quote:Op maandag 13 mei 2013 20:31 schreef Norrage het volgende:
Daft Punk gelekt!
Kan natuurlijk maar 1 TT zijn straks
Of is Daft Punk geen indie?
Als we dat doen dan kunnen we daarna nooit meer pretentieuze hipsterindiepraat uitslaan op dit forum, dan neemt niemand ons nog serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
neohu heeft nog geen signature
Wel knap hoor van zequote:Op maandag 13 mei 2013 20:34 schreef Arn0 het volgende:
Zo, Daft Punk eindelijk gelekt. Zijn we van al dat gehype af
Dan gaat het nu pas beginnenquote:Op maandag 13 mei 2013 20:34 schreef Arn0 het volgende:
Zo, Daft Punk eindelijk gelekt. Zijn we van al dat gehype af
Jij bent dan snel over je eerste enthousiasme heenquote:Op maandag 13 mei 2013 22:04 schreef Norrage het volgende:
Begin was heel goed van DP maar over het geheel wel erg gezapig....
Ik was vooral enthousiast over hoe ze het hypen toch? Ik had pas 4 nummers gehoordquote:Op maandag 13 mei 2013 22:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent dan snel over je eerste enthousiasme heen
Duidelijk. Ik kan er wel goed naar luisteren. Vind Get Lucky eigenlijk wel beter dan bijvoorbeeld Around the Worldquote:Op maandag 13 mei 2013 22:10 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik was vooral enthousiast over hoe ze het hypen toch? Ik had pas 4 nummers gehoord
Tsja herhaling, dat is DP natuurlijk ten voeten uitquote:Op maandag 13 mei 2013 22:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Naast Get Lucky zijn Instant Crush, Giorgio by Moroder, Motherboard, Doin' it Right en Contact fijne nummers.
De andere discoknallers (de openingstrack en Lose yourself to dance) ook lekker, maar duren wat te lang of teveel herhaling.
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik geloof, dat ze 'm zo integraal gaan draaien op 3fm
quote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dat erg dan? Ik vind de eerste 4 nummers van hun debuut ook best goed.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jakkes, ik vind die nieuwe Editorssingle best goed.
Naja, ik vind het het eigenlijk een kutband, dus was wel ff schrikken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is dat erg dan? Ik vind de eerste 4 nummers van hun debuut ook best goed.
Ik vind het ook goedquote:Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Naja, ik vind het het eigenlijk een kutband, dus was wel ff schrikken.
Dat zal wel niet spontaan zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, gewoon een meer rechttoe-rechtaan nummer en niet dat dramatische, pathetische dat ze vaak hebben, met die extra dik aangezette vocalen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:46 schreef Arn0 het volgende:
Serieus? Ik vind Editors wel een aardige band maar dat nieuwe nummer was maar erg matig.
Best wel, als ik het zo moet inschatten, eigenlijk. Maar goed. Verder geen idee.quote:
Moet je niet sowieso toestemming hebben om nog niet officieel uitgebracht materiaal op de radio te draaien?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Best wel, als ik het zo moet inschatten, eigenlijk. Maar goed. Verder geen idee.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Moet je niet sowieso toestemming hebben om nog niet officieel uitgebracht materiaal op de radio te draaien?
twitter:roos3fm twitterde op maandag 13-05-2013 om 22:44:42@fransvanberckel @FlorisD gewoon buma geld, deze plaat heeft al een catalogusnummer. niks aan de hand! reageer retweet
Dat ligt aan jou.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Ligt het aan mij of is die nieuwe National ongelofelijk saai?
Okè, dat idee had ik al.quote:
Ligt niet aan jou hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef Slobeend het volgende:
quote:
Hij is inderdaad best een beetje saai.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Hij is vast mooi op een druilerige zondagquote:Op maandag 13 mei 2013 23:35 schreef Felagund het volgende:
Als jullie hem al saai vind, dan hoef ik hem niet eens te luisteren, of misschien juist wel.
Bij mij welquote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef Maxerazzi het volgende:
Was dit filmpje al voorbij gekomen hier? Erg tof.
Best leuke tape, weet alleen nog niet echt wat ik ermee moet, snel maar weer eens revisiten.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Z het volgende:
DO, heb jij al werk van Chance de Rapper gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |