quote:Op maandag 13 december 2004 15:18 schreef pfaf het volgende:
Het is al weer 2 weekjes december en iedere muziek-site, forum en muziekblad staat vol met jaarlijstjes. Fok kan uiteraard niet achterblijven, dus post hier je favoriete albums van het afgelopen jaar.
Altijd. Wel wat meer singer/songwriters dan normaal. En misschien zelfs 2 excelsior albums in de top 25 (verder ga ik sowieso niet, 25 is genoeg)quote:Op vrijdag 14 december 2007 15:46 schreef methodmich het volgende:
Veel dames weer Ranja?
Ik beschouw dit als een compliment...quote:Op woensdag 12 december 2007 22:35 schreef ranja het volgende:
Binnenkort ook eens mijn lijst definitief maken, maar ik weet wel al dat ik (weinig verrassend) 0 ga dubbelen met Pfaf
quote:
Word heeft toch een auto-herstelfunctie ingebouwd? Als Word ooit bij mij crasht, kan ie bij het herstarten meestal het gecrashte bestand - opgeslagen of niet - nog redelijk goed herstellen. Misschien dat de laatst getikte regel ontbreekt of zo, maar die functie heeft me toch vaak een hoop frustraties gescheeld.quote:Op zondag 16 december 2007 16:32 schreef methodmich het volgende:
Tja, was ik net met mijn top 66 tot nummer 17 (van onderaf), loopt mijn computer vast en wil Word het bestand niet meer openen.... Alles weg, de korte beschrijvingen e.d.
Dus misschien maar op een andere manier posten dit jaar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |