Ik had bij beide, en ook bij Radiohead, ook een beetje pech geloof ik. Dus dat speelt meequote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Andrew Bird (en Springsteen ook) staan toch wel bekend als goed live-artiesten.
Die is ook geniaal iddquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Één van mijn favorieten blijft nog altijd 'nervous tick motion of the head to the left'.
Zeg, ga eens slapenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had bij beide, en ook bij Radiohead, ook een beetje pech geloof ik. Dus dat speelt meemaar ze staan met zijn 3tjes wel redelijk onderaan het live lijstje als ik dat zou maken....wel apart
Ik lig al in bed hoor. Dit is slaap-fokken.quote:
Is er hier iemand die Thom Yorke live heeft gezien? Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:02 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik had bij beide, en ook bij Radiohead, ook een beetje pech geloof ik. Dus dat speelt meemaar ze staan met zijn 3tjes wel redelijk onderaan het live lijstje als ik dat zou maken....wel apart
quote:
Als dat niet zo was snap ik wel waarom Norrage Radiohead live vond tegenvallenquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:05 schreef Moody het volgende:
[..]
Is er hier iemand die Thom Yorke live heeft gezien? Ben benieuwd.
De americana-Bird heb ik nog niet gehoord, de Gypsy Bird kan ik wel goed waarderen. Met Bowl of Fire heeft hij ook enkele leuke albums gemaakt, wel heel anders dan de rest van zijn werk.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Die is ook geniaal idd
Van zijn nieuwe EP kan ik deze ook wel hebben:
Maar hij moet niet weer te Americana gaan worden, dan haak ik af
Toch geen verkeerd lijstje? Of klopt het totaal niet met je smaak?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:01 schreef neohu het volgende:
Arcade Fire
Kurt Vile
Primus
Nick Cave and the Bad Seeds
Radiohead
The Brian Jonestown Massacre
The National
Nick Drake
Pavement
The Doors
Mark Lanegan
Morphine
Iggy Pop
ZZ Top
Talking Heads
Klopt alleen geen *** van, hebt het ooit heel kort gebruikt en nu sinds een maand of twee weer en alleen spotify scrobbelt.
Dit is kryptisch leg uitquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:06 schreef neohu het volgende:
[..]
Als dat niet zo was snap ik wel waarom Norrage Radiohead live vond tegenvallen
Nouja, als je Radiohead live ziet zie je meestal Tom Yorke ook "live" lijkt mequote:
Nah nee dat wel hoor op zich, maar het klopt niet met wat ik het afgelopen paar jaar dat ik "serieus" naar muziek ben gaan luisteren heb geluisterdquote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toch geen verkeerd lijstje? Of klopt het totaal niet met je smaak?
Hipster.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:16 schreef Moody het volgende:
Niemand heeft Yorke gezien dus?
Ik heb 'm ook gemist in de '90. Nu Radiohead/Yorke kijken is niet meer lollig, dan moet dan in de Ziggo Dome ofzo
Stond daar eerst Pablo Honey?quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:18 schreef Moody het volgende:
[..]
Nix hipster.
Radiohead in Paradiso vlak na The Bends is niet hetzelfde als Radiohead in Ziggo Dome.
Ja, die laatste show had echt niet in Paradiso gepast. Sportpaleis concert was prima, zolang je niet in de tweede ring zat. Grote venues zijn niet per definitie slecht of zo.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:19 schreef Bol_Wan het volgende:
Ziggo Dome heeft toch veel meer mogelijkheden voor een band als Radiohead man. Qua lichtshow zeker
Jaquote:
Ik vond het al vreemd, Pablo Honey wordt vaak als het minste album/EP van Radiohead gezien. The Bends is inderdaad begrijpbaarder, al heeft die mij nooit helemaal weten te pakken.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 00:21 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja
Zat ff verkeerd met het jaartal
Wist dat er in '95/'96 concerten waren. Ik was zelfs gevraagd door vrienden, maar ik ging niet. Weet ik veel waarom niet. Fucking onbekend bandje ofzo, helemaal naar A'dam met de trein. Pff.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |