Is het minste. Ik heb pas van ze gehoord tijdens The Bends, wat retrospectief (jaja) vrij knap was in die tijd. Modem-internet enzoquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:23 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vond het al vreemd, Pablo Honey wordt vaak als het minste album/EP van Radiohead gezien. The Bends is inderdaad begrijpbaarder, al heeft die mij nooit helemaal weten te pakken.
OK computer heb ik te vaak geluisterd om het nog echt leuk/geweldig te vinden, Amnesiac is nu mijn favoriet.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:29 schreef Moody het volgende:
[..]
Is het minste. Ik heb pas van ze gehoord tijdens The Bends, wat retrospectief (jaja) vrij knap was in die tijd. Modem-internet enzo
Ik weet het nog wel. De eigenaar van Plato wees me op Radiohead. The Bends gekocht, maar ik vond het niet geweldig. Pas na OK Computer viel het kwartje.
André Vogelquote:
In '93 speelden ze hier in de buurt op een lokaal festivalletje. Het is dat ik pas twee jaar oud was...quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja
Zat ff verkeerd met het jaartal
Wist dat er in '95/'96 concerten waren. Ik was zelfs gevraagd door vrienden, maar ik ging niet. Weet ik veel waarom niet. Fucking onbekend bandje ofzo, helemaal naar A'dam met de trein. Pff.
Beeckestijnpop bedoel je? Ik was er bijquote:Op dinsdag 11 juni 2013 10:27 schreef BoerBert het volgende:
[..]
In '93 speelden ze hier in de buurt op een lokaal festivalletje. Het is dat ik pas twee jaar oud was...
Ik zag wel eens een foto langskomen op NME die van Waterpop moet zijn, maar het zou mij niet verbazen als die foto stiekem ook van Beeckenstijn is.quote:
Kan je die nog vinden?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:38 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zag wel eens een foto langskomen op NME die van Waterpop moet zijn, maar het zou mij niet verbazen als die foto stiekem ook van Beeckenstijn is.
Ja, het is jammer dat je dat gekrijs er niet uit kan filteren. Want de muziek an sich klinkt prima.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:37 schreef Kerftminister het volgende:
God waarom luister ik dat Deafheaven dan toch ook. Wat een kutmuziek zeg, met al dat gekrijs erdoorheen van die kerel.
Achja nu kan ik iig de rating lekker verlagen.
Zonder het gekrijs was het best redelijk geweest, mja dan kan ik er alsnog weinig mee. Dingen als de Opposites of Dio hebben ook best goede beats bijvoorbeeld maar die teksten kan ik echt niet aanhoren. Beetje vergelijking.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 13:01 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, het is jammer dat je dat gekrijs er niet uit kan filteren. Want de muziek an sich klinkt prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |