Ja baasquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom staat die mooie vorige TT titel niet in de OP?
En de juiste Romeinse nummering?
Alleen in de titel, niet in de OPquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja baasEn de nummering is goed toch?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het mee eens met werkelijk waar elk ander genre muziek. Maar James Blake en radio, dat gaat toch gewoon niet samen? En zeker niet met ingekorte stukjes. Kom op. Daar moet je voor gaan zitten, met een goede hifi set.
Aaahh. Op die manier. Helemaal mee eensquote:Op donderdag 7 februari 2013 13:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij werd gehyped omdat het zo lekker soul-vol klinkt op de radio...het hele electronische en dubstep gehalte dat het heeft (en wat zo origineel en karakteristiek voor hem was) kwam natuurlijk volledig niet tot zijn recht uit een mono-radiospeakertje ofzo, maar omdat 3fm het hypete werd hij populair.
Ik zeg dat hij inderdaad populair had moeten worden, maar niet om bovenstaande redenen. Achterlijk kut-3FM en klootjesvolk-publiek
Ik heb zijn live-show gemist, wel een stuk DJ-set gezien. Was tof.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:32 schreef Z het volgende:
Blake live viel me tegen trouwens. Hij is het best op de headset.
Ik hoorde iets over veel lullen (het werkwoord) weinig spelen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:10 schreef Maxerazzi het volgende:
Leuke TT, helaas was het concert daarentegen van ze gisteren een behoorlijke aanfluiting.
EP Delicious, an album by Peace on Spotify.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:38 schreef MaJo het volgende:
En dat Peace kan ik op Spotify niet vindenDus staat Balthazar maar weer op
Top, ik zet hem gelijk opquote:Op donderdag 7 februari 2013 14:41 schreef Arn0 het volgende:
[..]
EP Delicious, an album by Peace on Spotify.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
In b4 Norrage over alleen de 1e 2 albums begint..
Ja, en wat ze speelden was voor de helft kneiter vals.quote:Op donderdag 7 februari 2013 14:39 schreef On het volgende:
[..]
Ik hoorde iets over veel lullen (het werkwoord) weinig spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |