In elk geval ga ik dan niet iemand corrigeren die het wel gehoord heeft.quote:Op maandag 29 juli 2013 18:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
ik weet toch ook van te voren dat jij een nieuw album van Coldplay niet gaat waarderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 juli 2013 18:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
In elk geval ga ik dan niet iemand corrigeren die het wel gehoord heeft.Fair enough.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is denk ik ook dat mensen toch al snel dingen roepen zonder eerst goed te luisterenMaak ik me ook nog al schuldig aan.
Dank. Hoewel het toch wel iets te veel eer isquote:Op maandag 29 juli 2013 19:05 schreef Bol_Wan het volgende:
Terechte TT. koning van de TT's, die debeterebob
Zou het niet gewoon een marketingtruc zijn?quote:Op maandag 29 juli 2013 18:11 schreef Tchock het volgende:
AAA Music heeft het nieuwe album van de Staat 4/5 gegeven. Wat bijzonder is, aangezien die nog niet uit is. De Staat zegt er zelf over:
[..]
Hahaha
Ik denk het niet. Althans, als je je album wil promoten door één medium eerder toegang te geven zou je toch zeggen dat dat met veel toeters en bellen en EXCLUSIVE's wordt aangekondigd?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou het niet gewoon een marketingtruc zijn?
De Staat moet wel een heel andere koers zijn gaan varen als ik hun niuewe album 4 sterren waard vindquote:Op maandag 29 juli 2013 18:20 schreef debeterebob het volgende:
Is denk ik ook dat mensen toch al snel dingen roepen zonder eerst goed te luisterenMaak ik me ook nog al schuldig aan.
Misschien heeft Torre Florim zich laten ombouwen tot zangeres?quote:Op maandag 29 juli 2013 19:23 schreef ranja het volgende:
[..]
De Staat moet wel een heel andere koers zijn gaan varen als ik hun niuewe album 4 sterren waard vind
quote:Op maandag 29 juli 2013 19:25 schreef Felagund het volgende:
Misschien heeft Torre Florim zich laten ombouwen tot zangeres?
Dit ook maar eens proberenquote:Op maandag 29 juli 2013 19:34 schreef Bol_Wan het volgende:
AlunaGeorge plaat ook eindelijk uit. Voor fans van Disclosure zeker een aanrader.
Ik zit nu Spotify Radio te luisteren vanaf mijn eigen playlist, elke keer weer krijg ik dan meteen de volledige britse 90/00's scene te horen met allemaal bands waar ik nog nooit van gehoord had, maar wel heel tof. The Rakes, The Rifles, Sunshine Underground
Dat heb ik ook met honderden bands. Maar iets 'overrated' noemen op basis van één review als je zelf nog niets hebt gehoord is gewoon bekrompen.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:23 schreef ranja het volgende:
[..]
De Staat moet wel een heel andere koers zijn gaan varen als ik hun niuewe album 4 sterren waard vind
00's Britse indie vind ik misschien nog wel beter. Grappig om te zien dat dat eigenlijk een hele nieuwe generatie was. Oasis, Blur, Pulp, Suede werden allemaal heel vlug vervangen door Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs. Dat zie je (tot nu toe) nog niet dit decennium. Al zijn de Kaiser Chiefs natuurlijk hartstikke afgehaakt en heeft Maximo Park ook al heel wat moeten inleveren aan populariteitquote:
De oude bazen als Blur en Suede zijn er natuurlijk nog steedsquote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
00's Britse indie vind ik misschien nog wel beter. Grappig om te zien dat dat eigenlijk een hele nieuwe generatie was. Oasis, Blur, Pulp, Suede werden allemaal heel vlug vervangen door Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs. Dat zie je (tot nu toe) nog niet dit decennium. Al zijn de Kaiser Chiefs natuurlijk hartstikke afgehaakt en heeft Maximo Park ook al heel wat moeten inleveren aan populariteit
Klopt, maar ik hou het toch op de 90s 'grote' bands (gemiddeld dan, Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs hebben echt wel een aantal geweldige singles en ook is lang niet alles van Oasis en Suede even goed). Bovendien zit daar net onder nog een hele serie bands als Sleeper, Echobelly, Elastica, Boo Radleys (ok deden het in de 80s ook al), Ride, Curve, Levellers en dat is alleen nog maar wat ik echt goed vindquote:Op maandag 29 juli 2013 19:54 schreef Bol_Wan het volgende:
00's Britse indie vind ik misschien nog wel beter. Grappig om te zien dat dat eigenlijk een hele nieuwe generatie was. Oasis, Blur, Pulp, Suede werden allemaal heel vlug vervangen door Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Kaiser Chiefs. Dat zie je (tot nu toe) nog niet dit decennium. Al zijn de Kaiser Chiefs natuurlijk hartstikke afgehaakt en heeft Maximo Park ook al heel wat moeten inleveren aan populariteit
De reden dat FF nog relevant is is dat ze zich vier jaar lang muisstil hebben gehouden zodat niet opvalt dat het eigenlijk best een one-trick pony is. Ik vind het allemaal hartstikke leuke muziek maar als het vierde album wéér vrijwel hetzelfde is als die daarvoor begin ik ze toch wel af te schrijven.quote:Op maandag 29 juli 2013 19:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
De oude bazen als Blur en Suede zijn er natuurlijk nog steeds
Suede
Ik denk trouwens dat dat komt dat AM en FF nog niet vervangen zijn doordat ze nog steeds relevante albums maken natuurlijk.
Wat vond je van de nieuwe single van FF? Ik vond het behoorlijk catchyquote:Op maandag 29 juli 2013 20:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
De reden dat FF nog relevant is is dat ze zich vier jaar lang muisstil hebben gehouden zodat niet opvalt dat het eigenlijk best een one-trick pony is. Ik vind het allemaal hartstikke leuke muziek maar als het vierde album wéér vrijwel hetzelfde is als die daarvoor begin ik ze toch wel af te schrijven.
AM heeft zich veel meer ontwikkeld, wat ze ongetwijfeld ook fans heeft gekost trouwens.
Right Action? Ja, natuurlijk is die catchy as balls. Maar origineel?quote:Op maandag 29 juli 2013 20:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wat vond je van de nieuwe single van FF? Ik vond het behoorlijk catchy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |