Tja.. Hoe omschrijf je ze. Een erg leuk indie bandje op het Domino label dat met elk album (drie ondertussen) een nieuwe stijl uitgaat maar toch een unieke sound blijft behouden. Ze blijven een constant hoog niveau halen. Weet niet welk album het beste "instapalbum" is, maar het nieuwe album lijkt me wel een leuke start. Van dit Wild Beasts nummer (van hun tweede album) word ik altijd vrolijkquote:
Zie post hierbovenquote:Op woensdag 4 mei 2011 23:37 schreef Felagund het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog goede/leuke albums uitgekomen? Ik heb de laat ste anderhalve maand weinig nieuwe muziek geluisterd.
Lijkt me een goed idee. Dat verdienen ze na drie goede platen toch wel.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:54 schreef Arn0 het volgende:
Verdorie, toch veel Wild Beasts fans in het topic, had ik niet verwacht. Verdienen ze geen eigen topic?
Ook weinig nieuwe platen geluisterd afgelopen maand, 2 uitspringers zijn ouwe lullen met een nieuw album: The Feelies en Paul Simon, ook niet echt Indiequote:Op woensdag 4 mei 2011 23:37 schreef Felagund het volgende:
Zijn er de laatste tijd nog goede/leuke albums uitgekomen? Ik heb de laat ste anderhalve maand weinig nieuwe muziek geluisterd.
Heb er al wat van gehoord ja, moet hem eens goed gaan beluisteren. De vorige plaat was iig zeer indrukwekkendquote:Op donderdag 5 mei 2011 11:01 schreef Haunter het volgende:
Oh oh, wat is die nieuwe van The Antlers weer beeldschoon
Ja.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:06 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Is er ook nog Indie zonder hoge stemmetjes en debiele overdreven britse accenten en smerig lang haar en vage laarzen en kleren?
Nee. Helaas niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 20:06 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Is er ook nog Indie zonder hoge stemmetjes en debiele overdreven britse accenten en smerig lang haar en vage laarzen en kleren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |