Slechtste voorprogramma dat ik ooit zagquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
Valt me wel tegen dat niemand Eagles of Death Metal raadde.
Die had ik welquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:41 schreef Kerftminister het volgende:
Valt me wel tegen dat niemand Eagles of Death Metal raadde.
Josh Homme slecht noemen. Heligschennisquote:
Als je alleen de artiest ingevuld had, heb je hem dus al goed.quote:
Ehh, wat? Josh Homme speelt live nooit mee.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:43 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Josh Homme slecht noemen. Heligschennis
Hij maakt wel de drumcomposities.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:44 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ehh, wat? Josh Homme speelt live nooit mee.
Als een nummer een goeie drumcompositie heeft kan het al niet meer misgaan, dat weet iedereenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hij maakt wel de drumcomposities.
Nee ik geloof je best huhu.
Als ze een baard hebben is het goede Indie.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Als een nummer een goeie drumcompositie heeft kan het al niet meer misgaan, dat weet iedereen
Haha, ik wou nog zeggen dat de drummer de enige relevante persoon was maar dat hij veel te laag in de mix wasquote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:44 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Hij maakt wel de drumcomposities.
Nee ik geloof je best huhu.
Mijne wordt 20 augustus Wu-Tang Clan of 26 november Queens of the Stone Age.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, ik wou nog zeggen dat de drummer de enige relevante persoon was maar dat hij veel te laag in de mix wasMaar goed, was wel mijn eerste concert trouwens, Arctic Monkeys in de Lotto Arena '09. Wat was iedereen zijn eerste concert hier? Altijd wel leuk om op terug te blikken.
Eerste weet ik niet meer. Maar in mijn middelbare schooltijd heb ik o.a. Bjork, Supergrass en Pearl Jam gezien. Die zijn me wel bijgebleven. Net als Pinkpop '97 als 16-jarigequote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha, ik wou nog zeggen dat de drummer de enige relevante persoon was maar dat hij veel te laag in de mix wasMaar goed, was wel mijn eerste concert trouwens, Arctic Monkeys in de Lotto Arena '09. Wat was iedereen zijn eerste concert hier? Altijd wel leuk om op terug te blikken.
Ook Homme, grappig genoeg. Them Crooked Vultures, 2009(?)quote:Op dinsdag 2 juli 2013 00:47 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Vergeet ook twee prima bands uit de jaren tachtig niet, namelijk The Triffids en The Go-Betweens. Horen wat mij betreft zeker tot het beste dat Australië heeft voortgebracht.quote:Op zondag 30 juni 2013 21:15 schreef Moody het volgende:
[..]
Australie is AC/DC en Nick Cave bij mij.
Ik ken er 5 vanquote:Op dinsdag 2 juli 2013 01:26 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.mediafire.com/?6oa43p3n3rznmbx
moet lukken
nu slapen
Door één ervaring? Zonde. Kleine concertzalen zijn fijn uiteraard, maar grote zalen kunnen ook indrukwekkend zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:40 schreef Norrage het volgende:
Een van mijn eerste concerten was Bruce Springsteen, toen ie ziek was, maar 2 uur optrad, slecht bij stem was en in de fucking gelredome. Ook een van de slechtste concerten die ik heb meegemaakt
Gelukkig werden mijn ervaringen daarna steeds beter, en heb ik besloten nooit meer naar een grotere zaal dan de HMH te gaan.
Ik heb het nog een paar keer bij festivals en in Ahoy en in de Ziggodome geprobeerd, en ik vond het elke keer verschrikkelijk waaronder die ene keer Radiohead. Toen dacht ik elke keer, door een ervaring ga ik dat niet laten beinvloeden. Maar nu weet ik het zeker.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Door één ervaring? Zonde. Kleine concertzalen zijn fijn uiteraard, maar grote zalen kunnen ook indrukwekkend zijn.
Hehe tja, daar stond jij toch bijna alleen inquote:Op dinsdag 2 juli 2013 14:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb het nog een paar keer bij festivals en in de Ziggodome geprobeerd, en ik vond het elke keer verschrikkelijk waaronder die ene keer Radiohead.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |