quote:Op vrijdag 1 juni 2012 07:59 schreef Hamsik het volgende:
Vandaag is eindelijk het nieuwe album van the Funeral Suits online! (iTunes) Dikke like!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:38 schreef DeMessias het volgende:
En daar is dEUS met alweer een nieuw album, Following Sea. Vanaf vandaag te koop.
(en kan een modje de titel aanpassen het moet zijn Indie Central XLIX ipv XLIV, volgende is nummer 50 in de reeks!)quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:01 schreef kciR het volgende:
[..]
Ik zag dat ze ook op deBeschaving staan. Die hebben best een leuke line-up voor (de nu verlaagde prijs) van ¤22,50. Met oa Blood Red Shoes, Zulu Winter, Alt-J, Slagsmalsklubben, We Were Promised Jetpacks, Will and the People en nog heel wat Nederlandse bandjes
Check.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:15 schreef kciR het volgende:
Laatste posts uit vorige topic:
(en kan een modje de titel aanpassen het moet zijn Indie Central XLIX ipv XLIV, volgende is nummer 50 in de reeks!)
Dan zal ik ze toch nog eens een kans moeten gevenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 14:45 schreef Hamsik het volgende:
Ik zit nu even in een 'The Joy Formidable" fase, leuke band!
Een standaard Hives-album, niet beter en niet minderquote:
Heb jij die plaat van Nate Hall al gehoord?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:34 schreef cafca het volgende:
Voor liefhebbers van triestige folky americana singersongwriterliedjes kan ik de nieuwe van Joe Pug aanraden.
Niets bijzonders of vernieuwends, gewoon hele mooie songs.
Nee, klinkt mooi op het eerste gehoor. Moet ik eens wat meer van luisteren. (zoals van zoveel artiesten..... )quote:Op zaterdag 2 juni 2012 12:02 schreef On het volgende:
[..]
Heb jij die plaat van Nate Hall al gehoord?
Nu al? Die zetten er ook tempo achterquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef Hamsik het volgende:
Het nieuwe album van de Bombay Bicycle Club komt eraan! Misschien grappig om te weten dat de tracks in een huisje buiten Nijkerk geschreven zijn
Pak dan ook meteen de vorige albums van de man mee, vind ik persoonlijk nķg beterquote:Op zaterdag 2 juni 2012 11:34 schreef cafca het volgende:
Voor liefhebbers van triestige folky americana singersongwriterliedjes kan ik de nieuwe van Joe Pug aanraden.
Niets bijzonders of vernieuwends, gewoon hele mooie songs.
Tja, Messenger heb ik inmiddels behoorlijk grijs gedraaid. (blijft mooi)quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:37 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Pak dan ook meteen de vorige albums van de man mee, vind ik persoonlijk nķg beter
Grappig genoeg vind ik hem nog het best op zijn rauwst, bijvoorbeeld op zijn eerste EP's (Nation of Heat en In The Meantime). Of live, maar dat ken ik ook alleen van plaat. Benieuwd wanneer hij ooit naar Nederland komt.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 14:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, Messenger heb ik inmiddels behoorlijk grijs gedraaid. (blijft mooi)
Deze nieuwe kan ik nog niet helemaal beoordelen, maar klinkt toch over het algemeen prima.
Dat gaat hard zeg. Erg benieuwd hoe ze zich gaan ontwikkelen. Van echte indie-rock naar akoestische folk/rock en toen een mix van die twee. Wat nu? Ik hoop zelf erg op een stapje terug naar het debuut.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef Hamsik het volgende:
Het nieuwe album van de Bombay Bicycle Club komt eraan! Misschien grappig om te weten dat de tracks in een huisje buiten Nijkerk geschreven zijn
Whut, dat is vlakbij waar ik woonquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:47 schreef Hamsik het volgende:
Gaaf hč, ook vlakbij mij. Dat vertellen ze in een interview op Pinkpop tegen de FRSquote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:01 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Whut, dat is vlakbij waar ik woon
Hoe kom je daarbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |