Ik vond de eerste afleveringen ook al vrij vaag.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:16 schreef ranja het volgende:
[..]
Vooral seizoen 1 en de prequelseizoen 2 is wel übervaag
Ook, maar seizoen 2 is in het kwadraat. Of meer.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:17 schreef Felagund het volgende:
Ik vond de eerste afleveringen ook al vrij vaag.
Sexy.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:47 schreef Norrage het volgende:
Mijn top 5 van de week Tchock?
Darkside
Smog (Dongs of Sevotion)
Primal Scream (screamadelica)
Flying Lotus (alles)
De La Soul (Stakes is High)
Smog is Bill Callahanquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 17:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sexy.De La Soul wil ik ook nog luisteren. Smog ken ik niet.
Sowieso een vet album. Stuk toegankelijker dan de vorige.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:17 schreef Maxerazzi het volgende:
Flying Lotus had vorig jaar toch wel één van de beste songs, bedenk ik me nu.
Maar ik vind Los Angeles bij verre zijn bestequote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso een vet album. Stuk toegankelijker dan de vorige.
Halen we dingen door elkaar? Ik dacht dat Cosmogramma de vorige was.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:22 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar ik vind Los Angeles bij verre zijn beste
Maar dat zal wel weer aan mij liggen
Ja. Klopt. Ik was het ook met je eens, maar LA vind ik daar daar dan weer bovenstaan. En die hoor ik nooit genoemd wordenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Halen we dingen door elkaar? Ik dacht dat Cosmogramma de vorige was.
Die ken ik ook niet. Zal 'm eens aanzetten.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:24 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Klopt. Ik was het ook met je eens, maar LA vind ik daar daar dan weer bovenstaan. En die hoor ik nooit genoemd worden
Bij twijfel: ja.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:24 schreef Norrage het volgende:
Dus ik dacht dat ik daar weer buitensporig vreemd mee aan het doen was.
Aantal votes is wel opvallend hoog, dus best bekend. Ik dacht dat hij pas echt wereldfaam kreeg met Cosmogramma. Wat ik toch wel een heel erg goed album vind. Die laatste is inderdaad wel wat toegankelijker en zet ik vaker op. LA is, tsja..ik weet niet eens waarom ik die het beste vind. Die is denk ik het muzikaalst en wel wat minder experimenteel (maar niet super toegankelijk ofzo)quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die ken ik ook niet. Zal 'm eens aanzetten.
Ik vind LA ook zijn beste. Is iets warmer, waardoor ik 'm eerder zal opzetten dan zijn andere platen.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:27 schreef Norrage het volgende:
[..]
Aantal votes is wel opvallend hoog, dus best bekend. Ik dacht dat hij pas echt wereldfaam kreeg met Cosmogramma. Wat ik toch wel een heel erg goed album vind. Die laatste is inderdaad wel wat toegankelijker en zet ik vaker op. LA is, tsja..ik weet niet eens waarom ik die het beste vind. Die is denk ik het muzikaalst en wel wat minder experimenteel (maar niet super toegankelijk ofzo)
Gewoon even 10 minuten jammen op Paper Trailsquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 18:07 schreef Tchock het volgende:
Ik speelde net per ongeluk een bekend melodietje op mijn gitaar en nu krijg ik dit niet meer uit mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |