Er moeten nog veel albums uitkomen natuurlijk, maar dit album is wel erg sterk hoor.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:12 schreef Felagund het volgende:
Ik weet het nog niet met de nieuwe Jonathan Wilson. Het is allemaal niet zo vernieuwend, het is ook minder een geheel dan het vorige album heb ik het gevoel. Wel goed hoor, maar waarschijnlijk niet het beste album van het jaar voor mij.
Het is wel zo origineel als een zak aardappelen maar het luistert wel heerlijk weg.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:16 schreef Moody het volgende:
Alleen dit nr al....en zo staan er nog 5-6 "klassiekers" op....
Na een minuut is het pure PF-heaven
Nahh, komt niet in de buurt qua populariteit. Maar verder wel een uitstekende band ja, met name het laatste album is echt geniaal. East Harlem is wel een parel jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 00:56 schreef Moody het volgende:
Doe eens lief
Volgens mij is dit een indie topic en doe ik mijn best om indie-meuk te delen
Al is Beirut net zo mainstream als The National en Arcade Fire op het moment.
Ja...dat is ook mijn probleemquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:12 schreef Felagund het volgende:
Ik weet het nog niet met de nieuwe Jonathan Wilson. Het is allemaal niet zo vernieuwend, het is ook minder een geheel dan het vorige album heb ik het gevoel. Wel goed hoor, maar waarschijnlijk niet het beste album van het jaar voor mij.
In zijn Spotify playlist ontdek ik een hoop nieuws en ook heel veel verschillende stijlen van muziek.quote:
Ik weet het nog niet. Hij zit op het randje tussen fantastisch vinden en dat niet vinden...voorlopig komt ie nog niet binnen, maar ik hoor veel potentie.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 12:39 schreef Felagund het volgende:
Die Holden plaat van dit jaar is ook erg lekker.Misschien wel top 5/10 materiaal. Ik heb die plaat eigenlijk veel te weinig geluisterd.
Echt? Inderdaad is Art of Almost briljant maar vond de rest van het album ook goed (nuja de meeste tracks). Althans zeker niet het slechtste Wilco albumquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 13:51 schreef Norrage het volgende:
Ja. Art of Almost is volgens mij wel het allerbeste Wilco nummer. de rest van het album is het allerslechtste Wilco album
Geniaal uiteraard, al is het nummertje kaal natuurlijk geen drol aan. Tekst noch melodie zijn interessant. Al die poespas er omheen maakt het geweldigquote:
Tsja, ik rate het album nog steeds een 4...Maar ik vind het absoluut minder dan álle andere Wilco albumsquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Echt? Inderdaad is Art of Almost briljant maar vond de rest van het album ook goed (nuja de meeste tracks). Althans zeker niet het slechtste Wilco album
Either Way is mooi jaquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef Moody het volgende:
Vind trouwens de nummers Jesus, Etc, She's A Jar en Either Way de hoogtepunten van Wilco. Art of Almost zou wel in de top-5 komen denk ik
Ik ben de enige van het forum die She's A Jar niets vind geloof ik. Mijn favorieten zijn At Least that's what you said, art of almost, hell is chrome, ashes en Pieholden Suitequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:36 schreef Moody het volgende:
Vind trouwens de nummers Jesus, Etc, She's A Jar en Either Way de hoogtepunten van Wilco. Art of Almost zou wel in de top-5 komen denk ik
Mijn top 5 zou eigenlijk vooral uit AGIB bestaan, want ook Spiders, Hummingbird, Theologians en Handshake drugs komen hoog. Maar YHF is ook te geniaalquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:47 schreef DO2 het volgende:
Ik denk dat als ik een top 5 zou moeten maken van Wilco dat er minimaal 3 van YHF komen.
Zo goed is dat album, dus.
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mijn top 5 zou eigenlijk vooral uit AGIB bestaan, want ook Spiders, Hummingbird, Theologians en Handshake drugs komen hoog. Maar YHF is ook te geniaalEn Being There natuurlijk
quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:33 schreef Norrage het volgende:
Aah een continu lijstjes topic
Wilco:
1. Ashes of American Flags
2. At Least That's What You Said
3. Art of Almost
4. Hell is Chrome
5. Via Chicago
Met als eervolle vermelding: Monday omdat die live zo fantastisch is
Poor Places stijgt alleen een plekje, en Misunderstood wordt vervangen door At Least That's What You Said.quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:57 schreef Maxerazzi het volgende:
Oeh, Wilco!
1. I Am Trying To Break Your Heart
2. Impossible Germany
3. One Sunday Morning
4. Poor Places
5. Misunderstood (en dan met name de versie op Kicking Television)
Wilde 'm net postenquote:
Zij is een potquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 14:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben de enige van het forum die She's A Jar niets vind geloof ik.
quote:Op zondag 4 september 2011 18:45 schreef Norrage het volgende:
Ondertussen nu aan de 3e keer luisteren begonnen, ik vind het een geweldig album. Een mix van Summerteeth en YHF en er zit zoveel textuur in alle nummers...Fantastisch!
quote:Op maandag 5 september 2011 10:25 schreef Norrage het volgende:
Ik ben ondertussen echt vrij onder de indruk. [..] SBS en WTA waren goede albums, maar deden niks nieuws en waren niks speciaals.
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:22 schreef Norrage het volgende:
Voor mij al album van het jaar (maar dat was wellicht al duidelijk uit mijn posts)
quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:17 schreef Arn0 het volgende:
Als we dan toch bezig zijn met Norrage quotes boven te halen.. Norrage over het laatste album van Wilco
[..]
[..]
[..]
Fijn, zo'n spotify-embed. Ding is ook nergens anders te vinden.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:48 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik zit die nieuwe single van James Vincent McMorrow te luisteren op Spotify. Ik vind 't echt bizar. Vorige keer had ie overduidelijk gekampeerd bij Bon Iver (beter nog: geslapen in de blokhut van Justin Vernon), en nu heeft-ie schijnbaar eerst met een stethoscoop tegen de muur van James Blake aangehangen, om toch maar op de helft van het nummer te besluiten om de tweede plaat van Bon Iver na te doen. Tering, man.![]()
Cavalier, a song by James Vincent McMorrow on Spotify.
Ga dan snel naar MUZ / Top5 van de dag #46 voor de Beirut Top 5 van de dag!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 01:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nahh, komt niet in de buurt qua populariteit. Maar verder wel een uitstekende band ja, met name het laatste album is echt geniaal. East Harlem is wel een parel ja
Pas alsjeblieft op voor de stille voortuinquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 15:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zij is een pot
met een zwaar lid
mijn popquiz kind
Glanzende, glimmende broek en geblondeerde harenquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 16:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Pas alsjeblieft op voor de stille voortuin
Ik waarschuwde je
voordat er waterige luchten waren.
Ik waarschuwde je 'rijd nu niet'
Droog je ogen maar jij arme duivel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |