Dat gaat er helaas niet inzitten, die avond zit ik al in de Melkweg bij Maxïmo Park. Jammer, had 65daysofstatic toch graag een keer live willen meemaken.quote:Op maandag 9 april 2007 16:19 schreef thaleia het volgende:
Ik ga ook even mee "OE! OE! OE!"-en. Een Pawlowski/Trouve/Ward-cd-tje is sowieso altijd fijn, maar ik hoop dat er daarnaast ook nog een tourtje aan vast zit
En Grobbel, donderdag 19 april, mee?
quote:Op maandag 9 april 2007 18:18 schreef JelleS het volgende:
Los Campesinos klinkt best aardig.
Dat zullen we doen, O weledele moderator!quote:Op maandag 9 april 2007 17:23 schreef belsen het volgende:
Willen jullie TerugVindPosts beter maskeren?
Hartelijk dank.
Islands? Vond ik anders wel een toffe plaat vorig jaar!quote:Op maandag 9 april 2007 21:46 schreef Z het volgende:
The Unicorns zijn, of eigenlijk waren briljant. De 'doorstart' vind ik een stuk minder.
quote:According to their official website, they are currently working on a live album that is tentatively titled "Fuck You Drakulas", which may be released in the mid-summer of 2007.
Hmm, valt me tegen. Ik dacht dat er een regulier album aan zat te komen. Op Archive.org kun je al 26 concerten van ze beluiisteren en op het net circuleren er nog wel meer.quote:Op maandag 9 april 2007 22:49 schreef -skippybal- het volgende:
Ik weet niet of het Indie is, maar care!
Ik las net dus dit over A Silver Mt. Zion:
[..]
![]()
![]()
![]()
en wat is dat nou weer?quote:Op maandag 9 april 2007 14:22 schreef Grobbel het volgende:
De TT verwijst naar een nummer van Los Campesinos!
Tof! Vrolijk!quote:
Volgens mij gaan het gewoon nieuwe nummers worden die live zijn oopgenomen. Net als dat ene nummer bij dat kampvoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hmm, valt me tegen. Ik dacht dat er een regulier album aan zat te komen. Op Archive.org kun je al 26 concerten van ze beluiisteren en op het net circuleren er nog wel meer.
Maargoed, elke Silver Mt Zion is natuurlijk![]()
![]()
O
![]()
![]()
De myspacelink stond nota bene in de post die je quotte, maar het is leuke, springerige, dansbare indiepop (zowel met mannelijke als vrouwelijke vocalen) van een zevental jonge muzikanten die een aantal bijzonder leuke singles onlangs hebben uitgebracht. Een leuke mini-hype in indiekringen die nog niet door NME is verpest - wat wil je nog meer?quote:
Op plaat was het inderdaad niet echt interessant, maar live vorig jaar op de Valkhof Affaire was het nog best aardig, eigenlijk. Leuke podiumpresentatie, grappig blik aziaten dat ze daarvoor hadden opgetrokken ook.quote:Op maandag 9 april 2007 22:50 schreef Z het volgende:
Islands ja, ik vond het niet zo goed.
Ach, Pizzicato Five was natuurlijk in het midden van de jaren '90 op het hoogtepunt van hun populariteit en zijn in 2002 ook uit elkaar gegaan, en zoveel pers hebben ze per definitie sinds de late jaren '90 niet meer gehad. Gewoon een bijzonder leuke band met een heerlijk jaren '60 bossanova/nachtclubsfeertje, gecombineerd met Japanse experimenteerdrift en koppigheid.quote:Op dinsdag 10 april 2007 10:03 schreef pfaf het volgende:
En Grobbel: Pizzicato5 is gaaf! Schandalig dat ik ze nooit gehoord heb, ondanks hun best wel bekendheid en enorme oeuvre!
Out Hud vind ik wat statischer en strakker qua geluid; dan is Los Campesinos! veel springeriger en blijer.quote:Op maandag 9 april 2007 19:14 schreef Z het volgende:
Ik krijg er een Out Hud idee bij, klopt dat?
Ik heb de plaat wel gekocht, maar het is hem nog niet gelukt mij te boeien. Ik krijg er een beetje een yoga-gevoel bij...quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:22 schreef Z het volgende:
Ik ken (nog) niets van Shearwaters maar ik heb een é-norm vooroordeel wat betreft die band, ik vind het om één of andere reden zo'n stomme bandnaam, dat ik vooralsnog weiger ze te beluisteren.
Wie 'm nog niet gehoord heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:19 schreef pfaf het volgende:
Ook de moeite waard: http://www.kindamuzik.net/recensie/islaja/ulual-yyy
Niet erg makkelijk, maar als je van de freakfolk-psychedelica houdt is 'tie goed. Ik durf nog niet zo stellig te zijn als Vincent Romain, maar wellicht komt dat nog!
Hopen dan maar dat er ook weer een nieuwe plaat zit aan te komen.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef MadScientist het volgende:
Dour wordt ook elk jaar beter qua lineup overigens...
the notwist keert weer terug bijvoorbeeld!
Op een flyer zag ik gisteren dat wilco èn bright eyes ook verwacht worden.quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:25 schreef MadScientist het volgende:
Dour wordt ook elk jaar beter qua lineup overigens...
the notwist keert weer terug bijvoorbeeld!
Ik ga ze 5 mei wel bekijkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 16:28 schreef TC_Artemis het volgende:
Zijn er nog mensen die naar Shitdisco gaan 8 mei volgensmij?
Ja, ik bedoelde 5 mei.quote:Op zondag 15 april 2007 12:37 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik ga ze 5 mei wel bekijken
tevens verkapte tvp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |