Hij klinkt af en toe als cartman.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 02:55 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Best leuke tape, weet alleen nog niet echt wat ik ermee moet, snel maar weer eens revisiten.
Volledige artiestieke vrijheid en eventueel mogen instrumentalen van anderen gewoon gebruikt worden. Dat is waar het mee begonnen is, tegenwoordig worden er steeds meer originele instrumentalen gebruikt (Big K.R.I.T., Freddie Gibbs en nu Chance bijv.), maar zie het eigenlijk gewoon als gratis albums. Meestal kost het voor degene die het opneemt ook niks en je bereikt er een goed publiek mee. Opkomende artiesten maken hier dan ook heel veel gebruik van.quote:Op dinsdag 14 mei 2013 08:27 schreef Z het volgende:
[..]
Hij klinkt af en toe als cartman.
Wat is nou eigenlijk de deal met mixtapes? Waarom zijn dat geen echte platen en waarom waarom doen alleen hiphoppers dat?
Thr!!!er is inderdaad wel een leuke plaat.quote:Op woensdag 15 mei 2013 09:32 schreef Norrage het volgende:
Dit is wellicht toch wel het nummer van het jaar voor mij. Of een van de
Album is verder trouwens ook wel lekker, maar op zich niet heel spannend.
Leuke cover van Leipe Mocro Flavour iddquote:
quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Leuke cover van Leipe Mocro Flavour idd
Jaquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:43 schreef neohu het volgende:
Queens of the Stone Age speelt vanavond in De Wereld Draait Door
Haha watquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:43 schreef neohu het volgende:
Queens of the Stone Age speelt vanavond in De Wereld Draait Door
Dat Counting is fantastisch, maar verder...tsja leuk album hoorquote:Op woensdag 15 mei 2013 17:48 schreef Tchock het volgende:
Ik heb nu voor het eerst Autre Ne Veut op staan. Ik dacht dat ze heel andere muziek maakten.Weet nog niet of ik dit kan waarderen.
Alt-J hoor ik er totaal niet in.quote:Op woensdag 15 mei 2013 17:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat Counting is fantastisch, maar verder...tsja leuk album hoorHeeft een beetje een Alt-J vibe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |