Klopt, eergister was ik je zus d'r schoonvader, gister haar fuckbuddy, vandaag haar pooier. Her body, my choice.quote:Op donderdag 4 november 2021 07:15 schreef BlauweHoofd het volgende:
Maakt niet uit welk onzin een liberaal uitkraamt wnat tegenwoordig kan je als man de volgende dag ook opeens panda/vrouw/helikopter zijn.
Dan had ze maar haar benen moeten sluiten voor de schooiers die ze neuktquote:Op donderdag 4 november 2021 17:01 schreef knoopie het volgende:
En hoeveel belastingcenten denk je dat het kost als een vrouw een kind krijgt terwijl ze dat nog helemaal niet wil en/of helemaal niet financieel klaar voor is? Denk je dat tienermoeders gratis zijn en van de lucht leven?
Jij hoeft niet 9 maanden dat kind te dragen. Het enige wat jij doet is je plassertje in een vrouw steken en zij mag daarna alle last gaan dragen maar jij wilt wel bepalen wat zij wel of niet mag doen. Gewoon omdat jij man bent en een paar gram aan extra spiertjes hebt. Nou poe poe.quote:Op maandag 22 november 2021 11:16 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Dan had ze maar haar benen moeten sluiten voor de schooiers die ze neukt
en anders lekker je eigen abortus betalen van vakantiewerk
En GEEN kindertoeslag van MIJN centen
Your body, YOUR CHOICE!
quote:Op maandag 22 november 2021 14:27 schreef HSG het volgende:
[..]
Jij hoeft niet 9 maanden dat kind te dragen. Het enige wat jij doet is je plassertje in een vrouw steken en zij mag daarna alle last gaan dragen maar jij wilt wel bepalen wat zij wel of niet mag doen. Gewoon omdat jij man bent en een paar gram aan extra spiertjes hebt. Nou poe poe.
Om maar niet te spreken dat jij je geroepen voelt je verantwoordelijkheid te nemen. Mensen zoals jij kunnen nog geen ei bakken en zijn te kinderachtig om voor zichzelf te zorgen.
Vergeleken met jou is dit een compliment. Mijn dank is groot.quote:
Je hebt een eicel van een vrouw nodig om een baby te krijgen. Je leert nog wat op FOK!quote:Op maandag 22 november 2021 12:25 schreef Intint het volgende:
TS heb jij jezelf ooit afgetrokken? Dan ben je ook een babymoordenaar.
De grotere vraag: waarom moet de belastingbetaler mee betalen met andermans babymoorden?quote:Op maandag 22 november 2021 14:35 schreef EINZ het volgende:
Moord is een strafrechterlijke term. Of het ethish en moreel verantwoord is, is een heel andere kwestie. De grootste vraag is, is het al een bewust leven.
Waarom moet een belastingbetaler meebetalen aan de behandeling van jouw SOA's?quote:Op maandag 22 november 2021 14:39 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
De grotere vraag: waarom moet de belastingbetaler mee betalen met andermans babymoorden?
Waarom trekken we daar de grens? Een klomje cellen met wat massa heeft vrijwel hetzelfde waarnemingsvermogen als een zaadcel.quote:Op maandag 22 november 2021 14:34 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Je hebt een eicel van een vrouw nodig om een baby te krijgen. Je leert nog wat op FOK!
Gelukkig is een abortus geen babymoordquote:Op maandag 22 november 2021 14:39 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
De grotere vraag: waarom moet de belastingbetaler mee betalen met andermans babymoorden?
Omdat het dan een mens wordt i.p.v. een eicel of spermacel. Over het algemeen hebben mensen moeite met het doden van mensenquote:Op maandag 22 november 2021 15:33 schreef Intint het volgende:
[..]
Waarom trekken we daar de grens? Een klomje cellen met wat massa heeft vrijwel hetzelfde waarnemingsvermogen als een zaadcel.
Goed punt maar daar gaat deze topic niet over.quote:Op maandag 22 november 2021 14:43 schreef HSG het volgende:
[..]
Waarom moet een belastingbetaler meebetalen aan de behandeling van jouw SOA's?
In psychologie heet dit ' rationalisering' .quote:Op maandag 22 november 2021 15:45 schreef Intint het volgende:
[..]
Gelukkig is een abortus geen babymoord
Bedankt voor jouw mening. Gelukkig is de medische wetenschap het niet eens met je.quote:Op maandag 22 november 2021 16:08 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Omdat het dan een mens wordt i.p.v. een eicel of spermacel. Over het algemeen hebben mensen moeite met het doden van mensen
Ik noem het vooral het rationaliseren van de ideologische onderbuik.quote:Op maandag 22 november 2021 16:11 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Goed punt maar daar gaat deze topic niet over.
[..]
In psychologie heet dit ' rationalisering' .
Blijf jezelf dat maar wijsmaken, broekie.
Vanaf wanneer is het dan precies een mens? Hoeveel tijd nadat de spermacel de eicel heeft bereikt? Is een morning-after-pil ook al babymoord?quote:Op maandag 22 november 2021 16:08 schreef KroketBroodje het volgende:
[..]
Omdat het dan een mens wordt i.p.v. een eicel of spermacel. Over het algemeen hebben mensen moeite met het doden van mensen
Ik ben geen christengekkie en je hoeft dat helemaal niet te zijn om babymoord af te keurenquote:Op maandag 22 november 2021 16:15 schreef Intint het volgende:
[..]
Ik noem het vooral het rationaliseren van de ideologische onderbuik.
Overigens: dat hep in de Bijbel gestaan?
Wat is dat toch met babymoord? Dit topic gaat over abortus. Biologisch, moreel en wettelijk gezien zijn dat twee verschillende dingen.quote:Op maandag 22 november 2021 16:29 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ik ben geen christengekkie en je hoeft dat helemaal niet te zijn om babymoord af te keuren
Is ongesteld zijn dan ook babymoord? In jouw zwart-wit-wereldbeeld?quote:Op maandag 22 november 2021 16:29 schreef BlauweHoofd het volgende:
[..]
Ik ben geen christengekkie en je hoeft dat helemaal niet te zijn om babymoord af te keuren
Er zit toch geen spermacel in gekkiequote:Op maandag 22 november 2021 16:34 schreef knoopie het volgende:
[..]
Is ongesteld zijn dan ook babymoord? In jouw zwart-wit-wereldbeeld?
Be that as it may, in de echte wereld is abortus geen babymoord. Er is namelijk nog geen baby om te vermoorden.quote:Op maandag 22 november 2021 16:11 schreef BlauweHoofd het volgende:
In psychologie heet dit ' rationalisering' .
Als je het mij vraagt als de spermacel de eicel heeft bereikt. Dan heeft de bevruchting plaats gevonden en worden de cellen gemaakt tot mens.quote:Op maandag 22 november 2021 16:25 schreef knoopie het volgende:
[..]
Vanaf wanneer is het dan precies een mens? Hoeveel tijd nadat de spermacel de eicel heeft bereikt? Is een morning-after-pil ook al babymoord?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |