Dat gaat er helaas niet inzitten, die avond zit ik al in de Melkweg bij Maxïmo Park. Jammer, had 65daysofstatic toch graag een keer live willen meemaken.quote:Op maandag 9 april 2007 16:19 schreef thaleia het volgende:
Ik ga ook even mee "OE! OE! OE!"-en. Een Pawlowski/Trouve/Ward-cd-tje is sowieso altijd fijn, maar ik hoop dat er daarnaast ook nog een tourtje aan vast zit
En Grobbel, donderdag 19 april, mee?
quote:Op maandag 9 april 2007 18:18 schreef JelleS het volgende:
Los Campesinos klinkt best aardig.
Dat zullen we doen, O weledele moderator!quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef belsen het volgende:
Willen jullie TerugVindPosts beter maskeren?
Hartelijk dank.
Islands? Vond ik anders wel een toffe plaat vorig jaar!quote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef Z het volgende:
The Unicorns zijn, of eigenlijk waren briljant. De 'doorstart' vind ik een stuk minder.
quote:According to their official website, they are currently working on a live album that is tentatively titled "Fuck You Drakulas", which may be released in the mid-summer of 2007.
Hmm, valt me tegen. Ik dacht dat er een regulier album aan zat te komen. Op Archive.org kun je al 26 concerten van ze beluiisteren en op het net circuleren er nog wel meer.quote:Op maandag 9 april 2007 22:49 schreef -skippybal- het volgende:
Ik weet niet of het Indie is, maar care!
Ik las net dus dit over A Silver Mt. Zion:
[..]
![]()
![]()
![]()
en wat is dat nou weer?quote:Op maandag 9 april 2007 14:22 schreef Grobbel het volgende:
De TT verwijst naar een nummer van Los Campesinos!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |