Het is gewon een heel erg mooi nummer. Met een hele mooie tekst. En door de pitchshifting ook heel bijzonder.quote:Op zondag 12 mei 2013 14:27 schreef Norrage het volgende:
Om nog maar in te haken op een afwijkende smaak: Waarom dweepen jullie allemaal bij Step? Ik vind dat het minste nummer van de nieuwe VW![]()
quote:En ik zeg dat niet expres om mijn hipster-within-the-hipster smaak te bevestigen
quote:Op zondag 12 mei 2013 16:35 schreef Kerftminister het volgende:
Ik ben echt de enige die de nieuwe VW niks vind.
Savages daarentegenquote:
Vind ze beide tofquote:
Okee, dan weet ik niet of je die leuk gaat vinden, als Yoshimi je meer aanspreekt dan The Soft Bulletin. Maar wellicht vergis ik me, ben benieuwd.quote:Op zondag 12 mei 2013 12:59 schreef Felagund het volgende:
[..]
The Soft Bulletin ken ik al, goed album, maar ik vind Yoshimi toch beter/leuker. Het andere album zal ik eens opzetten.
Ik vind Talking Heads trouwens ook echt leuk. Vrij recent ontdektquote:Op zondag 12 mei 2013 19:35 schreef Kerftminister het volgende:
Savages vond ik trouwens wel weer geinig.
quote:Op zondag 12 mei 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik vind Talking Heads trouwens ook echt leuk. Vrij recent ontdekt
Talking Heads _0_quote:Op zondag 12 mei 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Makers van in mijn bescheiden mening een van de beste livealbums aller tijden. Misschien wel de beste.quote:Op zondag 12 mei 2013 19:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Savages is ook BNM met een 8,7. Voor de Savagesgeilers hier.quote:Op maandag 13 mei 2013 15:52 schreef Norrage het volgende:
Het is een tijdje geleden dat P4K zo hoog rate! Al de BNMs van dit jaar waren allemaal 8.5jes
De gitaar bij Humiliationquote:Op zondag 12 mei 2013 22:47 schreef neohu het volgende:
Vind het tweede gedeelte van het album sowieso sterker. Humiliation en I Need My Girl _o_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |