Een zingende zaag of een motorzaag?quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:18 schreef JelleS het volgende:
en het sluit af met het geluid van een zaag.
Op zich ook wel weer begrijpelijk, aangezien dat een waanzinnig lekker nummer is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:
Overigens opvallend op de soloplaat van Tim O'Reagan, dat hij voor het nummer Girl / World een heel deel van de tekst van Don't Let The World Get In Your Way van Rainy Day Music, de laatste van The Jayhawks, gebruikt!
Word je niet ingewerkt?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:52 schreef nipeng het volgende:
Is dit een topic dat normaal centraal is? Zo ja geef het dan even door in Muz feedback
Ok, als ie ooit wel centraal moet dan hoor ik het wel in het Muziek FB topic.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:53 schreef methodmich het volgende:
Dit is het enige centrale topic dat niet in de centrale lijst staat! Past wel bij indie.
Goede plaat inderdaad, wat mij betreft ouderwets Clinic, ik hoor er niet echt nieuwe dingen in.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 16:18 schreef JelleS het volgende:
Clinic liefhebbers hier? Nieuwe plaat is tof, met name Children of Kellog. Eerst nogal postrock achtig, zit ook een zeer vreemd geluid in, en het sluit af met het geluid van een zaag. Wat wil je nog meer.
Brightblack Morning Light is de moeite waard Peaceman, de CD kost om één of ander reden maar 12 euro (bij de Get), het is een soort van Blues-shoegazer.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 15:54 schreef peaceman het volgende:
Brightblack Morning Light, pas een recensie over gelezen. Nog niet geluisterd, maar dat moet ik dus wel doen?
Ik zal t binnenkort eens checken...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:33 schreef Z het volgende:
[..]
Brightblack Morning Light is de moeite waard Peaceman, de CD kost om één of ander reden maar 12 euro (bij de Get), het is een soort van Blues-shoegazer.
quote:meldt ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |