Daarom is het ook lofi opgenomen op albums, dan valt het niet zo op.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef Tchock het volgende:
De zanger van Neutral Milk Hotel kan écht niet zingen
Toch zijn ze wel tofquote:Op zondag 16 juni 2013 21:19 schreef Tchock het volgende:
De zanger van Neutral Milk Hotel kan écht niet zingen
Ik kan er absoluut niet van genieten. Maar ik luister het album nu wéér helemaal in de hoop dat het kwartje valt. Nu bezig aan die draak van een track van 8 minutenquote:
Bij welk bandje duurde dat vallen het langst?quote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan er absoluut niet van genieten. Maar ik luister het album nu wéér helemaal in de hoop dat het kwartje valt. Nu bezig aan die draak van een track van 8 minuten![]()
Pff. Dat is een goede vraag. Aphex Twin zou ik dan zeggen, al is het daar meer zo dat ik heb leren accepteren dat je tussen de goede nummers pure oortyfus moet doorstaan.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bij welk bandje duurde dat vallen het langst?
Die heb ik al eens grotendeels geluisterd. Is meer dan een verzameling grootste hits en dus zeker een aanrader, omdat er dus ook veel onbekender werk in staat.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:39 schreef Z het volgende:
En de Pitchfork 500 dan? Aardig boekje wel, en een mooie lijst waar wel wat te ontdekken valt.
Dat is echt een prachtig boek inderdaad. 1000 pagina's dik voor zo'n ¤30,-, best wel een must-havequote:Op zondag 16 juni 2013 21:44 schreef Bol_Wan het volgende:
1001 albums you have to listen to before you die is ook een prima boek om wat dieper in de muziek te duiken. Verrassende keuzes met een leuke afwisseling van bekender en minder bekend materiaal. Komt elk jaar een nieuwe van ook
In die laatste alleen maar The Smiths, Suede, The Vaccines, etcquote:Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is echt een prachtig boek inderdaad. 1000 pagina's dik voor zo'n ¤30,-, best wel een must-have
Ik heb de US versie en ik zag een tijdje geleden dat er ook een UK versie is. Weet niet of die veel verschilt
Hm, dan moet ik dus eigenlijk de UK versie hebben....ruilen?quote:Op zondag 16 juni 2013 22:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In die laatste alleen maar The Smiths, Suede, The Vaccines, etc
Ik was niet serieusquote:Op zondag 16 juni 2013 22:09 schreef Moody het volgende:
[..]
Hm, dan moet ik dus eigenlijk de UK versie hebben....ruilen?
Kan wel in dat topic over pratende mensen bij concertenquote:Op zondag 16 juni 2013 21:41 schreef Tchock het volgende:
@ 1:20Yorke die iemand even op zijn plaats wijst midden in een nummer
Zit die lijst even door te kijken voor de jaren 2000 ziet hij er wel lekker uit ook zat albums die ik niet ken die er wel vet uitzien.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is echt een prachtig boek inderdaad. 1000 pagina's dik voor zo'n ¤30,-, best wel een must-have
Ik heb de US versie en ik zag een tijdje geleden dat er ook een UK versie is. Weet niet of die veel verschilt
Ik vind het instrumentaal wel lekker, maar die zanger bij sommige nummers is echt verschrikkelijk ja.quote:Op zondag 16 juni 2013 21:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan er absoluut niet van genieten. Maar ik luister het album nu wéér helemaal in de hoop dat het kwartje valt. Nu bezig aan die draak van een track van 8 minuten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |