Alweer een birdlover! Dacht dat ik de enige gek hier wasquote:Op maandag 10 juni 2013 23:44 schreef Felagund het volgende:
Top 15 Last.FM
1 Bruce Springsteen 1,526
2 Andrew Bird 1,143
3 Tom Waits 1,012
4 Pink Floyd 1,005
5 Editors 926
6 The Gaslight Anthem 903
7 Joe Bonamassa 841
8 Elbow 807
9 Eels 770
10 Marike Jager 740
11 Charles Mingus 722
12 Calexico 697
13 Bob Dylan 686
14 Wilco 670
15 Modest Mouse 599
Vooral oude-lullen-muziek, Norrage influences en indierock en Marike Jager.
Pino moet maar oppassenquote:Alweer een birdlover! Dacht dat ik de enige gek hier was
Als set was het erg goed hoor. Geweldig gitaarspel, geweldige band. Enkele klassiekers. Maar hij kwam wat ongeïnteresseerd over. Beetje setje spelen, douchen en verder.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ohja je had Knopfler gezien...tsja...ik vond het destijds heel erg goed...maar het is natuurlijk wel een beetje rare muziek. Mag eigenlijk ook niet meer in mijn top op last.fm staanAl zijn 900 van 1200 plays van Alchemy denk ik. En die mag wel
11-15 zijn zo erg dat je ze niet laat zien?quote:Op maandag 10 juni 2013 23:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[ afbeelding ]
niet heel trots op mijn Last.Fm top 15. O, hoe smaken veranderen
Nee, groot fan, vooral van zijn eerdere werk, The mysterious production of Eggs en Weather Systems zijn denk ik mijn favoriete albums. Ook zijn eerdere werk met band vind ik leuk.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Alweer een birdlover! Dacht dat ik de enige gek hier was
Volgens mij zijn wij 101% compatiblequote:Op maandag 10 juni 2013 23:44 schreef Felagund het volgende:
Top 15 Last.FM
1 Bruce Springsteen 1,526
2 Andrew Bird 1,143
3 Tom Waits 1,012
4 Pink Floyd 1,005
5 Editors 926
6 The Gaslight Anthem 903
7 Joe Bonamassa 841
8 Elbow 807
9 Eels 770
10 Marike Jager 740
11 Charles Mingus 722
12 Calexico 697
13 Bob Dylan 686
14 Wilco 670
15 Modest Mouse 599
Vooral oude-lullen-muziek, Norrage influences en indierock en Marike Jager.
Ha, foutje. Franz Ferdinand, Foo Fighters, Editors, Daughtry, Pearl Jam.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:47 schreef Felagund het volgende:
[..]
11-15 zijn zo erg dat je ze niet laat zien?
[..]
Nee, groot fan, vooral van zijn eerdere werk, The mysterious production of Eggs en Weather Systems zijn denk ik mijn favoriete albums. Ook zijn eerdere werk met band vind ik leuk.
The Mysterious Production of Eggsquote:
Vind hem fantastischquote:Op maandag 10 juni 2013 23:45 schreef Moody het volgende:
[..]
Alweer een birdlover! Dacht dat ik de enige gek hier was
Nou zegquote:Op maandag 10 juni 2013 23:51 schreef Moody het volgende:
[..]
Voor iemand die op het punt staat zijn bed in te rollen, klinkt dat enigszins gay toch?
Nofi if you are. I like gay!!!!
Mijn favo is toch swimming hour voor het ruigere werk en Noble Beast voor het rustigequote:Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef Moody het volgende:
[..]
The Mysterious Production of Eggs
Helemaal wit gedraaid.
Was je er ook bij op Crossing Border in Enschede? Geniaal concert. Bijna 1,5 uur langer dan geprogrammeerd
Nee, moet hem nog altijd zien. Geen andere Bird-fans hier.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef Moody het volgende:
[..]
The Mysterious Production of Eggs
Helemaal wit gedraaid.
Was je er ook bij op Crossing Border in Enschede? Geniaal concert. Bijna 1,5 uur langer dan geprogrammeerd
Wilde net zeggenquote:Op maandag 10 juni 2013 23:54 schreef neohu het volgende:
Haha dit topic heeft soms echt de meest bizarre korte dwalingen
WFT!!quote:Op maandag 10 juni 2013 23:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, moet hem nog altijd zien. Geen andere Bird-fans hier.
Hij blijft geniaal.
Whyquote:
quote:
Andrew Bird (en Springsteen ook) staan toch wel bekend als goed live-artiesten.quote:Op maandag 10 juni 2013 23:55 schreef Norrage het volgende:
Dat was de reden dat ie niet in mijn top 10 stond net. Live een van de slechtste concerten die ik heb meegemaakt, samen met Radiohead en Springsteen...mijn favos doen het niet goed bij me live...
Ik had bij beide, en ook bij Radiohead, ook een beetje pech geloof ik. Dus dat speelt meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Andrew Bird (en Springsteen ook) staan toch wel bekend als goed live-artiesten.
Die is ook geniaal iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Één van mijn favorieten blijft nog altijd 'nervous tick motion of the head to the left'.
Zeg, ga eens slapenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had bij beide, en ook bij Radiohead, ook een beetje pech geloof ik. Dus dat speelt meemaar ze staan met zijn 3tjes wel redelijk onderaan het live lijstje als ik dat zou maken....wel apart
Ik lig al in bed hoor. Dit is slaap-fokken.quote:
Is er hier iemand die Thom Yorke live heeft gezien? Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had bij beide, en ook bij Radiohead, ook een beetje pech geloof ik. Dus dat speelt meemaar ze staan met zijn 3tjes wel redelijk onderaan het live lijstje als ik dat zou maken....wel apart
quote:
Als dat niet zo was snap ik wel waarom Norrage Radiohead live vond tegenvallenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Is er hier iemand die Thom Yorke live heeft gezien? Ben benieuwd.
De americana-Bird heb ik nog niet gehoord, de Gypsy Bird kan ik wel goed waarderen. Met Bowl of Fire heeft hij ook enkele leuke albums gemaakt, wel heel anders dan de rest van zijn werk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Die is ook geniaal idd
Van zijn nieuwe EP kan ik deze ook wel hebben:
Maar hij moet niet weer te Americana gaan worden, dan haak ik af
Toch geen verkeerd lijstje? Of klopt het totaal niet met je smaak?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:01 schreef neohu het volgende:
Arcade Fire
Kurt Vile
Primus
Nick Cave and the Bad Seeds
Radiohead
The Brian Jonestown Massacre
The National
Nick Drake
Pavement
The Doors
Mark Lanegan
Morphine
Iggy Pop
ZZ Top
Talking Heads
Klopt alleen geen *** van, hebt het ooit heel kort gebruikt en nu sinds een maand of twee weer en alleen spotify scrobbelt.
Dit is kryptisch leg uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:06 schreef neohu het volgende:
[..]
Als dat niet zo was snap ik wel waarom Norrage Radiohead live vond tegenvallen
Nouja, als je Radiohead live ziet zie je meestal Tom Yorke ook "live" lijkt mequote:
Nah nee dat wel hoor op zich, maar het klopt niet met wat ik het afgelopen paar jaar dat ik "serieus" naar muziek ben gaan luisteren heb geluisterdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch geen verkeerd lijstje? Of klopt het totaal niet met je smaak?
Hipster.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
Niemand heeft Yorke gezien dus?
Ik heb 'm ook gemist in de '90. Nu Radiohead/Yorke kijken is niet meer lollig, dan moet dan in de Ziggo Dome ofzo
Stond daar eerst Pablo Honey?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Nix hipster.
Radiohead in Paradiso vlak na The Bends is niet hetzelfde als Radiohead in Ziggo Dome.
Ja, die laatste show had echt niet in Paradiso gepast. Sportpaleis concert was prima, zolang je niet in de tweede ring zat. Grote venues zijn niet per definitie slecht of zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Ziggo Dome heeft toch veel meer mogelijkheden voor een band als Radiohead man. Qua lichtshow zeker
Jaquote:
Ik vond het al vreemd, Pablo Honey wordt vaak als het minste album/EP van Radiohead gezien. The Bends is inderdaad begrijpbaarder, al heeft die mij nooit helemaal weten te pakken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja
Zat ff verkeerd met het jaartal
Wist dat er in '95/'96 concerten waren. Ik was zelfs gevraagd door vrienden, maar ik ging niet. Weet ik veel waarom niet. Fucking onbekend bandje ofzo, helemaal naar A'dam met de trein. Pff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |