Ik haat er niet op hoor. Ik kan het gewoon ábsoluut niet leuk vinden. Maar ik hoor dat het goede muziek is hoor. Maar die stem verpest het echt helemaal voor mij. Als je daar een of andere Amerikaan had neergezet had ik denk ik fantastisch gevondenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haten op MorrisseySoms gaan dingen hier echt te ver.
Mooi nummer hoor. Had nog niet op de tekst gelet.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:22 schreef DO2 het volgende:
Jenny Hval. Had er nog nooit van gehoord. Intrigerende muziek, met teksten als:
I arrived in town with an electric toothbrush pressed against my clitores...
Ok dan,.
Ik ken alleen The Seer. Geproduceerd door Parish en PJ.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:30 schreef DO2 het volgende:
Ik weet niet of we het dan over hetzelfde nummer hebben, Z...?
Het woordje 'clitoris' slaat je toch vrij duidelijk in het gezicht.
Maar wel een (kleine) ontdekking, ja. Fijne muziek.
Ja, zo ben ik er ook tegenaangelopen. Maar da's dus een ander nummer van haar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 12:45 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ken alleen The Seer. Geproduceerd door Parish en PJ.
Ik was al langer bekend met dat genre:quote:Op zaterdag 13 april 2013 23:24 schreef Kerftminister het volgende:
Zit nu aan het beste Zambiaanse psychedelische rock album aller tijden.
Amanaz - Africa, erg relaxte muziek.
Dit is echt het allerkutste wat ik ooit in mijn leven heb gehoordquote:
quote:Op zondag 14 april 2013 01:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dit is echt het allerkutste wat ik ooit in mijn leven heb gehoord
Ja ok, misschien zijn mijn posts niet heel genuancueerd om 1.11, maar als ik the Smiths alleen acappela hoor, dan luister ik echt liever Justin Bieberquote:Op zondag 14 april 2013 01:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]![]()
Gitaartrack is trouwens wel erg cool. Briljante gitarist, Marr. Dát moet je toch tenminste kunnen waarderen
Hmm ok, ja vond het ook niet echt grappig ofzo.quote:Op zondag 14 april 2013 23:26 schreef Felagund het volgende:
Here come the mummies moet je vooral niet serieus nemen volgens mij. Het is idd wat gimmicky, maar dat is denk ik ook de bedoeling. Al heb ik ook niet echt behoefte aan een nieuw album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |