Ok, pretentieus was weer het verkeerde woordquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, wat? Ze zijn net het tegenbeeld van pretentieus, Liam zeker. Veel meer straightforward dan hem krijg je het nietIets als Radiohead (ben een megafan van Radiohead voor de duidelijkheid), dat kan je als pretentieus omschrijven. Of zoals The Liam zegt:
"I heard that fucking Radiohead record and I just go, 'What?!'" began Gallagher."Them writing a song about a fucking tree? Give me a fucking break! A thousand year old tree? Go fuck yourself!"
Maar als je arrogant bent heb je toch pretenties?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Meer arrogant dan pretentieus. Vind de nieuwe Beady Eye overigens niks aan, die eerste was nog wel aardig.
Haha ja, ik wou net zeggen, jij bent het toch wel met mij eens dat alles wat Oasis deed van '94 tot '97 briljant is - inclusief een massieve hoop aan b-kantjes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ok, pretentieus was weer het verkeerde woordArrogant inderdaad
Maar I love them
Ik snap eigenlijk ook niet wat pretentieus betekent. ... Als ik het gebruik is omdat een band dan specifiek muziek maakt om cool over te komen, niet omdat ze dat zelf leuk vinden. Zoietsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar als je arrogant bent heb je toch pretenties?
Alles wat ze uitgebracht hebben is briljant. Van '94 tot '08. Nepfanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha ja, ik wou net zeggen, jij bent het toch wel met mij eens dat alles wat Oasis deed van '94 tot '97 briljant is - inclusief een massieve hoop aan b-kantjes.
Precies. Beady Eye vind ik dan toch heel pretentieus. Beetje simpele rock-muziek maken en er vanuit gaan, 'omdat je een koning bent', dat het wel goed zal zijn. Zo komt Beady Eye op mij over.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:26 schreef Moody het volgende:
Pretentieus:
[..]
Ik zie overeenkomsten met arrogant
Nog maar een paar keer luisteren. Gewoon goede songs (op een of twee na), rock 'n' roll. En zoals gezegd, alles behalve pretentieus. Ze maken rock 'n' roll (of je het goed vindt of niet) en ze doen niet alsof ze een nieuw genre verzinnen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:28 schreef Norrage het volgende:
En ik vond het eerste nummer van BE leuk, maar daarna zakt het als een kaartenhuis in elkaar zegHoezo vind je het leuk arn0?
Tsja, ontzettend saai eentonig album, Net als de vorige. En pretentieus kan betekenen dat je de wereld denkt te veroveren, maar ook dat je geen flikker hoeft te doen en automatisch goede muziek denkt te maken. Zoiets. En zo komt het bij mij over.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nog maar een paar keer luisteren. Gewoon goede songs (op een of twee na), rock 'n' roll. En zoals gezegd, alles behalve pretentieus. Ze maken rock 'n' roll (of je het goed vindt of niet) en ze doen niet alsof ze een nieuw genre verzinnen.
En door de stem alleen al de moeite om te luisteren. Ik luister nu wat opnames van Oasis live in 2000, dat was dra-ma-tisch qua stem
Liam kreeg niet voor niets allemaal bekers naar zijn kop op Pinkpop dat jaar.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Nog maar een paar keer luisteren. Gewoon goede songs (op een of twee na), rock 'n' roll. En zoals gezegd, alles behalve pretentieus. Ze maken rock 'n' roll (of je het goed vindt of niet) en ze doen niet alsof ze een nieuw genre verzinnen.
En door de stem alleen al de moeite om te luisteren. Ik luister nu wat opnames van Oasis live in 2000, dat was dra-ma-tisch qua stem
Aanmatigend, arrogant, dikdoend, gewichtig, hautain, hooghartig, hoogmoedig, ijdel, ingebeeld, laatdunkend, minachtend, opgeblazen, opschepperig, pedant, pretentieus, snobistisch, trots, verwaten, zelfgenoegzaam en zelfingenomen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:30 schreef Moody het volgende:
Arrogante pretentieuze snobs zijn het! BAH BAH en nog eens BAH!!!![]()
Ik heb wel een verwachting dat ik iets kan, ben ik nu pretentieus?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:26 schreef Moody het volgende:
Pretentieus:
[..]
Ik zie overeenkomsten met arrogant
Iedereen sliep vorig jaar op Rock Werchter tijdens Noelquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Liam kreeg niet voor niets allemaal bekers naar zijn kop op Pinkpop dat jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |