Pics or did not happenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:27 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik vind het instrumentaal wel lekker, maar die zanger bij sommige nummers is echt verschrikkelijk ja.
Ik zit overigens maar weer eens aan Modest Mouse, RYM ligt er toch niks uit dus kan geen nieuwe albums raten dusja.
Heb trouwens nieuwe nummer 1 op last.fm: QOTSA.
Hoopte van nietquote:Op zondag 16 juni 2013 22:26 schreef Felagund het volgende:
De nieuwe Portugal. The Man klonk op eerste gehoor wel leuk, maar gaat na een paar keer al vervelen. De oude albums zijn toch een stuk beter wat mij betreft.
Staat volgens mij veel Hop Hip in dat ik niet ken. Zo slecht is Frank Ocean toch niet?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Over algemeen nog niet helemaal tevreden over top 20, maar het wordt al steeds beter. Frank Ocean, Wiz Khalifa en J. Cole mogen eruit opbokken iig. En Daddy Yankee staat er ook maar in op basis van 4 nummers.
Ja het is vooral alles wat ik in 2010/11 luisterde. Black Milk is als rapper niet zo heel sterk, maar heeft echt vette productie. Freddie Gibbs is een van mijn favorieten op dit moment, hele fijne stem en flow. Curren$y heeft mijn favoriete album ooit gemaakt, zo relaxed etc. Big K.R.I.T. vind ik de beste rapper op het moment, kan alles wel. The Roots hoop ik wel dat je die kent, geweldige band en Zo Moeilijk komen uit Nijmegen, niet super ofzo maar was wel lekker mijn stijl.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Staat volgens mij veel Hop Hip in dat ik niet ken. Zo slecht is Frank Ocean toch niet?
Frank is een baasquote:Op zondag 16 juni 2013 22:29 schreef Kerftminister het volgende:
[ afbeelding ]
Over algemeen nog niet helemaal tevreden over top 20, maar het wordt al steeds beter. Frank Ocean, Wiz Khalifa en J. Cole mogen eruit opbokken iig. En Daddy Yankee staat er ook maar in op basis van 4 nummers.
Mja mja, Channel Orange vind ik gewoon een gigantische teleurstelling geweest.quote:
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb Arcade Fire op 1 staan met 103 plays
Net in de top 100 sta je dan bij mij. Tussen The Strokes en Placebo.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:38 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb Arcade Fire op 1 staan met 103 plays
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Net in de top 100 sta je dan bij mij. Tussen The Strokes en Placebo.
Ik heb bijna 48.000 plays over 480 artiestenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb toch 8600 plays. Ik luister ook heel veel verschillende bands. Niet een die ik kapot draai. 1098 unieke artiesten. Is gemiddeld dus 8 plays per band
Heb dat account een half jaar. Jij 7x zo lang?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb één album meer geluisterd dan jij je hele top 7
Ik had wel naar je gemiddelde per dag gekeken als ik je account kon zien.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb dat account een half jaar. Jij 7x zo lang?
Opschepper.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
129682 plays, wie biedt meer?
Meer dan twee keer zo veel per dag als ik voor bijna twee keer zo lang.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
129682 plays, wie biedt meer?
50 per dag. Niet extreem toch?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik had wel naar je gemiddelde per dag gekeken als ik je account kon zien.28 hier.
Met Ipod kun je toch wel scrobbelen?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:51 schreef Tchock het volgende:
Mijn scrobble-aantal lijdt nogal onder mijn niet-scrobblende iPod en mijn platenspeler
quote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef debeterebob het volgende:
Ik ben wel beetje scrobbleverslaafd
En soms luister ik bepaalde muziek niet, om te voorkomen dat ze te hoog in mijn lijstje komen
Heb nog een puntje nodig in Thailand op RYM, dus eens doen.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand het nieuwe album van Dirty Beaches al geluisterd? De aritest komt oorspronkelijk uit Thailand, vrij experimentele lo-fi muziek. Was een tijd terug best new music op Pitchfork. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Het klinkt misschien net wat te pretentieus. Ik heb zijn vorige album ook geluisterd, die vind ik denk ik beter.
Niet per se. Soms wil ik ook eentje niet te ver uit laten lopenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]![]()
Dat is niet scrobbleverslaafd, dat is je gewoon schamen voor je smaak.
Waarom zou je dat doenquote:Op zondag 16 juni 2013 22:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Niet per se. Soms wil ik ook eentje niet te ver uit laten lopenAlleen daarom niet luisteren.
Volgens mij woont hij nu in Canada, hij is alleen in Thailand geboren.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:57 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Heb nog een puntje nodig in Thailand op RYM, dus eens doen.
Ik wil ook een mooie top50quote:Op zondag 16 juni 2013 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenJe wil toch dat je Last.FM laat zien waar je naar luistert, niet meer niet minder?
Ik heb dat ook wel een klein beetje hoor. Wil de Hip-Hop wat verminderen dus dan luister ik wat minder J. Cole ofzo, mja heb er dan toch geen zin in ofzo.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doenJe wil toch dat je Last.FM laat zien waar je naar luistert, niet meer niet minder?
Ik vind het echt de grootste onzin ooit. Als je naar hip-hop wil luisteren doe je dat toch lekker, je gaat toch niet muziek luisteren om je last.fm profielquote:Op zondag 16 juni 2013 23:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel een klein beetje hoor. Wil de Hip-Hop wat verminderen dus dan luister ik wat minder J. Cole ofzo, mja heb er dan toch geen zin in ofzo.
Dirty Beaches komt trouwens uit Taiwan, daar heb ik al wel een puntje volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |