Het album van Vampire Weekend heet Modern Vampires of the City. Ik heb wel 2 woorden ge-editquote:
Goed verhaalquote:Op donderdag 9 mei 2013 13:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het album van Vampire Weekend heet Modern Vampires of the City. Ik heb wel 2 woorden ge-edit
Ik liet het tussen deze 2 albums gaanquote:
Alleen Diane Young als single en die heb ik al grijs gedraaidquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef Felagund het volgende:
Album staat zoals gewoonlijk nog niet op Spotify.
Bij mij wel?quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef Felagund het volgende:
Geweldig nummer jaquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Alleen Diane Young als single en die heb ik al grijs gedraaid
Hij is toch nog niet officieel uit, ik geloof pas de 14e. Dus hij komt denk ik pas volgende week op Spotify.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:18 schreef Felagund het volgende:
Bij ons deden ze die als afsluiter.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:23 schreef Norrage het volgende:
Peace vanavondBen benieuwd
Als ze deze maar spelen, zelfs als ze alleen die doen ga ik al.
Que? Is 'ie gelekt?quote:Op donderdag 9 mei 2013 13:46 schreef Norrage het volgende:
Wat een goede TT van mij
Maar de nieuwe Vampire Weekend vind ik erg leuk! Terwijl ik dat vorige album het slechtste album ooit gemaakt vond
The National valt me vies tegen...maar daar ben ik geloof ik wel een van de weinigen in
Ik heb hem net voor het eerst geluisterd en ik kan het alleen maar heel erg oneens zijn met Norragequote:Op donderdag 9 mei 2013 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Que? Is 'ie gelekt?Ik keek enorm uit naar dat album, High Violet is een van mijn all-time favourites en de singles voor deze klonken goed
Mijn aankoop is nog bezig. Kan niet wachten.quote:Op donderdag 9 mei 2013 14:58 schreef Merge het volgende:
[..]
Ik heb hem net voor het eerst geluisterd en ik kan het alleen maar heel erg oneens zijn met Norrage![]()
Het is goed, echt heel erg goed
Zucht. Niet meer geraakt, want OV werkte niet mee. Kon onmogelijk thuis geraken. Vanavond hetzelfde probleem trouwensquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:21 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Hoe was Low in Brussel? Ik ga ze vanavond zien, man, kan niet wachten.
Jaaaaaquote:Op donderdag 9 mei 2013 14:48 schreef kciR het volgende:
[..]
Hij is toch nog niet officieel uit, ik geloof pas de 14e. Dus hij komt denk ik pas volgende week op Spotify.
Ik zit trouwens ook erg te wachten op de nieuwe Portugal. The Man, maar die komt pas begin juni..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |