quote:Op maandag 12 november 2012 13:34 schreef DO2 het volgende:
Beach House
Lazuli
Grizzly Bear
Yet Again
Tame Impala
Elephant
TNGHT
Higher Ground
Frank Ocean
Thinking About You
Kendrick Lamar
The Art of Peer Pressure
Alleen maar tof. Anders zitten we hier ook alleen maar tegen het koor aan het prekenquote:Op maandag 12 november 2012 14:58 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb dit jaar zo weinig meegekregen in de 2e helft vooral dat ik nu schaamteloos gewoon al jullie lijstjes ga checken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 november 2012 15:40 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb echt maar weinig 2012 materiaal overgehouden na zo'n dikke crashAls iemand dit lijstje ziet en iets weet wat ik sowieso moet checken kom maar op met de suggesties
Ben Caplan, sowieso. Kerel heeft een stembereik waar je U tegen zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you're not happy wearing denim, you're a devil in disguise"
20 Oktober, dus volgens 3fm nog dit jaarquote:Op maandag 12 november 2012 16:21 schreef Moody het volgende:
Het album van Ben Caplan komt toch uit 2011?
Uit jouw lijstje zie ik geen echte must-haves. Alt-J is even een hype geweest, op zich wel terecht, want het is muziek met een fijne twist. The Shins hebben weer een aardig album gemaakt, niets mis mee.
Probeer ook ff het nieuwe album van Asaf Avidan. Mijn nummer 1 van 2012 tot nu toe.
Verder hebben deze lui goede albums afgeleverd dit jaar: o.a. Heartless Bastards, Ramona Falls, Balthazar, Mick Flannery, dEUS, Perfume Genius, Menomena, Shearwater,.....
20 oktober 2011, dus hij is uitgekomen in 2012. Klinkt logischquote:Op maandag 12 november 2012 16:24 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
20 Oktober, dus volgens 3fm nog dit jaarbovendien is hij volgens mij in Nederland later uitgebracht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |