quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:03 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk zelden naar teksten, dus ik kon dit nummer (en nummers als 'Change' en 'The Word Cop') ook wel echt waarderen. Al snap ik op zich wel een deel van de kritiek; de teksten waren erg simpel, en misschien had ie het minder op flauwe humor moeten stoelen. Hij had eigenlijk net zo goed een kindvriendelijke plaat kunnen opnemen a la They Might Be Giants.
'As We Proceed' van de plaat daarna was trouwens wel echt geweldig.
...En de delen worden ook niet echt goed meer bijgehouden in de OP zo te zien. Ik werk het wel even bij.quote:
Ja. Debeterebob heeft iets teveel topics geopend de laatste tijd...dan gaat het misquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
...En de delen worden ook niet echt goed meer bijgehouden in de OP zo te zien. Ik werk het wel even bij.
Wel leuk topic.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:15 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Debeterebob heeft iets teveel topics geopend de laatste tijd...dan gaat het mis
quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:29 schreef Z het volgende:
Ik vind wel dat we een beetje moeten waken op de TT's. Dat is één van de leuke dingen aan deze reeks. En deze is natuurlijk prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind de TTs ook altijd zo leukquote:Op donderdag 18 juli 2013 17:29 schreef Z het volgende:
Ik vind wel dat we een beetje moeten waken op de TT's. Dat is één van de leuke dingen aan deze reeks. En deze is natuurlijk prima.
Dit gaan we sws proberen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 16:33 schreef Z het volgende:
Uit de oude doos: 1150 woorden voor een 0,0
http://pitchfork.com/reviews/albums/5607-travistan/
Travis Morrison is de zanger van The Dismemberment Plan.
Het klinkt serieus best lekkerquote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef Tchock het volgende:
Groot nieuws: Jay-Z gaat voortaan door het leven als... Jay Z.
Ja ik zag het al hoor.quote:
Ik dacht dat je je weer eens aangevallen voelde en dat ikquote:
quote:
Dan ga ik Z voortaan -Z noemen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef Tchock het volgende:
Da's toch al zo sinds The Throne?! 'JAY Z'. Komkommertijd etc.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:05 schreef Tchock het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |