quote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.
deze TSquote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
dat moet toch wel het meest domme argument voor abortus zijn
abortus = babymoord, KLAAR. Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.
de vraag is of babymoord gerechtvaardigd is? ik zou geen downie/gehandicapte op de wereld willen zetten nee. Maar net zals je hond inslapen, is dit ook gewoon MOORD.
waarom mag ik gene heroine gebruiken op het terras, my body my choice? hmmm
waarom mag ik niet hoesten op iemand anders, my body my choice?
waarom betaal ik belasting, my work/money my choice!
waaom mag ik niet 230 op de snelweg, my car my choice!
etc
liberalende vvd heeft NL gied gedaan ja
Is dit echt?quote:
Wat denk jij, heeft deze user tijdens de zwangerschap langdurig zuurstofgebrek gehad of is hij nadien een paar keer door z'n moeder tegen een muur gegooid?quote:
quote:Op donderdag 4 november 2021 07:32 schreef Näsenbar het volgende:
Ah joh, maak je niet druk. Ik heb bijvoorbeeld een ton gepakt, maar ook die bon gepakt.
BibleBeltWappie gespot.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
abortus = babymoord, KLAAR. Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.
de vraag is of babymoord gerechtvaardigd is? ik zou geen downie/gehandicapte op de wereld willen zetten nee. Maar net zals je hond inslapen, is dit ook gewoon MOORD.
etc
Ja laten we ook vooral moord en verderf niet bestraffen, want dat gebeurt toch uiteindelijk wel /squote:Op donderdag 4 november 2021 10:25 schreef knoopie het volgende:
In de praktijk blijkt dat het geen reet uit maakt of het verboden is of niet, de mensen doen het toch wel. Het grote verschil is of ze het professioneel in een ziekenhuis laten doen, of zelf met een breinaald met alle bijbehorende risico’s.
Laat deze dames effe 1 week in Afghanistan verblijven en ze zullen opeens gedragen en geen babies meer vermoorden. daar is de gemiddelde leeftijd 18 en hebben vrouwen plots geen problemen om kids te barenquote:Dan lijkt het mij pragmatischer om het toe te staan. Dan zijn er in ieder geval iets minder tienermoeders die zichzelf per ongeluk laten doodbloeden of voor altijd onvruchtbaar maken.
Dit dusquote:Op donderdag 4 november 2021 12:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
BibleBeltWappie gespot.
Ja laten we een voorbeeld nemen aan Afghanistan of elk ander land waar abortus verboden is en waar mensen wel normaal doen!quote:Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef BlauweHoofd het volgende:
Laat deze dames effe 1 week in Afghanistan verblijven en ze zullen opeens gedragen en geen babies meer vermoorden. daar is de gemiddelde leeftijd 18 en hebben vrouwen plots geen problemen om kids te baren
Oh, je bent gewoon een religieus extremist.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef BlauweHoofd het volgende:
Laat deze dames effe 1 week in Afghanistan verblijven en ze zullen opeens gedragen en geen babies meer vermoorden. daar is de gemiddelde leeftijd 18 en hebben vrouwen plots geen problemen om kids te baren
Dit ja, of een incel of zo'n eng alpha mannetje die denkt dat iedere vrouw waar hij zijn zaad in achterlaat meteen zijn eigendom is.quote:Op donderdag 4 november 2021 11:23 schreef xpompompomx het volgende:
Gezien het grote aantal vouten in de OP zal TS wel helemaal ZIEDEND met het schuim op de kaken en met gebalde vuisten op zijn toetsenbordje hebben staan beuken.
Zelfbeschikkingsrecht, het zou verboden moeten worden voor al die al die vrouwen die TS nooit zal krijgen.
Dat is niet waar. Bij strengere straffen en betere handhaving is er wel degelijk een daling in het aantal moorden zichtbaar. In Nederland werd er een paar jaar besloten meer aandacht en geld vrij te maken voor moorden en sindsdien daalt het aantal moorden gestaag.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ja laten we ook vooral moord en verderf niet bestraffen, want dat gebeurt toch uiteindelijk wel /s
Dit geeft nog beter aan dat je niet weet waar je het over hebt. Abortus is daar, zelfs onder de taliban, onder bepaalde voorwaarden toegestaan.quote:Laat deze dames effe 1 week in Afghanistan verblijven en ze zullen opeens gedragen en geen babies meer vermoorden. daar is de gemiddelde leeftijd 18 en hebben vrouwen plots geen problemen om kids te baren
En anders is post-natale abortie altijd nog een optie.quote:Op donderdag 4 november 2021 12:56 schreef Questular het volgende:
Had ik maar een tijdmachine dan ging ik even terug in tijd om een praatje te maken met de ouders van TS. Eventueel een breinaald achterlaten.
In Afghanistan is alles beterquote:Op donderdag 4 november 2021 12:47 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ja laten we ook vooral moord en verderf niet bestraffen, want dat gebeurt toch uiteindelijk wel /s
[..]
Oh, is dat het onderliggende thema? Kan TS geen vrouw vinden, en denkt hij dat het daar aan ligt dat ze hier niet genoeg onderdrukt worden?quote:Op donderdag 4 november 2021 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kan TS daar beter heen gaan, schijnbaar zijn de vrouwen daar niet zo lastig
Precies wat ze zeggen. Het is hun lichaam en daar heb jij geen mallemoer over te zeggen. Verder hebben ze helemaal geen zin in kleine zielige mannetjes met de houding van "ik ben de man ik bepaal blablabla" hebben want het zijn diezelfde zielige mannetjes die nog te dom en te lui zijn om een ei te bakken of brood te smeren.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
etc
Dit inderdaad, en uithuwelijken is voor hem waarschijnlijk ook de enige manier om er één te krijgen.quote:Op donderdag 4 november 2021 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kan TS daar beter heen gaan, schijnbaar zijn de vrouwen daar niet zo lastig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |