Daar hebben wij normaliter ook een knopje voor.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 21:54 schreef neohu het volgende:
Owww haha, ik heb nu per ongeluk ook een topic geopend
Wat gebeurt er als er iemand op 'open nieuw topic' klikt met onze nummering?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar hebben wij normaliter ook een knopje voor.
Nu alles weer even in de reeks gezet.
Ton of Love leek een beetje tussen de nieuwe en de oude stijl te zitten.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Editors op, hebben ze nu zo erg hun stijl veranderd?
Bedankt. Dat knopje werkte niet, waarschijnlijk omdat er een gesloten maar niet vol topic in de reeks zat?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:49 schreef belsen het volgende:
[..]
Daar hebben wij normaliter ook een knopje voor.
Nu alles weer even in de reeks gezet.
Die moet je handmatig dan ophogen, automatische nummering werkt niet met romeinse cijfers.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat gebeurt er als er iemand op 'open nieuw topic' klikt met onze nummering?
Ik heb alleen de single nog gehoord, die vind ik niet heel veel anders dan hun oudere werk.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:25 schreef Kerftminister het volgende:
Nieuwe Editors op, hebben ze nu zo erg hun stijl veranderd?
Ik ben fan van vooral het eerste album, al luister de laatste jaren er een stuk minder naar. Het derde album vind ik ook wel aardig, het nieuwe album heb ik nog niet geluisterd (al vond ik Ton of Love niet heel bijzonder, dat voorspelt dus weinig goeds).quote:Op dinsdag 28 mei 2013 22:52 schreef Kerftminister het volgende:
Ja dat is dan ook meteen het beste nummer van het album so far, maar vind het allemaal zo saai en standaard binnen de lijntjes. Zit niks experimenteels tussen zoals bij Eat Raw Meat bijvoorbeeld, geniaal nummer is dat.
Feit is wel dat ik iedere band die ooit door 3FM in het zonnetje is gezet hier afgekraakt heb zien worden. En De Staat heeft, zeker rond Machinery, niet te kort gehad aan aandacht.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:43 schreef Moody het volgende:
Niets mis met De Staat toch? Subtop van de Nederlandse pop/rock scene. Live ook wel aardig.
Vind alleen dat die lead singer nog een beetje een baby face heeft voor de muziek die ze maken. Non-argument, maar het leidt wel afquote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:45 schreef Tchock het volgende:
celsior-wieg die oprecht anders is dan alle anderen.
Ik vind het helemaal niks. Het is niet rock, niet pop, niet hard, niet tja wat is het wel eigenlijk...quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:43 schreef Moody het volgende:
Niets mis met De Staat toch? Subtop van de Nederlandse pop/rock scene. Live ook wel aardig.
Hij doet met die baard hard z'n best maar hij heeft inderdaad nogal een jong gezicht. Wat mij persoonlijk (ook live) niet afleidt van wat dan ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Vind alleen dat die lead singer nog een beetje een baby face heeft voor de muziek die ze maken. Non-argument, maar het leidt wel af
Alamo Race Track vergelijkbaar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
Als redelijk vergelijkbare band vind ik overigens Alamo Race Track stukken beter.
Toch wel heel anders, De Staat is een soort pop-stonerrock, die associatie heb ik met Alamo Race Track niet, maar misschien ken ik die band niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
Als redelijk vergelijkbare band vind ik overigens Alamo Race Track stukken beter.
Vergelijkbaar?quote:Op dinsdag 28 mei 2013 23:54 schreef Moody het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |