Gezien het grote aantal vouten in de OP zal TS wel helemaal ZIEDEND met het schuim op de kaken en met gebalde vuisten op zijn toetsenbordje hebben staan beuken.

Zelfbeschikkingsrecht, het zou verboden moeten worden voor al die al die vrouwen die TS nooit zal krijgen. :(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 4 november 2021 @ 12:13:34 #17
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_202026169
quote:

etc

BibleBeltWappie gespot. :')
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  donderdag 4 november 2021 @ 12:47:18 #18
475818 BlauweHoofd
Nee ik ben geen smurf
pi_202026532
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 10:25 schreef knoopie het volgende:
In de praktijk blijkt dat het geen reet uit maakt of het verboden is of niet, de mensen doen het toch wel. Het grote verschil is of ze het professioneel in een ziekenhuis laten doen, of zelf met een breinaald met alle bijbehorende risico’s.
Ja laten we ook vooral moord en verderf niet bestraffen, want dat gebeurt toch uiteindelijk wel /s

quote:
Dan lijkt het mij pragmatischer om het toe te staan. Dan zijn er in ieder geval iets minder tienermoeders die zichzelf per ongeluk laten doodbloeden of voor altijd onvruchtbaar maken.
Laat deze dames effe 1 week in Afghanistan verblijven en ze zullen opeens gedragen en geen babies meer vermoorden. daar is de gemiddelde leeftijd 18 en hebben vrouwen plots geen problemen om kids te baren
"Turks klinkt net alsof een aap een andere aap verkracht en tien eromheen schreeuwend masturberen."
GC / Hoe klinkt Turks voor Nederlanders zonder immigratie-achtergrond?
pi_202026556
Inderdaad mijn lichaam ja, als je dat klompje cellen een kind wil noemen ga je goddelijke gang maar en kom het maar halen, maar niet in mijn lijf. Idioot.

Ik heb gelukkig geen kinderen, en let wel op wat ik doe. Dus gelukkig nooit abortus nodig gehad Maar mocht het onverhoopt toch een keer gebeuren ben ik wel blij dat die mogelijkheid er is , anders zorg ik er zelf wel voor.
Zolang het embryo op zichzelf niet levensvatbaar is, is het geen babymoord Punt.
Anders kun je menstrueren ook wel babymoord noemen. Zijn tenslotte ook eitjes waar een kind uit had kunnen komen 8)7

En die achterlijke vergelijkingen slaan al helemaal nergens op dat er al nieteens meer op in ga
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]
BibleBeltWappie gespot. :')
Dit dus
pi_202026571
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef BlauweHoofd het volgende:

Laat deze dames effe 1 week in Afghanistan verblijven en ze zullen opeens gedragen en geen babies meer vermoorden. daar is de gemiddelde leeftijd 18 en hebben vrouwen plots geen problemen om kids te baren
Ja laten we een voorbeeld nemen aan Afghanistan of elk ander land waar abortus verboden is en waar mensen wel normaal doen!
pi_202026572
quote:

Oh, je bent gewoon een religieus extremist.
pi_202026617
quote:
10s.gif Op donderdag 4 november 2021 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
Gezien het grote aantal vouten in de OP zal TS wel helemaal ZIEDEND met het schuim op de kaken en met gebalde vuisten op zijn toetsenbordje hebben staan beuken.

Zelfbeschikkingsrecht, het zou verboden moeten worden voor al die al die vrouwen die TS nooit zal krijgen. :(
Dit ja, of een incel of zo'n eng alpha mannetje die denkt dat iedere vrouw waar hij zijn zaad in achterlaat meteen zijn eigendom is.
Al gok ik eerder het eerste, want die tweede groep is doorgaans te zwakbegaafd om op een forum iets te posten.
pi_202026620
Had ik maar een tijdmachine dan ging ik even terug in tijd om een praatje te maken met de ouders van TS. Eventueel een breinaald achterlaten.
pi_202026656
quote:

[..]
Ja laten we ook vooral moord en verderf niet bestraffen, want dat gebeurt toch uiteindelijk wel /s
Dat is niet waar. Bij strengere straffen en betere handhaving is er wel degelijk een daling in het aantal moorden zichtbaar. In Nederland werd er een paar jaar besloten meer aandacht en geld vrij te maken voor moorden en sindsdien daalt het aantal moorden gestaag.

Bij abortus is dit niet te zien. Enkel een grote stijging in het aantal doden en levenslange verminkingen zodra je het gaat verbieden. Abortus is bijna nooit iets waar je zo maar even op maandagmorgen besluit zin in te hebben. Het is bijna altijd pas als de mensen echt geen andere uitweg meer zien. Denken dat mensen in zo een situatie zich iets van de wet aan trekken is nogal naīef.
quote:
Dit geeft nog beter aan dat je niet weet waar je het over hebt. Abortus is daar, zelfs onder de taliban, onder bepaalde voorwaarden toegestaan.
pi_202026657
quote:
0s.gif Op donderdag 4 november 2021 12:56 schreef Questular het volgende:
Had ik maar een tijdmachine dan ging ik even terug in tijd om een praatje te maken met de ouders van TS. Eventueel een breinaald achterlaten.
En anders is post-natale abortie altijd nog een optie.
pi_202026734
quote:

[..]
[..]
In Afghanistan is alles beter :Y
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  donderdag 4 november 2021 @ 13:11:16 #27
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202026786
quote:
14s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:05 schreef Hallojo het volgende:

[..]
In Afghanistan is alles beter :Y
Misschien kan TS daar beter heen gaan, schijnbaar zijn de vrouwen daar niet zo lastig ;(
pi_202026801
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Misschien kan TS daar beter heen gaan, schijnbaar zijn de vrouwen daar niet zo lastig ;(
Oh, is dat het onderliggende thema? Kan TS geen vrouw vinden, en denkt hij dat het daar aan ligt dat ze hier niet genoeg onderdrukt worden?
pi_202026871
quote:

etc

Precies wat ze zeggen. Het is hun lichaam en daar heb jij geen mallemoer over te zeggen. Verder hebben ze helemaal geen zin in kleine zielige mannetjes met de houding van "ik ben de man ik bepaal blablabla" hebben want het zijn diezelfde zielige mannetjes die nog te dom en te lui zijn om een ei te bakken of brood te smeren. :')
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_202026931
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2021 13:11 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit inderdaad, en uithuwelijken is voor hem waarschijnlijk ook de enige manier om er één te krijgen.
pi_202026990
Jouw topic, jouw mening.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')