quote:Op zondag 30 juni 2013 20:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik dacht eerst....ken geen album van Peter met Silence in de titel
Hij wilde te graag.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:30 schreef Arn0 het volgende:
Moody doet al die moeite en hij krijgt geen TT? Ongehoord dit
Ja uiteraard. Het is ook maar een ideetjequote:Op zondag 30 juni 2013 20:42 schreef Arn0 het volgende:
Mwah.. Rolbeurten enzo gaat wat ver vind ik. Post gewoon als je iets tofs hebt ontdekt, en dan wordt er wel / niet op gereageerd
Of Depeche Modequote:Op zondag 30 juni 2013 20:35 schreef DO2 het volgende:
Ik dacht even dat je stiekem een enorme fan van Simon & Garfunkel was.
Obscuur ook goed?quote:Op zondag 30 juni 2013 20:41 schreef Moody het volgende:
Wat vinden jullie van dit idee dan....
Elke dag mag 1 user een "Plug van de dag" in de groep gooien; een band die hij/zij ondergewaardeerd vindt. Vooraf wordt bepaald wie aan de beurt is - en maar 1 per dag (of zelfs 1 per 48 uur) om het overzichtelijk te houden.
Graag een leuke post met informatie en wat tuubjes om wat voer voor discussie te hebben.
Uiteindelijk een pol met terecht of onterecht ondergewaardeerd.
Hm?
Zou zelfs een eigen topic kunnen hebben, maar niet perse noodzakelijk. We hoeven die outsiders niet in onze discussie. OMG WAT INDIE!!!!
Beter een nieuw topic uiteraard. Alhoewel je sowieso niet aan die 1 per dag kan houden.quote:Op zondag 30 juni 2013 20:41 schreef Moody het volgende:
Wat vinden jullie van dit idee dan....
Elke dag mag 1 user een "Plug van de dag" in de groep gooien; een band die hij/zij ondergewaardeerd vindt. Vooraf wordt bepaald wie aan de beurt is - en maar 1 per dag (of zelfs 1 per 48 uur) om het overzichtelijk te houden.
Graag een leuke post met informatie en wat tuubjes om wat voer voor discussie te hebben.
Uiteindelijk een pol met terecht of onterecht ondergewaardeerd.
Hm?
Zou zelfs een eigen topic kunnen hebben, maar niet perse noodzakelijk. We hoeven die outsiders niet in onze discussie. OMG WAT INDIE!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |