De lijstne van 1985-2002 zijn gewoon goed. Pas sindsdien wordt het wat matiger. Vooral de max 1 nummer per artiest-regel vind ik trouwens bagger, maar die was er altijd al.quote:Op maandag 12 november 2012 13:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wat een kutlijst weten ze er ieder jaar weer van te maken zeg. Zoveel dingen ontbreken en en zoveel matige nummers van goede artiesten.
Anyway,
Bat For Lashes
All Your Gold
First Aid Kit
Lion's Roar
Sigur Ros
Varud
Alt-J
Breezeblocks
Passion Pit
Take A Walk
Ik weet nog dat ik in 1992/93/94 ook wel dacht van 'die staat er niet in en die niet en ongelovelijk die ook niet'... hangt er maar van af hoeveel je in het voorgaande jaar met muziek bent bezig geweest denk ik.quote:Op maandag 12 november 2012 13:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De lijstne van 1985-2002 zijn gewoon goed. Pas sindsdien wordt het wat matiger. Vooral de max 1 nummer per artiest-regel vind ik trouwens bagger, maar die was er altijd al.
Inderdaad. Zo erg is dit.quote:Op maandag 12 november 2012 13:03 schreef Bol_Wan het volgende:
Ja, beetje raar. Kan me herinneren dat Ellie Goulding het best netjes deed met Starry Eyed, maar ook Ben Howard is vorig jaar echt wel gedraaid. Gevalletje "Hij komt uit als wij zeggen dat ie uitkomt"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op maandag 12 november 2012 17:07 schreef Norrage het volgende:
Wordt 100% zeker Little Talks als je het mij vraagt...Ben Howard is niks mis mee. Als je alleen Keep Your Head Up kent, is je mening nietszeggend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Ik heb het album durven te luisterenquote:Op maandag 12 november 2012 17:18 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ben Howard is niks mis mee. Als je alleen Keep Your Head Up kent, is je mening nietszeggend.
Misschien dat ik Black Flies wel toevoeg als vrije keuze.quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het album durven te luisteren
quote:Op maandag 12 november 2012 17:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het album durven te luisteren
Little Talks vind ik erg goed hoor, had er bijna op gestemdquote:
Hey, daar sta ik tussenquote:
Nouja, het is met de jaren slechter geworden.. maar misschien wordt de muziek gewoon slechterquote:Op maandag 12 november 2012 13:58 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik in 1992/93/94 ook wel dacht van 'die staat er niet in en die niet en ongelovelijk die ook niet'... hangt er maar van af hoeveel je in het voorgaande jaar met muziek bent bezig geweest denk ik.
Ligt er net aan waar je zoekt. De muziek in de top-40 en op de radiozenders wordt per jaar minder origineel. 80% van de nummers in de top-40 heeft kinderachtige refreintjes vergezeld met een flinke beat. Schreeuwende vrouwen en overdreven r&b-loopjes zijn ook in. Zal wel weer overwaaien.quote:Op maandag 12 november 2012 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, het is met de jaren slechter geworden.. maar misschien wordt de muziek gewoon slechter
De top 40 heeft maar 3 hoogtijdagen gekend; rondom hippiehoogtepunt en woodstock 67-69, (maar toen was de mainstream meer gericht op rock, zelfs tot aan 1976 was het prima te doen), 77 (punkrevolutie) en daarna werd het minder met nog 1 hoogtepunt rond 1991.quote:Op dinsdag 13 november 2012 10:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ligt er net aan waar je zoekt. De muziek in de top-40 en op de radiozenders wordt per jaar minder origineel. 80% van de nummers in de top-40 heeft kinderachtige refreintjes vergezeld met een flinke beat. Schreeuwende vrouwen en overdreven r&b-loopjes zijn ook in. Zal wel weer overwaaien.
Met 3 jaar ertussen ja...quote:Op dinsdag 13 november 2012 14:18 schreef ranja het volgende:
punkrevolutie in de top 40? ja, ok Lust for Life en Rock'n'Roll Highschool hebben in de top 40 gestaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |