Super.quote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey Norrage. Ik merk tot mijn schrik op, dat jij nog nooit iets van The Walkabouts hebt gedraaid.
Foei! Gaat dat eens snel doen!
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik raad Norrage het wat latere, slepender werk aan, zoals Devil's Road, Nighttown of de laatste, Travels in the Dustland.
quote:Op zondag 12 februari 2012 12:46 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja inderdaad, heb net wat van het meer country werk zitten luisteren. En dat vind ik dan weer erg saai. Maar die slepende albums, waar vooral Carla zingt is echt veel mooier
quote:Op dinsdag 7 februari 2012 21:00 schreef Breach het volgende:
14 Februari kun je m officieel kopen, maar Shearwater heeft op de eigen site ook al een link naar het online album staan..
Over het album.. Ik moest toch wel wennen, maar hij wordt wel elke luisterbeurt beter. You as you were is echt steengoed
quote:SHEARWATER![]()
Ja hequote:
Hot Chipquote:Op zondag 12 februari 2012 12:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja heErg origineel album! Ik kan niet veel bedenken wat erop lijkt. Jij?
Hot Chip? Dat is toch veel meer dance en electro dan dit? Hot Chip ook heel cool trouwens, maar die plaats ik toch in een ander rijtje. Django is ook veel donkerder en minder vrolijkquote:
Ik vind Django Django niet heel donker, misschien de teksten maar verder.. ik word wel vrolijk van een nummertje als Default namelijkquote:Op zondag 12 februari 2012 12:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hot Chip? Dat is toch veel meer dance en electro dan dit? Hot Chip ook heel cool trouwens, maar die plaats ik toch in een ander rijtje. Django is ook veel donkerder en minder vrolijk
Daarna niet meer?quote:Op zondag 12 februari 2012 13:15 schreef ranja het volgende:
Oeh, zie in de OP linkjes naar oude jaarlijstjes. Wat had ik in 2004 een goede smaak
Ik wilde hetzelfde zeggenquote:
quote:
Ja, die gebruik ik soms. Ik hoef niet alles in m'n lastfm lijst wat ik uitprobeerquote:Op zondag 12 februari 2012 13:25 schreef Norrage het volgende:
Jullie weten dat de luisterpaal ook een scrobbler heeft?
http://scrobble.it/luisterpaal/
Dat is niet echt muziek voor mij geloof ikquote:Op zondag 12 februari 2012 13:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Iemand de nieuwe Therapy? al geprobeerd trouwens?
Ben benieuwd of ze op niveau zijn gebleven..
Ja, die gebruik ik ook altijd.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:25 schreef Norrage het volgende:
Jullie weten dat de luisterpaal ook een scrobbler heeft?
http://scrobble.it/luisterpaal/
Radical Face is van 2011.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:32 schreef Norrage het volgende:
Mijn voorlopige lijstje aan goede 2012 muziek:
Shearwater
Yori Swart
En dingen die jij nog niet kent:
Django Django : Zoals boven uitgelegd. Beetje Hot Chip, beetje rock, beetje krautrock, beetje dance. Leuk
Radical Face :erg leuk album!!: Electronische low-tempo folk met veel piano. Sowieso een erg fijne artiest
Dr Dog : Tsja, gewoon een vrolijk album maar ze hebben altijd wel een paar leuke nummers.
Bart Constant : Fantastisch! Ik draai het plat.
Dat is het wel voorlopig wat mij betreft
En ohja, Tangarine, maar dat is eigenlijk van vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |