Naja, ik vind het het eigenlijk een kutband, dus was wel ff schrikken.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Is dat erg dan? Ik vind de eerste 4 nummers van hun debuut ook best goed.
Ik vind het ook goedquote:Op maandag 13 mei 2013 22:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Naja, ik vind het het eigenlijk een kutband, dus was wel ff schrikken.
Dat zal wel niet spontaan zijnquote:Op maandag 13 mei 2013 22:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik geloof, dat ze 'm zo integraal gaan draaien op 3fm
Ja, gewoon een meer rechttoe-rechtaan nummer en niet dat dramatische, pathetische dat ze vaak hebben, met die extra dik aangezette vocalen.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:46 schreef Arn0 het volgende:
Serieus? Ik vind Editors wel een aardige band maar dat nieuwe nummer was maar erg matig.
Best wel, als ik het zo moet inschatten, eigenlijk. Maar goed. Verder geen idee.quote:
Moet je niet sowieso toestemming hebben om nog niet officieel uitgebracht materiaal op de radio te draaien?quote:Op maandag 13 mei 2013 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Best wel, als ik het zo moet inschatten, eigenlijk. Maar goed. Verder geen idee.
quote:Op maandag 13 mei 2013 23:00 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Moet je niet sowieso toestemming hebben om nog niet officieel uitgebracht materiaal op de radio te draaien?
twitter:roos3fm twitterde op maandag 13-05-2013 om 22:44:42@fransvanberckel @FlorisD gewoon buma geld, deze plaat heeft al een catalogusnummer. niks aan de hand! reageer retweet
Dat ligt aan jou.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Ligt het aan mij of is die nieuwe National ongelofelijk saai?
Okè, dat idee had ik al.quote:
Ligt niet aan jou hoor.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef Slobeend het volgende:
quote:
Hij is inderdaad best een beetje saai.quote:Op maandag 13 mei 2013 23:17 schreef Slobeend het volgende:
Hij is vast mooi op een druilerige zondagquote:Op maandag 13 mei 2013 23:35 schreef Felagund het volgende:
Als jullie hem al saai vind, dan hoef ik hem niet eens te luisteren, of misschien juist wel.
Bij mij welquote:Op maandag 13 mei 2013 23:41 schreef Maxerazzi het volgende:
Was dit filmpje al voorbij gekomen hier? Erg tof.
Best leuke tape, weet alleen nog niet echt wat ik ermee moet, snel maar weer eens revisiten.quote:Op maandag 13 mei 2013 22:26 schreef Z het volgende:
DO, heb jij al werk van Chance de Rapper gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |