Ik was die ander.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:59 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Deels een plezier, deels een pijnlijke herinnering. Maar twee lijstjes. THE HORROR.![]()
![]()
Ik vind dat eigenlijk een verrassend leuke plaat, zeker die tweede. Ben zelf ook niet gek van Roos, maar samen met Torre trek ik het nog welquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:57 schreef Felagund het volgende:
De Last.fm app van Spotify is meestal erg goed, maar nu raadt hij de speeldoos van Roos aan.
Okee, helder verhaal. Denk dat ik wel snap wat je bedoelt, de eerste plaat in gedachten houdend. Ben benieuwd naar de nieuwe dan, merk het vanzelf.quote:Op vrijdag 19 april 2013 23:15 schreef Z het volgende:
[..]
De noodzaak was bij de eerste plaat verreweg het grootst. Op de platen daarna staan leuke nummers. De platen in geheel doen me niet zoveel (na de eerste dus). En ik ben een gehele platen luisteraar.
Ja. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 20 april 2013 12:53 schreef Z het volgende:
Mijn kortste concert DO.
Nieuws!
http://potholesinmyblog.c(...)bum-yessir-whatever/
Ik heb ook meer met Torre dan met Roos en vind het idee van de Speeldoos ook leuk. Maar ik kan de muziek niet echt serieus nemen.quote:Op zaterdag 20 april 2013 10:11 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een verrassend leuke plaat, zeker die tweede. Ben zelf ook niet gek van Roos, maar samen met Torre trek ik het nog wel
quote:Op maandag 22 april 2013 00:19 schreef Arn0 het volgende:
"Bob Dylan Announces Tour With Wilco and My Morning Jacket"
Damn.. Maar natuurlijk enkel in Amerika.
What the...quote:Op maandag 22 april 2013 00:19 schreef Arn0 het volgende:
"Bob Dylan Announces Tour With Wilco and My Morning Jacket"
Damn.. Maar natuurlijk enkel in Amerika.
Alleen Amerika dus.quote:Wilco
News flash: Bob Dylan & His Band, Wilco, My Morning Jacket, Richard Thompson - RT Electric Trio & more to tour North America this summer as "Americanarama Festival of Music". Details Monday Noon on Wilcoworld and beyond. Watch this space. #americanarama #toyotaparkchicago
Vetquote:Op maandag 22 april 2013 13:07 schreef Tchock het volgende:
Tof nummer dit trouwens. Echt heel vet. Van de Push the sky away-sessies maar dan weggelaten.
Erg goede band, heb het nieuwe album nog niet gehoord maar je kan er eigenlijk niet mis mee gaan. Ging ze twee jaar geleden zien maar toen was de tour geannuleerd, maar nu krijg ik in mei een herkansing want ze staan in het voorprogramma van Lowquote:Op maandag 22 april 2013 12:12 schreef Maxerazzi het volgende:
En de nieuwe Junip is uit (band met José Gonzalez).
Goddomme, maak jij me even blij met een dode mus. Ik ga naar Low in Amsterdam, maar daar is een ander voorprogramma.quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Erg goede band, heb het nieuwe album nog niet gehoord maar je kan er eigenlijk niet mis mee gaan. Ging ze twee jaar geleden zien maar toen was de tour geannuleerd, maar nu krijg ik in mei een herkansing want ze staan in het voorprogramma van Low
Ik was ook fan van ze, totdat ik ze live zag. Wat een saaie act was dat zeg...ongelooflijk.quote:Op maandag 22 april 2013 17:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Erg goede band, heb het nieuwe album nog niet gehoord maar je kan er eigenlijk niet mis mee gaan. Ging ze twee jaar geleden zien maar toen was de tour geannuleerd, maar nu krijg ik in mei een herkansing want ze staan in het voorprogramma van Low
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |