Primal Screamquote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef Zocalo het volgende:
Wat zijn volgens jullie de laatste pareltjes op album gebied? Zit nu beetje Luisterpaal af te struinen..
Heb je de laatste topics al doorgespit? Anders noem ik alleen maar albums die je al hebt gehoordquote:Op maandag 17 juni 2013 20:40 schreef Zocalo het volgende:
Wat zijn volgens jullie de laatste pareltjes op album gebied? Zit nu beetje Luisterpaal af te struinen..
Nee, dan ben ik al een avond kwijt voor ik iets kan downloadenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:41 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb je de laatste topics al doorgespit? Anders noem ik alleen maar albums die je al hebt gehoord
The National, Vampire Weekend, Kurt Vile, Cloud Cult en Primal Scream zijn tot dusver de toppers van dit jaar naar mijn mening. Daaronder een stuk of 25-30 albums die ook de moeite waard zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik al een avond kwijt voor ik iets kan downloadenDaarom vraag ik nogmaals een korte samenvatting
Ik zit er niet mee hoor.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:32 schreef Moody het volgende:
[..]
Geef niets. Je voelt je vast 10 jaar jonger
Goed beginquote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Moody het volgende:
Prima Scream idd.
Gabriel Bruce, Portugal The Man, Young Dreams, Kurt Vile,....of is dit al te oud?
Kortste samenvatting is waarschijnlijk Primal Scream en The Haxan Cloak (door DO2).quote:Op maandag 17 juni 2013 20:42 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Nee, dan ben ik al een avond kwijt voor ik iets kan downloadenDaarom vraag ik nogmaals een korte samenvatting
Zowel op de-Affaire drie jaar terug als op Le Guess Who May Day dit jaar erg tof live. Eerste plaat ook op vinyl aangeschaft onlangs, erg fijn.quote:Op zondag 16 juni 2013 22:55 schreef Felagund het volgende:
Heeft iemand het nieuwe album van Dirty Beaches al geluisterd? De aritest komt oorspronkelijk uit Thailand, vrij experimentele lo-fi muziek. Was een tijd terug best new music op Pitchfork. Ik weet nog niet wat ik er van moet vinden. Het klinkt misschien net wat te pretentieus. Ik heb zijn vorige album ook geluisterd, die vind ik denk ik beter.
The National en QOTSA vond ik tot dusverre goed dit jaar. Gold Panda net even kort doorheen geskipt op de Luisterpaal, maar dat was me net iets te electronisch. Beetje funky vind ik ook wel lekkerquote:Op maandag 17 juni 2013 20:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Kortste samenvatting is waarschijnlijk Primal Scream en The Haxan Cloak (door DO2).
Albums van Baths, Gold Panda, Laura Marling, John Hopkins, Mikal Cronin zijn ook leuk. Geen idee wat je smaak is? Meer elektronisch of meer rock? Of nog anders?
173550 plays since 24 april 2004.quote:
Die ga ik als eerste checken. Miles Kane had ik al binnen gehaald, wel oke, maar soms iets te veel McDonalds-muziek.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Dan is Telekinesis helemaal iets voor je.
Miles Kane kan ik nog noemen.
quote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
173550 plays since 24 april 2004.
En dan is mijn account in het verleden nog twee keer gereset ook.:')
Waarom resettenquote:Op maandag 17 juni 2013 20:52 schreef Grobbel het volgende:
[..]
173550 plays since 24 april 2004.
En dan is mijn account in het verleden nog twee keer gereset ook.:')
Ze hadden Wish you where here erop gezet en als dat nummer 1 miljoen keer gespeeld zou worden zouden ze de rest erop zetten.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:54 schreef debeterebob het volgende:
Pink Floyd staat op spotify
Dat dat ooit nog zou gebeuren![]()
Dat is allemaal niet zo bijzonder hoor. Vind zelf Black Sabbath wel leuk nieuw album hebben en Alice in Chains is ook wel aardig.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:51 schreef Felagund het volgende:
Wilde ik net als tip geven. Misschien nog motorpsycho uitproberen, is wat alternatievere rock, volgens Grobbel is de nieuwe plaat goed. Moet hem zelf ook nog luisteren.
Is nu gehaald dusquote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef Felagund het volgende:
Ze hadden Wish you where here erop gezet en als dat nummer 1 miljoen keer gespeeld zou worden zouden ze de rest erop zetten.
Wat is niet zo bijzonder? Motorpsycho of de andere albums die ik noemde?quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet zo bijzonder hoor. Vind zelf Black Sabbath wel leuk nieuw album hebben en Alice in Chains is ook wel aardig.
Motorpsycho m.i..quote:Op maandag 17 juni 2013 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat is niet zo bijzonder? Motorpsycho of de andere albums die ik noemde?
In 2005/2006 kon je nog niet zo makkelijk plays wissen. Dus als je een keer vergat dat je winamp een nacht aanstond dan was dat wel meteen een dominante aanwezigheid in je charts. Enige remedie was alle plays van de artiest wissen geloof ik. Toen maar gewoon weer met een schone lei opnieuw begonnen.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Waarom resetten
Maak dan gewoon een nieuw account aan...
Al die ninja editsquote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In 2005/2006 kon je nog niet zo makkelijk plays wissen. Dus als je een keer vergat dat je winamp een nacht aanstond dan was dat wel meteen een dominante aanwezigheid in je charts. Enige remedie was alle plays van de artiest wissen geloof ik. Toen maar gewoon weer met een schone lei opnieuw begonnen.
opa vertelt
Ken ik.quote:Op maandag 17 juni 2013 20:58 schreef Grobbel het volgende:
[..]
In 2005/2006 kon je nog niet zo makkelijk plays wissen. Dus als je een keer vergat dat je winamp een nacht aanstond dan was dat wel meteen een dominante aanwezigheid in je charts. Enige remedie was alle plays van de artiest wissen geloof ik. Toen maar gewoon weer met een schone lei opnieuw begonnen.
opa vertelt
Ja, dat heb ik nu, nu ik een auto heb en muziek vanaf mijn mobiel luisterquote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Ken ik.
Ik verwijderde ook weleens artiesten die ik beluisterd had, maar niets vond. Daar ben ik al een paar jaar mee gestopt. Ik zie Last.fm meer als referentie voor jezelf om te zien hoe je smaak x jaar geleden was.
Ook "vervelend" met terugwerkende kracht is dat je bijv. 3 of 4 jaar lang 2 uur per dag je iPod hebt gebruikt (tussen 2005 en 2009 ofzo), maar nooit heb gescrobbeled
Als je je mobiel aansluit op je PC/Mac, zou-ie moeten scrobblen als je een Scrobbler geinstalleerd hebt.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:06 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nu, nu ik een auto heb en muziek vanaf mijn mobiel luister
Ik heb maar 1 of 2 artiesten verwijderd van mijn account die ik niets vond, toen ik nog toegang had tot de radio kwamen die vaak voorbij. Ik heb het scrobbelen altijd redelijk bijgehouden, zelfs mijn Creative Zen mp3-speler die ik eerst had heb ik handmatig gescrobbeld. Dus mijn library zou wel een goede afspiegeling van mijn smaak moeten zijn.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Ken ik.
Ik verwijderde ook weleens artiesten die ik beluisterd had, maar niets vond. Daar ben ik al een paar jaar mee gestopt. Ik zie Last.fm meer als referentie voor jezelf om te zien hoe je smaak x jaar geleden was.
Ook "vervelend" met terugwerkende kracht is dat je bijv. 3 of 4 jaar lang 2 uur per dag je iPod hebt gebruikt (tussen 2005 en 2009 ofzo), maar nooit heb gescrobbeled
Dat is een vanzelfsprekendheidjequote:Op maandag 17 juni 2013 21:11 schreef debeterebob het volgende:
Maar mijn lastfm-lijst is mooier en cooler dan die van jullie allemaal
Jij bent ook mijn beste vriend, mijn waardequote:Op maandag 17 juni 2013 21:13 schreef Moody het volgende:
[..]
Dat is een vanzelfsprekendheidje
Ik zie jou ook als debestebob.
quote:Op maandag 17 juni 2013 21:14 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Jij bent ook mijn beste vriend, mijn waarde
Lastig, want als een album commercieel geflopt is, was er dus een verwachting dat-ie commercieel zou slagen. Dat sluit al veel albums uitquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat is een album wat commercieel gezien totaal is geflopt maar waar jij maar naar blijft luisteren door de jaren heen?
Voor mij is dat toch wel The Illusion of Safety van The Hoosiers...
Een album dat het volgens mij heel matig deed qua verkopen en zeker bij de critici maar waar ik helemaal gek op ben is Our Earthly Pleasures van Maximo Park. Elk nummer is raak maar er zijn volgens mij maar weinig mensen die die mening delenquote:Op maandag 17 juni 2013 21:16 schreef TheVulture het volgende:
Wat is een album wat commercieel gezien totaal is geflopt maar waar jij maar naar blijft luisteren door de jaren heen?
Voor mij is dat toch wel The Illusion of Safety van The Hoosiers...
A Certain Trigger heb ik grijs gedraaidquote:Op maandag 17 juni 2013 21:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Een album dat het volgens mij heel matig deed qua verkopen en zeker bij de critici maar waar ik helemaal gek op ben is Our Earthly Pleasures van Maximo Park. Elk nummer is raak maar er zijn volgens mij maar weinig mensen die die mening delen
Maar het debuutalbum was van begin tot eind vermakelijk. Heb er goede herinneringen aan.quote:Op maandag 17 juni 2013 21:37 schreef Felagund het volgende:
Girls who play Guitar is een leuk nummer, zo slecht vind ik dat tweede Maximo Park album niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |