zie mijn laatste post, ja dus.. leuk albumquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef Norrage het volgende:
Ik zit te denken waar Indienator vandaan komt??
Mijn laatste post:
Iemand dat Happy Camper album geluisterd? Erg leuk zeg! Gemaakt door de toetsenist van El Pino en met allemaal gast-optredens van Kyteman, Janne Schra, Tim Knol etc etc.
Die in Utrecht is volgens mij Le Guess Who of anders Cross-Linx ofzo? Het is volgens mij nog niet uitverkocht, maar dat weet ik niet zeker...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef Norrage het volgende:
Als ik ooit (misschien over 6 maanden) in die omgeving zou wonen zou ik gaan
edit:
Oh..dit is niet het Utrecht festival (welke is dat dan ook alweer) maar in Rotterdam...klinkt nog wel interessant..Is het niet al uitverkocht alleen??
Oh, ook met Agnes Obel en José González, ben jaloers! Ik ga dan weer wel over enkele weken Junip zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:19 schreef -Dries- het volgende:
Gaat er nog iemand naar Motel Mozaique? Ik ga op zaterdag, want Belle & Sebastian. Meer reden is niet nodig lijkt me! Ik was ook blij toen ik hoorde dat Architecture in Helsinki ookl voor de zaterdag gepland was!
Cross-Linx is eindhoven zover ik weet, zal wel Le Guess Who zijn dan jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Die in Utrecht is volgens mij Le Guess Who of anders Cross-Linx ofzo? Het is volgens mij nog niet uitverkocht, maar dat weet ik niet zeker...
Volgens de site zijn nog kaarten verkrijgbaar. Utrecht is idd Le Guess Who.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Die in Utrecht is volgens mij Le Guess Who of anders Cross-Linx ofzo? Het is volgens mij nog niet uitverkocht, maar dat weet ik niet zeker...
gedaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:54 schreef Grobbel het volgende:
Kun je deze nog even aan de OP toevoegen? Alvast dank!
Indiespeaker (Indie Central XLIII)
Klinkt leuk, staat ook op de luisterpaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:05 schreef Norrage het volgende:
Ik zit te denken waar Indienator vandaan komt??
Mijn laatste post:
Iemand dat Happy Camper album geluisterd? Erg leuk zeg! Gemaakt door de toetsenist van El Pino en met allemaal gast-optredens van Kyteman, Janne Schra, Tim Knol etc etc.
Ik had hem van spotify afgehaald maar op de luisterpaal ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Klinkt leuk, staat ook op de luisterpaal.
En Rotterdam!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 19:06 schreef Mistaken het volgende:
Cross-linx is in Eindhoven, Utrecht en Groningen.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:44 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie dat album van Anna Calvi gehoord? echt mooi!
[ afbeelding ]
Ik ben al lang... op zoek... naar het albumquote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:43 schreef tim. het volgende:
Deze kan ook in de OP: Jaarlijstjes 2010!
[..]
En Rotterdam!
Wat zijn de meningen hier over het nieuwe album van Hercules and Love Affair? Er is zelfs een Indie-topic naar ze vernoemd in 2008, maar over die nieuwe heb ik niemand gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |