Ach, dat valt reuze mee hoor. Zeker als je niet zo veel gemeen hebt is het een makkelijk gespreksonderwerp. De meeste FOK!kers die ik in persoon ontmoet heb had ik het ook niet over FOK!, trouwens. Je vindt snel genoeg wel andere onderwerpen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:22 schreef Moody het volgende:
[..]
Ja die zijn vrij sneu idd
Ik ken genoeg users in real life, alleen heb ik geen idee hoe ze heten. Oftewel: Ik praat eigenlijk nooit over Fok, vrij saai lijkt me dat
Eens. Alleen als je alleen maar bij Fok blijft hangenquote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, dat valt reuze mee hoor. Zeker als je niet zo veel gemeen hebt is het een makkelijk gespreksonderwerp. De meeste FOK!kers die ik in persoon ontmoet heb had ik het ook niet over FOK!, trouwens. Je vindt snel genoeg wel andere onderwerpen.
Zo veel is er helemaal niet over FOK! te bespreken joh.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eens. Alleen als je alleen maar bij Fok blijft hangen![]()
Dan ben je net als een Runescapenerdje
Rudi?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:28 schreef debeterebob het volgende:
[..]
NeeEn het lijkt er ook niet op
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 17:42 schreef Tchock het volgende:
Ik heb een keer een date gehad met een meisje dat ik via FOK! kende en nog nooit had ontmoet en FOK! is een veilig terugvalbasis in die zin dat het iets is wat je gemeen hebt en het een makkelijk onderwerp is. Maar op een gegeven moment stap je daar overheen, en dan is het veel minder.
Inmiddels ruim anderhalf jaar een relatiequote:Op donderdag 29 augustus 2013 18:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welke user? En is het nog wat geworden?
Ik vond het wel een hele leuke eerste gokquote:
Zo heb ik het altijd opgevat, jaquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef DO2 het volgende:
Dus het is geen T - chock, begrijp ik? Je spreekt het geheel in 1 adem - als een soort kreet - uit?
Ik spreek jouw naam uit als Dee Ooh Twee. Is dat correct?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:55 schreef DO2 het volgende:
Dus het is geen T - chock, begrijp ik? Je spreekt het geheel in 1 adem - als een soort kreet - uit?
Mensen denken Debeterebob, maar je spreekt het uit als Hendrikquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:02 schreef Moody het volgende:
[..]
Mensen denken ook dat het [moedy] is, maar het is [moo-oodei].
Ik doe altijd [doo-too] in mijn hoofd.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik spreek jouw naam uit als Dee Ooh Twee. Is dat correct?
Hendrik, verrek! Dus dat is hetquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen denken Debeterebob, maar je spreekt het uit als Hendrik
Doe Toe zou logischer zijnquote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:03 schreef Moody het volgende:
[..]
Ik doe altijd [doo-too] in mijn hoofd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |