quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:06 schreef Grobbel het volgende:
Vrij naar de plaat van het jaar uiteraard.
[ afbeelding ]
Hier maar even verder.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:45 schreef Grobbel het volgende:
Ik vind het geen slecht nummer, maar ten opzichte van de rest van haar werk (dat ik nu pas voor het eerst hoor) kan ik me jouw mening goed voorstellen. Je moet wel gelijk je verwachtingspatroon bijstellen...
BInnen mijn vriendengroep zit ook iemand die amper ouder werk kent van indiebandjes, maar bij nieuwe releases er meteen bovenop duikt, het compleet grijs draait en het direct tot een absoluut meesterwerk bombardeert (Caribou, Spoon, Arcade Fire, Wilco, Kashmir). Zelfs daarna waagt ie zich amper aan ouder werk, overigens.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 10:59 schreef Z het volgende:
[..]
Hier maar even verder.
Dat vind ik altijd wel een interessant fenomeen. Er zijn mensen die 'Turn on the Bright Lights' de beste plaat vinden en er zijn mensen die 'Antics' de beste plaat van Interpol vinden. Volgens mij is een groot gedeelte van de tweede groep ook pas 'ingestapt' bij Antics.
Daar hoop ik dan snel eens achter te kunnen komen. de 4 nummers die ik van ze ken zijn echt ontzettend lekker.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 14:10 schreef Grobbel het volgende:
Wild Palms, leuk bandje inderdaad. Al schijnen ze live echt helemaal niks te zijn.
Oh ja, die moet ik eens checken! Vond "Apologies..." erg leuk.quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 13:51 schreef Felagund het volgende:
Wolf Parade - Expo 86 is ook een fijn plaatje. Ik denk dat het kans maakt voor mijn top 10 van dit jaar.
Kennen wij elkaar? Dit klinkt eng veel als een vriend van mij namelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 11:16 schreef Grobbel het volgende:
[..]
BInnen mijn vriendengroep zit ook iemand die amper ouder werk kent van indiebandjes, maar bij nieuwe releases er meteen bovenop duikt, het compleet grijs draait en het direct tot een absoluut meesterwerk bombardeert (Caribou, Spoon, Arcade Fire, Wilco, Kashmir). Zelfs daarna waagt ie zich amper aan ouder werk, overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |