quote:Op zondag 30 juni 2013 20:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik dacht eerst....ken geen album van Peter met Silence in de titel
Hij wilde te graag.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:30 schreef Arn0 het volgende:
Moody doet al die moeite en hij krijgt geen TT? Ongehoord dit
Ja uiteraard. Het is ook maar een ideetjequote:Op zondag 30 juni 2013 20:42 schreef Arn0 het volgende:
Mwah.. Rolbeurten enzo gaat wat ver vind ik. Post gewoon als je iets tofs hebt ontdekt, en dan wordt er wel / niet op gereageerd
Of Depeche Modequote:Op zondag 30 juni 2013 20:35 schreef DO2 het volgende:
Ik dacht even dat je stiekem een enorme fan van Simon & Garfunkel was.
Obscuur ook goed?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:41 schreef Moody het volgende:
Wat vinden jullie van dit idee dan....
Elke dag mag 1 user een "Plug van de dag" in de groep gooien; een band die hij/zij ondergewaardeerd vindt. Vooraf wordt bepaald wie aan de beurt is - en maar 1 per dag (of zelfs 1 per 48 uur) om het overzichtelijk te houden.
Graag een leuke post met informatie en wat tuubjes om wat voer voor discussie te hebben.
Uiteindelijk een pol met terecht of onterecht ondergewaardeerd.
Hm?
Zou zelfs een eigen topic kunnen hebben, maar niet perse noodzakelijk. We hoeven die outsiders niet in onze discussie. OMG WAT INDIE!!!!
Beter een nieuw topic uiteraard. Alhoewel je sowieso niet aan die 1 per dag kan houden.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:41 schreef Moody het volgende:
Wat vinden jullie van dit idee dan....
Elke dag mag 1 user een "Plug van de dag" in de groep gooien; een band die hij/zij ondergewaardeerd vindt. Vooraf wordt bepaald wie aan de beurt is - en maar 1 per dag (of zelfs 1 per 48 uur) om het overzichtelijk te houden.
Graag een leuke post met informatie en wat tuubjes om wat voer voor discussie te hebben.
Uiteindelijk een pol met terecht of onterecht ondergewaardeerd.
Hm?
Zou zelfs een eigen topic kunnen hebben, maar niet perse noodzakelijk. We hoeven die outsiders niet in onze discussie. OMG WAT INDIE!!!!
Juist prettig. Ik hoef niet meteen te weten waar die band/artiest naar school ging, ik heb aan de muziek genoegquote:Op zondag 30 juni 2013 20:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Het is ook maar een ideetje
Idee erachter is om mede-users wat meer info te geven over de artiest. Meestal wordt er alleen een tuubje gedumpt en that's it. Ik maak me er zelf ook schuldig aan
Ook goed. Thema moeten we niet vastleggen. Liefst wel muziek/bands die geen wereldfaam hebben, anders voegt het zo weinig toe.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Obscuur ook goed?
Heb wel zin om wat Zambiaanse, Koreaanse, Japanse of Braziliaanse acts te pluggen.
Ik ben zelf fan van Zambiaanse reggae, vermengd met een beetje dubstep en wat elektronisch.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:45 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Obscuur ook goed?
Heb wel zin om wat Zambiaanse, Koreaanse, Japanse of Braziliaanse acts te pluggen.
Meer een muzikaal kader. Waar het op lijkt en zo.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:44 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Het is ook maar een ideetje
Idee erachter is om mede-users wat meer info te geven over de artiest. Meestal wordt er alleen een tuubje gedumpt en that's it. Ik maak me er zelf ook schuldig aan
Ja zoiets. Geen levensverhaal ofzoquote:Op zondag 30 juni 2013 20:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meer een muzikaal kader. Waar het op lijkt en zo.
Zoietsquote:Op zondag 30 juni 2013 20:48 schreef Kerftminister het volgende:
Voorproefje dan, Zambiaanse psychedelische rock:
The Witch is een van mijn hoogst gerate albums. Heb trouwens ook een fantastisch Bahamaans album met dit als uitblinker:
Dat album staat in mijn all time top 10/15 zelfs.
OF benoem uberhaupt genre.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:49 schreef Moody het volgende:
Gewoon een idee mensen
Ben wel van een
[..]
Ja zoiets. Geen levensverhaal ofzo
Of ff benoemen in welk interessant zijproject bandlid X heeft meegedaan.
Ja genre is wel lollig om te benoemen iddquote:
Exuma werd me aangeraden door iemand anders.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:52 schreef debeterebob het volgende:
Uit welke grotten trekt Kerfminister al zijn muziek zeg
Afrikaanse en Zuid-Amerikaanse dus o.a. Ik ken trouwens weinig Afrikaanse muziek. Wat Jazz, maar veel meer niet.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:52 schreef debeterebob het volgende:
Uit welke grotten trekt Kerfminister al zijn muziek zeg
Is dat echt je mening of een grap?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:00 schreef Kerftminister het volgende:
muziekindustrie van Mali is een van de beste van de wereld.
Nederlandse wiki geeft hem gelijk.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Is dat echt je mening of een grap?
Ik ken de muziekindustrie van Mali verder niet, maar dat is nogal een uitspraak
Nou ik heb:quote:Op zondag 30 juni 2013 21:06 schreef Moody het volgende:
[..]
Is dat echt je mening of een grap?
Ik ken de muziekindustrie van Mali verder niet, maar dat is nogal een uitspraak
Vergeleken met het vorige?quote:Op zondag 30 juni 2013 21:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Zeer zwak.
Toevallig net een reactie gepost in het Editors topic:
MUZ / Editors #8
Dat zijn ook wel de toffe landen. Meeste muziek die ik luister komt uit de VS of UK natuurlijk en daarna komen Australie, Canada en Scandinavia. Een land als Duitsland heeft dan wel weer weinig wat ik ken.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:10 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Nou ik heb:
VS, UK. Canada, Japan, Frankrijk, Zweden, Brazilië, Denemarken, Noorwegen, IJsland, Mali, Nigeria, Zuid-Korea ongeveer in die volgorde. Dat is wel deels subjectief idd. Want Finland heeft allemaal metal enzo maar dat luister ik niet.
In This Light vond ik nog wel aardig. Wel een lekkere flow in dat album.quote:
Duitsland noteer ik alleen de krautrock industrie met Can oa. Mja op de beste albums hebben ze nog een Japanse zanger ook.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat zijn ook wel de toffe landen. Meeste muziek die ik luister komt uit de VS of UK natuurlijk en daarna komen Australie, Canada en Scandinavia. Een land als Duitsland heeft dan wel weer weinig wat ik ken.
Zit trouwens wel een dikke mama appelsap in A Ton Of Lovequote:Op zondag 30 juni 2013 21:12 schreef Moody het volgende:
[..]
In This Light vond ik nog wel aardig. Wel een lekkere flow in dat album.
De eerste 2 blijven goed.
Maar goed, live zijn ze prima. Ik zal me wel weer vermaken.
Australie is AC/DC en Nick Cave bij mij.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:13 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Duitsland noteer ik alleen de krautrock industrie met Can oa. Mja op de beste albums hebben ze nog een Japanse zanger ook.Australië vergat ik, maar heb daar niet superveel uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |