Nee, ik pik dit natuurlijk niet. Ik laat mijn vriend een refund aanvragen.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:46 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Dit was gewoon te voorzien hoor. De trailers waren helemaal niet geweldig en er was geen enkel gameplay materiaal voor de release, iets wat altijd een enorme red flag is. Zie dit dus als leergeld.
Ik zeg toch ook niet dat je het hoeft te pikken. Je moet gewoon eerst nadenken voor je iets blind koopt.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:47 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Nee, ik pik dit natuurlijk niet. Ik laat mijn vriend een refund aanvragen.
Je kunt een spel dat praktisch onspeelbaar is niet verkopen, en al helemaal niet voor zo'n bedrag.
Als volwassen man fappen op Penaldoquote:Op dinsdag 16 november 2021 19:45 schreef A6 het volgende:
Volwassen mannen die gamen![]()
Grow the fuck up kleuter
Vervelend voor je. Sterkte.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:51 schreef kaulopopo het volgende:
[..]
Als volwassen man fappen op Penaldo
Als het complete remakes betreft, oké, maar (HD) remasters, n*gga pleasequote:Op dinsdag 16 november 2021 20:01 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Al die remaster troep tegenwoordig
die klote bedrijven hebben geen zin om nieuwe games te bedenken, en iedereen blijft maar die remasters maar kopen
Jep.quote:Op woensdag 17 november 2021 08:49 schreef SuperNeger het volgende:
RockstarOoit één van de beste gamestudios helaas sinds GTA5 online het grootste uitmelkbedrijf in de geschiedenis
Sowieso take2 die alle modders en zo tegen ging werken en alleen maar extra online DLC waar je je scheel aan betaalt en elke keer hetzelfde spel opnieuw uitbrengen
Ze hebben ook de originele games van steam gehaald voor ze dit aankondigdeEcht toppunt van treurigheid
Verder: GamenHoe oud ben je
Remember, respect is everythingquote:
GTA 2quote:Op woensdag 17 november 2021 17:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Remember, respect is everything
Vergeet Vice City nietquote:Op woensdag 17 november 2021 17:52 schreef A6 het volgende:
[..]
GTA 2![]()
San Andreas is wel de beste ooit
En zo is het! Hallelujah, another soul saved!quote:Op woensdag 17 november 2021 17:37 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Remember, respect is everything
3 en Vicequote:
Take Two is een vieze geldharker. Het gaat zelfs zo ver dat ze tegenwoordig die troep gratis weggeven aan kinderen en ze vervolgens worden leeggezogen middels microtransacties.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:27 schreef VarkensHart het volgende:
Wanneer komt die fucking GTA6 eens man
Nouja geld harken is niets mis mee maar wel met 8 jaar wachten op GTA 6.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:30 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Take Two is een vieze geldharker. Het gaat zelfs zo ver dat ze tegenwoordig die troep gratis weggeven aan kinderen en ze vervolgens worden leeggezogen middels microtransacties.
Ik vind de gameindustrie niet bepaald gezond tegenwoordig. Vroeger kocht je een nagenoeg bugvrij spel fysiek in de winkel. Tegenwoordig is het digitaal en zitten games vaak vol met bugs. Met het idee dat ze het later wel patchen via updates.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:30 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Nouja geld harken is niets mis mee maar wel met 8 jaar wachten op GTA 6.
Bro bro rustig ik speel alleen GTA en koop daar dan speciaal een console voor als er ene nieuwe editie uit is. Voor de rest weet ik 0 van game sen de gamesindustrie.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:32 schreef Scooteraar het volgende:
[..]
Ik vind de gameindustrie niet bepaald gezond tegenwoordig. Vroeger kocht je een nagenoeg bugvrij spel fysiek in de winkel. Tegenwoordig is het digitaal en zitten games vaak vol met bugs. Met het idee dat ze het later wel patchen via updates.
Ik wil betalen voor een goed ontwikkeld spel zonder slordige bugs. En vooral ZONDER MICROTRANSACTIES.
Waren dat die delen met die Chatterbox radio zender?quote:
Geldt ook voor mij.quote:Op donderdag 18 november 2021 09:33 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Bro bro rustig ik speel alleen GTA en koop daar dan speciaal een console voor als er ene nieuwe editie uit is. Voor de rest weet ik 0 van game sen de gamesindustrie.
Don'tquote:Op donderdag 18 november 2021 21:11 schreef Aiciu het volgende:
Komt toch pas 7 december?
Ga sowieso mijn pre order laten staan
En wat doe je voor hobby dan nerd?quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:45 schreef A6 het volgende:
Grow the fuck up kleuter
quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:43 schreef Scooteraar het volgende:
Maar misschien dat je dit ook wel verdiend als je die troep koopt voor 60 euro.
Vervelend voor je.quote:Op dinsdag 16 november 2021 19:45 schreef A6 het volgende:
Grow the fuck up kleuter
Hoe is het trouwens in België?quote:Op maandag 29 november 2021 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
Bedankt TS om dit te laten weten ging het spel kopen maar dierdoor zie ik vanaf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |