Wel lekker, zo een beetje op de achtergrond. Maar live joh...Die vent heeft echt geen uitstralingquote:Op maandag 22 april 2013 18:55 schreef Felagund het volgende:
Ik vind Junip sowieso wat saai, ook op het (vorige) album.
Jij maakt me wel enthousiast voor het concert.quote:Op maandag 22 april 2013 18:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik was ook fan van ze, totdat ik ze live zag. Wat een saaie act was dat zeg...ongelooflijk.
Low is hoofdprogramma, dus blijft meer dan genoeg enthousiasme over, me dunkt.quote:Op maandag 22 april 2013 19:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jij maakt me wel enthousiast voor het concert.
Speeldoos is leukquote:Op maandag 22 april 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
Normaal ben ik de eerste om te kotsen op Nederlandstalige muziek maar dit vind ik echt een geweldig nummer
Leisure Society heeft een patent op catchy nummersquote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Moody het volgende:
Het weer wordt beter, dus ik knal er deze in:
Most catchy song van 2013 tot nu toe? Dacht het wel
quote:Op maandag 22 april 2013 19:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Jij maakt me wel enthousiast voor het concert.
Roos en Torrequote:Op maandag 22 april 2013 22:47 schreef Tchock het volgende:
Normaal ben ik de eerste om te kotsen op Nederlandstalige muziek maar dit vind ik echt een geweldig nummer
Leisure Society.quote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Moody het volgende:
Wat is youtubecastratie?quote:Op maandag 22 april 2013 23:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Leisure Society.
Maar youtube castratie komt mij nu wel de neus uit. Ik zal hem wel op Spotify checken.
Ik woon in Duitsland, daar wordt alles op gecensureerd op youtube wat ook maar enigzins verdacht is. Soms zelfs officiele youtube kanalen van bands/platenmaatschappijen.quote:
Wat een fucking tof nummer inderdaadquote:Op maandag 22 april 2013 22:44 schreef Moody het volgende:
Ja, vervelend he, wanneer iemand je enthousiasme verpestquote:
Dat moet je ook niet verwachten van Leisure Society. Gewoon verstand op nul en huppakeequote:Op maandag 22 april 2013 23:48 schreef DO2 het volgende:
Ja, kan het ook niet helpen. Er gebeurt echt helemaal niets spannends.
quote:Op maandag 22 april 2013 23:49 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, vervelend he, wanneer iemand je enthousiasme verpest
Jaja, op die fiets...:quote:Op maandag 22 april 2013 23:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat moet je ook niet verwachten van Leisure Society. Gewoon verstand op nul en huppakee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |