Primal Screamquote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef Zocalo het volgende:
Wat zijn volgens jullie de laatste pareltjes op album gebied? Zit nu beetje Luisterpaal af te struinen..
Heb je de laatste topics al doorgespit? Anders noem ik alleen maar albums die je al hebt gehoordquote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef Zocalo het volgende:
Wat zijn volgens jullie de laatste pareltjes op album gebied? Zit nu beetje Luisterpaal af te struinen..
Nee, dan ben ik al een avond kwijt voor ik iets kan downloadenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb je de laatste topics al doorgespit? Anders noem ik alleen maar albums die je al hebt gehoord
The National, Vampire Weekend, Kurt Vile, Cloud Cult en Primal Scream zijn tot dusver de toppers van dit jaar naar mijn mening. Daaronder een stuk of 25-30 albums die ook de moeite waard zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik al een avond kwijt voor ik iets kan downloadenDaarom vraag ik nogmaals een korte samenvatting
Ik zit er niet mee hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Geef niets. Je voelt je vast 10 jaar jonger
Goed beginquote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Moody het volgende:
Prima Scream idd.
Gabriel Bruce, Portugal The Man, Young Dreams, Kurt Vile,....of is dit al te oud?
Kortste samenvatting is waarschijnlijk Primal Scream en The Haxan Cloak (door DO2).quote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik al een avond kwijt voor ik iets kan downloadenDaarom vraag ik nogmaals een korte samenvatting
Zowel op de-Affaire drie jaar terug als op Le Guess Who May Day dit jaar erg tof live. Eerste plaat ook op vinyl aangeschaft onlangs, erg fijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand het nieuwe album van Dirty Beaches al geluisterd? De aritest komt oorspronkelijk uit Thailand, vrij experimentele lo-fi muziek. Was een tijd terug best new music op Pitchfork. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Het klinkt misschien net wat te pretentieus. Ik heb zijn vorige album ook geluisterd, die vind ik denk ik beter.
The National en QOTSA vond ik tot dusverre goed dit jaar. Gold Panda net even kort doorheen geskipt op de Luisterpaal, maar dat was me net iets te electronisch. Beetje funky vind ik ook wel lekkerquote:Op maandag 17 juni 2013 20:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kortste samenvatting is waarschijnlijk Primal Scream en The Haxan Cloak (door DO2).
Albums van Baths, Gold Panda, Laura Marling, John Hopkins, Mikal Cronin zijn ook leuk. Geen idee wat je smaak is? Meer elektronisch of meer rock? Of nog anders?
173550 plays since 24 april 2004.quote:
Die ga ik als eerste checken. Miles Kane had ik al binnen gehaald, wel oke, maar soms iets te veel McDonalds-muziek.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan is Telekinesis helemaal iets voor je.
Miles Kane kan ik nog noemen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
173550 plays since 24 april 2004.
En dan is mijn account in het verleden nog twee keer gereset ook.:')
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |