Slechtste voorprogramma dat ik ooit zagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
Valt me wel tegen dat niemand Eagles of Death Metal raadde.
Die had ik welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
Valt me wel tegen dat niemand Eagles of Death Metal raadde.
Josh Homme slecht noemen. Heligschennisquote:
Als je alleen de artiest ingevuld had, heb je hem dus al goed.quote:
Ehh, wat? Josh Homme speelt live nooit mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Josh Homme slecht noemen. Heligschennis
Hij maakt wel de drumcomposities.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ehh, wat? Josh Homme speelt live nooit mee.
Als een nummer een goeie drumcompositie heeft kan het al niet meer misgaan, dat weet iedereenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hij maakt wel de drumcomposities.
Nee ik geloof je best huhu.
Als ze een baard hebben is het goede Indie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Als een nummer een goeie drumcompositie heeft kan het al niet meer misgaan, dat weet iedereen
Haha, ik wou nog zeggen dat de drummer de enige relevante persoon was maar dat hij veel te laag in de mix wasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hij maakt wel de drumcomposities.
Nee ik geloof je best huhu.
Mijne wordt 20 augustus Wu-Tang Clan of 26 november Queens of the Stone Age.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, ik wou nog zeggen dat de drummer de enige relevante persoon was maar dat hij veel te laag in de mix wasMaar goed, was wel mijn eerste concert trouwens, Arctic Monkeys in de Lotto Arena '09. Wat was iedereen zijn eerste concert hier? Altijd wel leuk om op terug te blikken.
Eerste weet ik niet meer. Maar in mijn middelbare schooltijd heb ik o.a. Bjork, Supergrass en Pearl Jam gezien. Die zijn me wel bijgebleven. Net als Pinkpop '97 als 16-jarigequote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, ik wou nog zeggen dat de drummer de enige relevante persoon was maar dat hij veel te laag in de mix wasMaar goed, was wel mijn eerste concert trouwens, Arctic Monkeys in de Lotto Arena '09. Wat was iedereen zijn eerste concert hier? Altijd wel leuk om op terug te blikken.
Ook Homme, grappig genoeg. Them Crooked Vultures, 2009(?)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vergeet ook twee prima bands uit de jaren tachtig niet, namelijk The Triffids en The Go-Betweens. Horen wat mij betreft zeker tot het beste dat Australië heeft voortgebracht.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Australie is AC/DC en Nick Cave bij mij.
Ik ken er 5 vanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.mediafire.com/?6oa43p3n3rznmbx
moet lukken
nu slapen
Door één ervaring? Zonde. Kleine concertzalen zijn fijn uiteraard, maar grote zalen kunnen ook indrukwekkend zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:40 schreef Norrage het volgende:
Een van mijn eerste concerten was Bruce Springsteen, toen ie ziek was, maar 2 uur optrad, slecht bij stem was en in de fucking gelredome. Ook een van de slechtste concerten die ik heb meegemaakt
Gelukkig werden mijn ervaringen daarna steeds beter, en heb ik besloten nooit meer naar een grotere zaal dan de HMH te gaan.
Ik heb het nog een paar keer bij festivals en in Ahoy en in de Ziggodome geprobeerd, en ik vond het elke keer verschrikkelijk waaronder die ene keer Radiohead. Toen dacht ik elke keer, door een ervaring ga ik dat niet laten beinvloeden. Maar nu weet ik het zeker.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Door één ervaring? Zonde. Kleine concertzalen zijn fijn uiteraard, maar grote zalen kunnen ook indrukwekkend zijn.
Hehe tja, daar stond jij toch bijna alleen inquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het nog een paar keer bij festivals en in de Ziggodome geprobeerd, en ik vond het elke keer verschrikkelijk waaronder die ene keer Radiohead.
Nah. Dat samenzingen kan me echt gestolen worden. Laat iedereen maar lekker stil zijn en af en toe veel klappen en juichen.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hehe tja, daar stond jij toch bijna alleen inSlechte mix kan wel lastig zijn ja, maar komt tegenwoordig steeds minder voor. Met 20.000 een anthem meezingen is prachtig
Zo, jij bent vast gezellig op feestjes.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nah. Dat samenzingen kan me echt gestolen worden. Laat iedereen maar lekker stil zijn en af en toe veel klappen en juichen.
Niet dat achterlijke meezingenquote:
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Niet dat achterlijke meezingenvoor de rest ben ik heel gezellig hoor
Dat meezingen gebeurt meestal bij de echte anthems, de beste nummers. Die wil ik in de normale stijl horen gvd niet met stom publiek er doorheen.
Er zijn uitzonderingenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Dus jij had dit beter gevonden als het publiek hier niet meezong?
Het nieuwe Beady Eye album nog niet gehoord, merk ik wel. Liam zijn stem is op zijn beste sinds '95quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:01 schreef Felagund het volgende:
Bij Oasis en de Gallaghers is het sowieso een voordeel dat iemand mee zingt.
Oh dat verschrikkelijke nieuwe album van Beady Eye? die?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het nieuwe Beady Eye album nog niet gehoord, merk ik wel. Liam zijn stem is op zijn beste sinds '95Beste stem out there.
Nee manquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:01 schreef Felagund het volgende:
Bij Oasis en de Gallaghers is het sowieso een voordeel dat iemand mee zingt.
Het debuut was goed, maar dit nieuwe album is nog een klasse beter wat mij betreft. Weer heel wat knallers hoor. Enkel weer net iets te lang, maar ach.. Kan niet wachten tot ik The Liam live ziequote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh dat verschrikkelijke nieuwe album van Beady Eye? die?
Je bent geloof ik de enige, in mijn muziekkringen. Wast vinden we er op dit forum van?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:05 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het debuut was goed, maar dit nieuwe album is nog een klasse beter wat mij betreft. Weer heel wat knallers hoor. Enkel weer net iets te lang, maar ach.. Kan niet wachten tot ik The Liam live zie
Echt niet. Album was nog wel oké maar live niet zonder reden dat enkel de Oasis nummers wat reactie kregen. Had het niet verwacht maar Liam is beter bezig dan zijn broer.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:07 schreef Moody het volgende:
Beady Eye is
Het projectje van broerlief Noel is al een stuk beter.
Wattuh?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:07 schreef Arn0 het volgende:
Mja probleem is - dit is niet gericht aan specifieke mensen in dit topic voor alle duidelijkheid - dat de indieliefhebbers zich vaak te goed voelen voor de Gallaghers, ik word altijd een beetje moe van die vooringesteldheid.
Beetje kiezen uit een 5,5 of een 6 vind ik. Vind het album van Noel echt veel beter, al staan er weinig memorabele nummers op. Beady Eye maakt vrij voorspelbare nummers.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Echt niet. Album was nog wel oké maar live niet zonder reden dat enkel de Oasis nummers wat reactie kregen. Had het niet verwacht maar Liam is beter bezig dan zijn broer.
Het verschil tussen de Oasis nummers en Noel zijn nummers is wel terecht he. Natuurlijk gaat het publiek dan los. Als Liam Oasis nummers zou zingen gebeurt hetzelfde. IK vond Noel zijn high flying turdsquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:09 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Echt niet. Album was nog wel oké maar live niet zonder reden dat enkel de Oasis nummers wat reactie kregen. Had het niet verwacht maar Liam is beter bezig dan zijn broer.
'95, dat was ongeveer de tijd dat we bij het begin van Live Forever altijd "Meeeeeebieee...i don't really wanna siiiiing.." meezongen?quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Het nieuwe Beady Eye album nog niet gehoord, merk ik wel. Liam zijn stem is op zijn beste sinds '95Beste stem out there.
Haha, wat? Ze zijn net het tegenbeeld van pretentieus, Liam zeker. Veel meer straightforward dan hem krijg je het nietquote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:13 schreef Felagund het volgende:
Veel pretentieuzer dan de Gallaghers kan het toch niet? (Hoewel het bij hun ook wel een beetje een imago kwestie is).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |