SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
Ohja, Django Django is ook een goede.quote:Op maandag 5 maart 2012 20:43 schreef Felagund het volgende:
Dit is mij tot nu toe korte lijstje:
Andrew Bird - Break it Yourself
Django Django - Django Django
Shearwater - Animal Joy
Tindersticks - The Something Rain
Yori Swart - Yori Swart
Cloud nothings - Attack on Memory
Ooeh, is er weer een Swans? Niet meegekregenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:55 schreef On het volgende:
Swans - We Rose From Your Bed With the Sun in Our Head
Mirrorring - Foreign Body
Ilyas Ahmed - With Endless Fire
Les Discrets - Ariettes Oubliées
Cloud Nothings - Attack On Memory
Tindersticks - The Something Rain
Crippled Black Phoenix - (Mandkind) The Crafty Ape
Alcest - Les Voyages De l'âme
Kayo Dot - Gamma Knife
Burial - Kindred EP
The Caretaker - Patience (After Sebald)
Human Tetris - Happy Way In The Maze Of Rebirth
quote:Op maandag 5 maart 2012 23:13 schreef kciR het volgende:
Wow, nu al. Het begint steeds eerder
Ik zal binnenkort eens kijken wat ik veel heb geluisterd.
Mij schieten zo snel Shearwater, Bart Constant, Moss, Lana Del Rey () en The Me In You (stond pas op de luisterpaal) binnen..
Voor mij persoonlijk wel roosbeef, maar ik denk dat er unaniem toch wel voor PJ, bon iver en spinvis wordt gekozen als soort van klassiekers. Verder ben ik het wel met je eens.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:24 schreef ranja het volgende:
Vorig jaar is er überhaupt geen klassieker afgeleverd wat mij betreft. Wel veel goede albums maar ik betwijfel het of er een enkel album m'n top 100 allertijden zal halen. Misschien Eefje, maar dat is dan ook de enige (ok m'n nummer 1 heeft de pech dat ze al met tig albums in de lijst staat).
2010 de 2e van Blood Red Shoes en de 2e van The Dead Weather zijn voor mij wel toppers. Ik heb zo maar het idee dat de 3e Blood Red Shoes niet zo goed wordt als de vorige aangezien ze wat afstappen van het pure 1 drum + 1 gitaar geluid. Kan ook goed uitpakken maar ik weet het niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Voor mij persoonlijk wel roosbeef, maar ik denk dat er unaniem toch wel voor PJ, bon iver en spinvis wordt gekozen als soort van klassiekers. Verder ben ik het wel met je eens.
Maar wat heeft 2010 en 2009 dan? Elk jaar zijn er maar een paar echt beklijvende albums. 2010 noem ik arcade fire, maar verder?
Echt? Al die platen komen bij mij niet eens in de buurt van 'klassiekers', itt tot heel wat platen van vorig jaar. Kan ook met mijn persoonlijke voorkeur te maken hebben, maar ik vond 2011 echt een topjaar. Geinig hoe de beleving kan verschillenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:33 schreef ranja het volgende:
[..]
2010 de 2e van Blood Red Shoes en de 2e van The Dead Weather zijn voor mij wel toppers. Ik heb zo maar het idee dat de 3e Blood Red Shoes niet zo goed wordt als de vorige aangezien ze wat afstappen van het pure 1 drum + 1 gitaar geluid. Kan ook goed uitpakken maar ik weet het niet.
2009, tja, de beste Queen Adreena, de 2e Lily Allen, Drive Like Maria, Them Crooked Vultures, bepaald geen verkeerd jaar.
Mjah, niet de impact van Arcade Fire wat mij betreftquote:
Ik had het meer over algemeen bekritiseerde albums, maar ja, we kunnen het natuurlijk ook betrekken op de persoonlijke voorkeuren. Dan verschilt het voor iedereen. Dan is bij mij vooral 2008 het allerbeste jaar van het laatste decenniumquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:33 schreef ranja het volgende:
[..]
2010 de 2e van Blood Red Shoes en de 2e van The Dead Weather zijn voor mij wel toppers. Ik heb zo maar het idee dat de 3e Blood Red Shoes niet zo goed wordt als de vorige aangezien ze wat afstappen van het pure 1 drum + 1 gitaar geluid. Kan ook goed uitpakken maar ik weet het niet.
2009, tja, de beste Queen Adreena, de 2e Lily Allen, Drive Like Maria, Them Crooked Vultures, bepaald geen verkeerd jaar.
Tja, van de lijst van 50 van Plato stonden er 2 in mijn top 50 geloof ik. Daar kijk ik dus niet zo naar, wat 'de media' vindt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 08:11 schreef Norrage het volgende:
Ik had het meer over algemeen bekritiseerde albums,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |