Whut het enige pareltje was de stilte nadat het album afgelopen was.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:51 schreef DO2 het volgende:
Drake. Heb ook wel een beetje moeite met z'n stem, ja.
Maar op Take Care staan wel een aantal pareltjes.
Er zit nog een kleine gimmick inquote:Op donderdag 16 mei 2013 22:54 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Whut het enige pareltje was de stilte nadat het album afgelopen was.
Trouwens weer een TT-fail, was ik niet de enige de vorige keer.
Dan heb je het niet goed genoeg luistert. Luister dit nummer van de clip die ik postte manquote:
Gaat om de dubbele nummering.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Er zit nog een kleine gimmick in
Ja het is zeker artistiek een puik staaltje werk, maar ik kan er gewoon persoonlijk weinig mee.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dan heb je het niet goed genoeg luistert. Luister dit nummer van de clip die ik postte man![]()
![]()
En dat dansje van die achtergrondzangeressen
Ik probeer je muzikaal te onderwijzen. Wat vind je hier van dan?quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja het is zeker artistiek een puik staaltje werk, maar ik kan er gewoon persoonlijk weinig mee.
Oeh daar kan ik wel wat mee, doet me wat aan The Flaming Lips denken, beetje psychedelisch. Houd ik wel van.quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik probeer je muzikaal te onderwijzen. Wat vind je hier van dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |