quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik spreek jouw naam uit als Dee Ooh Twee. Is dat correct?
Het is helemaal geen topic XCXquote:
Het ging bij de XCI verkeerd zie ik. Wie was dat?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:11 schreef Tchock het volgende:
Oké correctie het is XCIX en geen IC want je mag alleen aftrekken van waardes die vijf of tien keer zo hoog zijn. Maar XCX (100-10+10) is wel onzin, dit had gewoon C moeten zijn.
Huh? Die klopt gewoon.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:12 schreef Moody het volgende:
[..]
Het ging bij de XCI verkeerd zie ik. Wie was dat?
Ik heb dat niet op het Gymnasium geleerd, hoor. Asterix en Obelix voor de winst.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:14 schreef Moody het volgende:
[..]
Oh.
Gymnasium heeft me weinig gebracht
Ban?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:13 schreef DO2 het volgende:
Hahaha... Nee, het is eigenlijk een afkorting van m'n eerste accountnaam: De-oneven-2
Die account ben ik kwijtgeraakt... Weet niet eens meer exact de reden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Ban?
Wie heeft er weleens een ban gehad?Nee, geen ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:18 schreef Tchock het volgende:
Over Asterix en Obelix gesproken: ik wilde graag een plaatje als UI waarin Obelix een Romein wegmept met groot TSJOK er bij maar 't wordt niet helemaal mooi ben ik bang
[..]
Ban?
Wie heeft er weleens een ban gehad?Drie stuks. Eén keer twee dagen voor 'googlebait' (don't. even. get. me. started.) en toen een week voor posten met een kloon tijdens ban en toen een week voor posten met een kloon tijdens ban.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik begrijp dat je niet kunt lezen. Ik zal je het alfabet uitleggen met een liedje. We doen het hele alfabet letter voor letter, daarna de leestekens en dáárna de hoofdletters. Als we die stap gehad hebben kun je mijn post nog een keer lezen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef Moody het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een rode, witte of normale ui
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Drie stuks. Eén keer twee dagen voor 'googlebait' (don't. even. get. me. started.) en toen een week voor posten met een kloon tijdens ban en toen een week voor posten met een kloon tijdens ban.
[ afbeelding ]
Oh, ik heb in het verleden weleens een ban gehad. Of 2. Maar dat was niet de reden voor een andere account.quote:
[..]
Ban?
Wie heeft er weleens een ban gehad?Meerdere kerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen gekloond om in TdF te kunnen posten. Kreeg ik nog een langere banTerwijl het een hele nette kloon was.
Ik lees alleen boeiende posts in zijn geheel. Ik viel halverwege in slaap.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet kunt lezen. Ik zal je het alfabet uitleggen met een liedje. We doen het hele alfabet letter voor letter, daarna de leestekens en dáárna de hoofdletters. Als we die stap gehad hebben kun je mijn post nog een keer lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |