Tja kan best leuk zijn hoor.. zeker als je Band in a box gehoord hebt... Prachtige plaat!quote:
Tja maar Thaleia gaf zelf ook aan dat een paar van haar metgezellen het wel erg goed vonden. Lowlands heb ik ze helaas gemist, maar op Werchter was het erg goed.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:47 schreef Z het volgende:
Thaleia was bij de cd presentatie geweest, ze was niet erg enthousiast, en op Lowlands vond ik er ook buitengewoon niks aan trouwens. Maar moet de CD maar eens gaan beluisteren.
Maar dan wel in één keer goed gegokt.quote:Op vrijdag 16 december 2005 14:26 schreef bigshadow het volgende:
[..]
[insert spooky sound]
Ik wist dat je er zou zijn, ik had iedereen al vermethod-michedIk dacht echt dat mijn eerste keuze het zou zijn, maar ja, ik wist niks zeker natuurlijk dus ik moest tweede keuzes gaan bepalen. En die moesten achterin staan adhv herkennings signalen vanachter de balie vandaan
![]()
Ik ben maar een beetje paranoide![]()
Ja lijkt me gezellig, maar dan hoop ik wel dat PP en Ed verse koffie hebben gezetquote:Op vrijdag 16 december 2005 14:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar dan wel in één keer goed gegokt.
Had toen trouwens de CD van Duffhuës al liggen.
In de kerstvakantie maar een Velvet-meet doen.
De laatste keer wisten 3 van de 4 kandidaten Lou Reed niet te herkennen...quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:37 schreef MadScientist het volgende:
kijken jullie Popquiz a go go wel eens op NL3? 't is niet zo pittig als die online quiz van de VPRO destijds maar wel leuk om je popkennis een beetje te testen eventueel op te frissen
Woensdag, iets na 20-en. Op Ned 3.quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:38 schreef Grobbel het volgende:
Wanneer wordt Popquiz a Go Go uitgezonden?
Binnenkort weer elke werkdag toch? Leuk!quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:38 schreef Grobbel het volgende:
Wanneer wordt Popquiz a Go Go uitgezonden?
Dat is de Top 2000 a Go Go toch?quote:Op vrijdag 16 december 2005 16:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Binnenkort weer elke werkdag toch? Leuk!
Ik heb niet eens koffie gekregen. Stond vooraf wel naast de maten van Spinvis, zonder dat ik het wist. In de bakken te kijken. Ze kochten ook nog een paar dingen.quote:Op vrijdag 16 december 2005 15:36 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Ja lijkt me gezellig, maar dan hoop ik wel dat PP en Ed verse koffie hebben gezetIk heb de krant nog gehaald, samen mijn moeder die er niet was (zij staat nu als fan in de krant nav mijn woorden). Dus ik hoop op kerstgratie
![]()
Jawel, maar zelfde makers enzo... en dan houden ze toch ook altijd een kwis voor nerds zoals wij?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:54 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat is de Top 2000 a Go Go toch?
ja en niemand wist dat hij uit de Velvet Underground kwamquote:Op vrijdag 16 december 2005 16:37 schreef DaisyDuke het volgende:
De laatste keer wisten 3 van de 4 kandidaten Lou Reed niet te herkennen...![]()
Daar spelen toch 2 BN'ers lacherig aan de bar, met een barvrouw die de score telt op bierviltjes?quote:Op vrijdag 16 december 2005 18:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel, maar zelfde makers enzo... en dan houden ze toch ook altijd een kwis voor nerds zoals wij?
Dat is toch pas de laatste uitzending zo?quote:Op vrijdag 16 december 2005 19:03 schreef methodmich het volgende:
[..]
Daar spelen toch 2 BN'ers lacherig aan de bar, met een barvrouw die de score telt op bierviltjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |