Beste album van 2009 volgens RYM in ieder geval:quote:
Ja, dat vind ik ook. Vandaar dat het door sommige AC die-hards net niet wordt gewaardeerd gek genoegquote:
Ik vind het echt verschrikkelijkquote:
Billquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Maxerazzi het volgende:
En dan zijn er van die avonden, dat u uren wilt doorzagen over muziek, maar, lieve kijker, dan toch valt het doek, mag ik dat zeggen, ja, dat mag ik zeggen, het doek valt. Nu is hier gesproken over een grote verscheidenheid aan artiesten, zoals - pak 'm beet - een William Basinski, en die kent u niet, maar dat is een goede, een héééle goede. Maar, c'est ça, mes amies, een goede avond kan alleen maar hebben bestaan door een gepast einde. Chin chin, en bueeeenas noches!
Andere woorden: ik pak even Nabokov erbij, gooi William Basinski aan (want DO2 maakte natuurlijk een excellent punt) en ik ga weer eens een op voorhand kansloze strijd met de zandterrorist Klaas Vaak aan.
Nog een Bill Callahan voor dit topic als afscheidscadeau.
Trusten
Ja, voor mij geldt hetzelfde... Het zit zo ongelooflijk goed in mekaar.quote:Arn0 het volgende:[/b]
[..]
Ja, dat vind ik ook. Vandaar dat het door sommige AC die-hards net niet wordt gewaardeerd gek genoegMaar een van mijn favoriete albums ooit.
Ik kan me voorstellen dat het een goed album is. Maar ik kan er zo ontzettend niet inzien hoe je het in godsnaam het meest toegankelijke van AC kan vindenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:21 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Vandaar dat het door sommige AC die-hards net niet wordt gewaardeerd gek genoegMaar een van mijn favoriete albums ooit.
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef Norrage het volgende:
Ik ga ook naar bed lieverds. Kan geen muziek meer bedenken die ik leuk zou moeten vinden maar het gewoon niet kan...meestal zijn de kwartjes bij die muziek langzaamaan wel gevallen
Dat soort muziek ligt gelukkig sowieso niet in mijn straatje, dus dat telt nietquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(nee, flauw dit, als je de stem echt niet kunt waarderen houdt het op)
Mwah, ik beschouw The Smiths toch als de eerste indie-band (oké, brede term).quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat soort muziek ligt gelukkig sowieso niet in mijn straatje, dus dat telt niet
Idd, ik wilde eigenlijk gaan slapen.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:20 schreef Moody het volgende:
Lui die een uur dit topic hebben gemist, zijn de komende week bezig om alle nummers in te halen
Hey, ik zeg totaal niet dat ik geen AC fan vind! Ik vind MPP verschrikkelijk, maar Feels vind ik helemaal fantastisch, en Fall Be Kind is ook niet onaardig. Dus, dat gaat ook niet op. Ik snap dat MPP gewoon niet en heb hem echt al heel erg vaak geluisterd (en ben de discussie ook al vele malen aangegaan met arn0quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:27 schreef DO2 het volgende:
Ik voorspel dat Norrage over exact 5 jaar de allergrootste AC-fan ever is.
Ja, je had ze toch ook live gezien, niet? Was vorig jaar sowieso een hele coole show, de visuals alleen al.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:29 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hey, ik zeg totaal niet dat ik geen AC fan vind! Ik vind MPP verschrikkelijk, maar Feels vind ik helemaal fantastisch, en Fall Be Kind is ook niet onaardig. Dus, dat gaat ook niet op. Ik snap dat MPP gewoon niet en heb hem echt al heel erg vaak geluisterd (en ben de discussie ook al vele malen aangegaan met arn0)
Is indie mijn straatje? Ik weet niet. Dat is gewoon een verzamelterm. Ik zou niet eens weten wat mijn straatje is. Daar zou ik eens goed over moeten nadenken. Folk met een rock-edge en zoveel mogelijk jazz-invloeden, zoiets. Dat indie-bands daaronder vallen, kan toevalligquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Mwah, ik beschouw The Smiths toch als de eerste indie-band (oké, brede term).
Yep. Beviel me niet zo goedquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, je had ze toch ook live gezien, niet? Was vorig jaar sowieso een hele coole show, de visuals alleen al.
Toch een raar idee dat je iets posts terwijl je weet dat een ander iemand van het mannelijk geslacht dit leest vanuit bed met de iPhone in zijn ene hand en..... laat maarquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:30 schreef Norrage het volgende:
[..]
Is indie mijn straatje? Ik weet niet. Dat is gewoon een verzamelterm. Ik zou niet eens weten wat mijn straatje is. Daar zou ik eens goed over moeten nadenken. Folk met een rock-edge en zoveel mogelijk jazz-invloeden, zoiets. Dat indie-bands daaronder vallen, kan toevallig
Maar truste![]()
Al zal ik straks vast nog wat vanaf mijn telefoon posten als ik in bed lig
Ik heb dat album behoorlijk grijs gedraaid, terwijl de rest van AC mij een stuk minder kan bekoren. Ik vind het album vrij catchy, zeker nummers als brother sport.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het een goed album is. Maar ik kan er zo ontzettend niet inzien hoe je het in godsnaam het meest toegankelijke van AC kan vindenMaar goed. Ik hoor sommige tonen in dat album niet ofzo
Leukste nummer van het album idd. Jammer dat het de afsluiter isquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:37 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb dat album behoorlijk grijs gedraaid, terwijl de rest van AC mij een stuk minder kan bekoren. Ik vind het album vrij catchy, zeker nummers als brother sport.
Ik heb al genoeg geclimaxt bij al die geniale nummers die we vanavond hebben gepostquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:33 schreef Moody het volgende:
[..]
Toch een raar idee dat je iets posts terwijl je weet dat een ander iemand van het mannelijk geslacht dit leest vanuit bed met de iPhone in zijn ene hand en..... laat maar
Ik was die ander.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Deels een plezier, deels een pijnlijke herinnering. Maar twee lijstjes. THE HORROR.![]()
![]()
Ik vind dat eigenlijk een verrassend leuke plaat, zeker die tweede. Ben zelf ook niet gek van Roos, maar samen met Torre trek ik het nog welquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:57 schreef Felagund het volgende:
De Last.fm app van Spotify is meestal erg goed, maar nu raadt hij de speeldoos van Roos aan.
Okee, helder verhaal. Denk dat ik wel snap wat je bedoelt, de eerste plaat in gedachten houdend. Ben benieuwd naar de nieuwe dan, merk het vanzelf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:15 schreef Z het volgende:
[..]
De noodzaak was bij de eerste plaat verreweg het grootst. Op de platen daarna staan leuke nummers. De platen in geheel doen me niet zoveel (na de eerste dus). En ik ben een gehele platen luisteraar.
Ja. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:53 schreef Z het volgende:
Mijn kortste concert DO.
Nieuws!
http://potholesinmyblog.c(...)bum-yessir-whatever/
Ik heb ook meer met Torre dan met Roos en vind het idee van de Speeldoos ook leuk. Maar ik kan de muziek niet echt serieus nemen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een verrassend leuke plaat, zeker die tweede. Ben zelf ook niet gek van Roos, maar samen met Torre trek ik het nog wel
quote:Op maandag 22 april 2013 00:19 schreef Arn0 het volgende:
"Bob Dylan Announces Tour With Wilco and My Morning Jacket"
Damn.. Maar natuurlijk enkel in Amerika.
What the...quote:Op maandag 22 april 2013 00:19 schreef Arn0 het volgende:
"Bob Dylan Announces Tour With Wilco and My Morning Jacket"
Damn.. Maar natuurlijk enkel in Amerika.
Alleen Amerika dus.quote:Wilco
News flash: Bob Dylan & His Band, Wilco, My Morning Jacket, Richard Thompson - RT Electric Trio & more to tour North America this summer as "Americanarama Festival of Music". Details Monday Noon on Wilcoworld and beyond. Watch this space. #americanarama #toyotaparkchicago
Vetquote:Op maandag 22 april 2013 13:07 schreef Tchock het volgende:
Tof nummer dit trouwens. Echt heel vet. Van de Push the sky away-sessies maar dan weggelaten.
Erg goede band, heb het nieuwe album nog niet gehoord maar je kan er eigenlijk niet mis mee gaan. Ging ze twee jaar geleden zien maar toen was de tour geannuleerd, maar nu krijg ik in mei een herkansing want ze staan in het voorprogramma van Lowquote:Op maandag 22 april 2013 12:12 schreef Maxerazzi het volgende:
En de nieuwe Junip is uit (band met José Gonzalez).
Goddomme, maak jij me even blij met een dode mus. Ik ga naar Low in Amsterdam, maar daar is een ander voorprogramma.quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Erg goede band, heb het nieuwe album nog niet gehoord maar je kan er eigenlijk niet mis mee gaan. Ging ze twee jaar geleden zien maar toen was de tour geannuleerd, maar nu krijg ik in mei een herkansing want ze staan in het voorprogramma van Low
Ik was ook fan van ze, totdat ik ze live zag. Wat een saaie act was dat zeg...ongelooflijk.quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Erg goede band, heb het nieuwe album nog niet gehoord maar je kan er eigenlijk niet mis mee gaan. Ging ze twee jaar geleden zien maar toen was de tour geannuleerd, maar nu krijg ik in mei een herkansing want ze staan in het voorprogramma van Low
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |