Indiepede Hzquote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef Norrage het volgende:
ooooeh, geen nieuwe TT! Bedenk eens snel wat leuks en vraag een mod om het te veranderen
Maar ook naar de ITGWO! Dat komt goed. ik ben nu net ingepakt, en gaan straks maar eens de trein pakkenIs geen regenkleding meenemen het lot tarten? Of wat?
Ik ga ook geen regenkleding meenemen, korte broek, lange broek, t-shirt, colbertje hopzakeetje voorbereid! Welke camping zit je, Stortemelk of Lange Paal?quote:Op donderdag 6 september 2012 11:43 schreef Norrage het volgende:
ooooeh, geen nieuwe TT! Bedenk eens snel wat leuks en vraag een mod om het te veranderen
Maar ook naar de ITGWO! Dat komt goed. ik ben nu net ingepakt, en gaan straks maar eens de trein pakkenIs geen regenkleding meenemen het lot tarten? Of wat?
"the record has leaked, but in very low quality, and with, what seems to be, watermaked clicks dispersed throughout."quote:Op donderdag 6 september 2012 16:08 schreef Arn0 het volgende:
Weet niet wat het is, maar het internet is in vorm deze week: Ook de nieuwste van Tama Impala is gelekt
Hmm nee, dat klopt nietquote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef DeMessias het volgende:
[..]
"the record has leaked, but in very low quality, and with, what seems to be, watermaked clicks dispersed throughout."
Eens luisteren danquote:Op donderdag 6 september 2012 16:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hmm nee, dat klopt nietOf nuja, het is geen hoogstaande kwaliteit maar zeker luisterbaar (beter dan de Luisterpaal bijvoorbeeld), en ook geen watermarks.
ik heb 1 of 2 redelijke duidelijke klikjes gehoord, maar dat was volgens mij aan het einde van nummers, dus niet storendquote:Op donderdag 6 september 2012 16:54 schreef DeMessias het volgende:
[..]
"the record has leaked, but in very low quality, and with, what seems to be, watermaked clicks dispersed throughout."
Yep. Geweldige plaat weer. Nog meer een conceptplaat a la Tallahassee/The Sunset Tree over een stel adolescenten. Ik ben nog meer benieuwd naar de gebruikelijke lo-fi versie die hij erbij uitbrengt. Dat zijn dan dezelfde nummers met b-sides opgenomen op de boombox, om een oude traditie levend te houden.quote:Op donderdag 6 september 2012 17:24 schreef Z het volgende:
De nieuwe Mountain Goats moet ook op het net zwerven. Heb jij 'm al gehoord emokid?
Tof nummer, ik kijk uit naar meer.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:56 schreef Arn0 het volgende:
Oeh, lang geleden dat één single me zo warm kon maken voor een album. Wat een heerlijke track zeg![]()
Verslavend, ja.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:56 schreef Arn0 het volgende:
Oeh, lang geleden dat één single me zo warm kon maken voor een album. Wat een heerlijke track zeg![]()
Kende dit niet, maar een supergroup met Thom Yorke dus.quote:Op vrijdag 7 september 2012 02:56 schreef Arn0 het volgende:
Krijgen jullie ook Alt-J in het voorprogramma bij Two Door? Doen ze namelijk in Paradiso ook binnenkort. Maar goed, ik zou dan alleen voor het voorprogramma komenquote:Op vrijdag 7 september 2012 14:02 schreef DeMessias het volgende:
[..]
Tof nummer, ik kijk uit naar meer.
Ondertussen is de AB in België mij aan het plunderen met concerten van Tame Impala, Grizzly Bear, Two Door Cinema Club, The Tallest Man on Earth, ... en blijven ze maar leuke namen toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |